15.7 C
Paris
Friday, April 26, 2024

کودکان قربانی شده در سازمان مجاهدین خلق

pmoi-childs

آمار قربانیان فرقه رجوی با همه دسته بندی ها و تنوعی که  در اقصی نقاط جهان دارند، هنوز بطور منسجم تدوین و گردآوری نشده اند.اما در این میان کودکانی که در سال 1371 با متلاشی شدن نهاد خانواده در مجاهدین، به خارج از عراق فرستاده شدند،بسیار حزن آور و انگیزاننده است.

رجوی، پس از انقلاب ایدئولوژیک و فروپاشاندن خانواده ها در عراق بیش از 300 کودک خردسال از زیر یک سال تا 10 ساله را با این بهانه که ممکن است زیر بمباران نیروهای آمریکایی کشته شوند به اجبار از مادرانشان جدا نموده و به کشورهای اروپایی،کانادا،آمریکا و استرالیا فرستاد.

پدران و مادران برخی از این کودکان بعدها در عملیات ها کشته شدند و کودکان خردسال خارج رفته دیگر هرگز روی پدر و مادر خود را ندیدند. در این رابطه گفتگوی کوتاهی بین خانم عاطفه اقبال و آقای اکبر راد در فیس بوک وجود داشت که به دلیل اهمیت آن منتشر می گردد؛

نیما

متاسفانه کودکان از قبل این جریان سیاسی بیشتر از بزرگ سا لان سوختند.
فامیلی که از کنفدرسیون بوده و در ایا لات متحده در کالیفرنیای شمالی زندگی می‌کند نقل میکرد که خانواده‌ای که بعد از فروغ جاویدان(بخوان قمار سیاسی بزگ آقای مسعود رجوی) بعد از کشته شدن پدر و مادر ۲ دختر ۱۰ و ۱۱ ساله از آنها بر جای مانده نزد خانواده ایی از به اصطلاح هوادارن به امانت گذاشته شده بوده.
مرد بی‌ شرف این خانواده به آنها تجاوز می‌کرده وقتی‌ آنها شمارهٔ مخصوص کودک آزاری را بر روی تلویزیون دیدند به آنجا تلفن کردن بعد آن مرد بی‌ شرافت و خانمش از آمریکا فرار کردن و هنوز تحت تعقیب پلیس آمریکا(ف‌‌‌.ب.ای) هستند.

اکبر راد

آقای اکبر راد روی نکته ای دست گذاشتید که بسیار درد آور است. سرگذشت کودکانی که از پدر و مادرشان در عراق جدا شدند و به خانواده های هواداران در خارج از کشور سپرده شدند. سرنوشت اینها هر کدام یک کتاب جداگانه است که روزی باید نوشته شود.
موردی را که شما به آن اشاره میکنید متاسفانه شامل تعداد کمی نمیشود. کودکانمان در خانواده هایی که هنوز هم در میان هواداران هستند بسیار آسیب جسمی و روحی دیدند.
یادم هست که یکبار چند تن از این دختران نوجوان در میهمانی در اور به خانم رجوی گوشه ای کوچک از آنچه در کودکی در این خانواده ها بر سرشان آمده بود را تعریف کردند.
خانم رجوی پاسخی به این مضمون داد : بهای انقلاب بوده! شما هم گوشه ای از آن را پرداختید!!!! به همین راحتی !! …

امروز از خانم رجوی باید سئوال کرد : کدام انقلاب!؟
آیا منظورتان انقلاب در ایران است که قرار بود شش ماه بعد از سی خرداد انجام گیرد و توده های ملیونی به مجاهدین بپوندند!؟ و بعد یکساله… دو ساله… چهار ساله و سی ساله .. تمدید شد!
آقای ابریشمچی در این مورد شوخی جالبی ! داشت همیشه میگفت : اگر نشد سی سال دیگه تمدیدش می کنیم!!
این البته که شوخی بود ولی مگر واقعیت جز این بود!؟

عاطفه اقبال – فیس بوک

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط