استمداد بین المللی امیر وفا یغمایی برای ملاقات با مادرش در کمپ مجاهدین

امیر وفا یغمایی فرزند اسماعیل وفا یغمایی عضو سابق مجاهدین و شورای ملی مقاومت، با انتشار ویدیویی به زبان انگلیسی، ضمن تشریح وضعیت خود و خانواده اش، خواستار تماس و ملاقات با مادرش در کمپ مجاهدین شد.
او در این ویدیو که به تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۰ در یوتیوب منتشر شده، از مراجع قانونی و نهادهای بین المللی درخواست نموده برای تماس و ملاقات با مادرش به او کمک نمایند.
امیر یغمایی ضمن تشریح سرگذشت خود در سازمان مجاهدین، متذکر شده است که تا کنون رهبران سازمان مجاهدین مانع از ارتباط و ملاقات او با مادرش شده اند.
او ضمن اشاره به زندانیانی چون نرگس محمدی، نسرین ستوده و سایر زندانیان سیاسی در ایران که از درون زندان ها اجازه تماس و ارتباط با خانواده و مردم را دارند، مجاهدین هر گونه ارتباط او با مادرش در آلبانی را قطع نموده و مانع از ارتباط خانوادگی شده اند.
او پایگاه مجاهدین در آلبانی را به زندانی مخوف توصیف نموده که رهبران مجاهدین بخصوص مریم رجوی هرگونه ارتباط با خانواده و دنیای بیرون را قطع نموده اند و بشدت مانع می شوند.
امیر وفا یغمایی، سازمان و رهبران مجاهدین خلق را به فرقه ای خطرناک توصیف نموده که حق آزادی عمل اعضای سازمان را سلب نموده و آنان را در آلبانی زندانی نموده اند.
او از جامعه بین المللی و نهاد های حقوق بشری درخواست نموده است به مریم رجوی و سایر رهبران سازمان مجاهدین فشار وارد نمایند تا اجازه ارتباط و ملاقات با مادرش را به او بدهند.

Request to contact my mother in MEK.
An Open letter from me Amir Yaghmai requesting to contact my mother in the MEK organization.

منبع؛ یوتیوب – ۲۹ آوریل ۲۰۲۰