13.8 C
Paris
Saturday, April 27, 2024

گفتگوی تلویزیونی ایرج مصداقی درباره تشکیلات مجاهدین خلق و داعش

 

radjavi_mesdaghi

بخش کوتاهی از گفتگوی تلویزیونی ایرج مصداقی درباره تشکیلات مجاهدین خلق و داعش

ایرج مصداقی؛ من با اعضای مجاهدین زندگی کرده ام. مطلقا مقید به چارچوب های اسلامی نیستند.به چارچوب های فرقه ای اعتقاد دارند. اما به شعائر اعتقادی ندارند.

… مسعود رجوی مسئله نماز در تشکیلات مجاهدین را تئوریزه کرده.گفته است که اگر نماز نخوانید مهم نیست. رابطه تو با خدای تو است. اما بایستی به رهبری عشق بورزید.

من با بالاترین سطح مجاهدین در اورسوراواز در ارتباط بودم. میتونم به جرات بگم 99 درصد مجاهدین نماز صبح نمی خوانند. من خودم این را دیده ام. مجاهدین دارای چارچوب، معیار و پرنسیپ نیستند….

سئوال گوینده تلویزیون؛

یکی از دوستان مطلبی نوشته و اعتقاد دارد که 28 سال با مجاهدین بوده. نظر اش این است که درباره اشرف تا حدود زیادی افشاگری انجام شده است. اما به انجمن های خارج کشوری مجاهدین کم پرداخته شده است. که چه مناسباتی درون آنها حاکم است؟ … خیل هوادارنی که اکثریت شان یا برای سرگرمی، یا نیاز کیس پناهندگی، برای زن یابی یا تعدد زوجات فعال هستند. ایشان حتی اعتقاد دارند هوادارنی از مجاهدین که با رژیم مشکل دارند و شعار عدم تعدد زوجات می دهند، اما خودشان در خارج کشور دو سه تا زن دارند. یا بچه بازی، چشم چرانی، دزدی … ایشان حتی اعتقاد دارند نفوذی های رژیم نیز در روابط و مناسبات مجاهدین هستند و همینطور رواج لمپنیزم…

من خواستم نظر شما را بپرسم که تشکیلاتی با وضعیت اسفبار چگونه ادعای آلترناتیو بودن دموکراتیک را دارد؟ ….

نمونه هایی در اروپا وجود دارد که حتی کارت ملی برای خانواده و بچه هایشان از سفارت جمهوری اسلامی گرفته اند، ولی جلودار تظاهرات سازمان مجاهدین هستند وعکس های مسعود و مریم را به دست می گیرند و سینه چاک می کنند.

سئوال گوینده تلویزیون؛

سازمان مجاهدین خلق ایران که ادعا دارد اسلام بردبار، دموکراتیک و صلح را نمایندگی میکنند، چرا در برابر جنایت های داعش سکوت کرده؟

محکومیت ضمنی به درد نمی خورد.

چرا سازمانی که این توان را دارد به زعم خود 120000 نفر را زیر سقف ویلپنت ببرد، چرا با 20000 نفر از اینها برای تظاهرات و محکومیت علیه جنایات داعش فراخوان نمی دهد؟

ایرج مصداقی؛ مجاهدین در ابتدای حملات داعش، بویژه هنگامی که موصل را تسخیر کردند، از این گروه حمایت کردند. سقوط موصل را جشن گرفتند و آنان را تحت عنوان شیوخ و انقلابیون عراقی معرفی کردند…….

توجه: این فیلم گزینشی و کوتاه شده می باشد. برای تمایشای فیلم اصلی به منابع یاد شده مراجعه گردد.

گفتگوی رها تی وی با ایرج مصداقی در مورد مواضع مجاهدین نسبت به داعش، تروریسم بین‌المللی، بنیادگرایان اسلامی و

منبع اصلی؛ وب سایت پژواک ایران و تلویزیون رهایی

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط