15.7 C
Paris
Friday, April 26, 2024

نامه آریا ایران به شهرداران دپارتمان والدواز

گروه تروریستی رجوی که از نظر مردم ایران بعنوان یک فرقه خطرناک و خشن شناخته می شود،قصد دارد همانند چند سال گذشته در برنامه های سالانه دپارتمان والدواز شرکت نموده و خود را نماینده مردم ایران جا بزند.تا با تحمیق شعور بخشی از مردم ناحیه، از امکانات دولتی در جهت اهداف تروریستی خود بهره گیرد.

جهت اطلاع ، سازمان مجاهدین خلق ایران هم اکنون در لیست تروریستی ایالات متحده آمریکا،کانادا ،استرالیا و برخی کشورهای اروپایی قرار دارد. دولت، سیستم قضایی و مردم فرانسه نیز این گروه تبهکار را یک سازمان تروریستی دانسته و هنوز خودسوزی های اعضای این سازمان در 17 ژوئن 2003 را فراموش نکرده اند.

این گروه خشن و تروریست که با رهبری مذهبی-مارکسیتی اداره می شود، ده ها هزار تن از مردم عادی ایران را در خیابان های تهران و شهرهای بزرگ ایران ترور نموده و اماکن بسیار مهمی را طی 30 سال گذشته با بمب گذاری منهدم کرده اند.پیش از آن نیز اقدام به ترور و کشتار خیابانی 7 تن از مستشاران نظامی و فرهنگی آمریکا در ایران نموده اند.همینطور اعضای ناراضی خود را در پادگان اشرف زندانی نموده و تعداد قابل توجهی از آنان را نیز سربه نیست کرده اند.

در همین رابطه یادآوری می کنیم که دولت فرانسه، مسعود رجوی، مریم رجوی و سایر رهبران این فرقه خطرناک را که برعلیه منافع ملی فرانسه اقدام می نمودند، 25 سال پیش به سمت بغداد و پادگان اشرف اخراج نمودند.آنها پس از استقرار در عراق ارتش خصوصی صدام حسین را تشکیل داده و با همراهی صدام حسین بر علیه مردم ایران جنگیدند و برای جلوگیری از فروپاشی صدام حسین در سال 1991 میلادی ،دست به کشتار مردم کرد عراق زدند.

از سال 2003 و پس از سقوط صدام حسین در عراق که توسط آمریکا، فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی صورت گرفت،با پشتیبانی از نیروهای باقیمانده صدام حسین و القاعده در بمب گذاری ها و کشتار مردم عراق شرکت فعال داشته اند.به گواهی اعضایی که از پادگان اشرف فرار کرده اند،رجوی دستور داده است با خانواده هایی که برای دیدار فرزندان خود در پادگان اشرف اقدام می کنند،بصورت خشن و غیر انسانی برخورد نمایند.این افراد با انجام مصاحبه های مطبوعاتی تاکید نموده اند هیچ نوع از آزادی های معمول یک جامعه را نمی توانسته اند برای خود متصور شوند.

رجوی حق دوست داشتن،ازدواج،زندگی مستقل،دارایی شخصی،استفاده از تلفن،اینترنت،مسافرت و … را از اعضای خود درپادگان اشرف سلب کرده و ملاقات و تماس آنان با خانواده خود را ممنوع اعلام کرده است.به همین دلیل طی چند سال گذشته هیچ خانواده ای نتوانسته است با فرزندان خود در پادگان اشرف ملاقات نماید.

اکنون پس از 8 سال دولت عراق تصمیم گرفته است 3400 عضو تروریست این سازمان را بصورت مسالمت آمیز از عراق به کشورهای ثالث اخراج نماید تا از خشونت و تروریزم در عراق بکاهد. اما مریم و مسعود رجوی که رهبری این فرقه خطرناک را در دست دارند،دولت عراق و سازمان های بین المللی را تهدید نموده اند که در صورت جابجایی از پادگان اشرف دست به کشتار خواهند زد.

همزمان خبرهای تکمیلی از منابع سازمانی حکایت از ورود غیر قانونی برجسته ترین تروریست های رجوی به فرانسه و سایر کشورهای اروپایی دارد. بر اساس اطلاعات رسیده، مریم و مسعود رجوی می خواهند اکثر اعضای حاضر در پادگان اشرف را از طرق غیر قانونی و قاچاق به فرانسه اعزام نموده و منافع دولت و مردم فرانسه را با خطر جدی مواجه سازند.

بر اساس افشاگری افراد جداشده از فرقه رجوی ،اعضای مستقر در پادگان اشرف طی 30 سال گذشته به پیشرفته ترین آموزش های نظامی مسلح گردیده و در بکارگیری انواع بمب، اسلحه، هلی کوپتر، تانک، نفربر، موشک اندا، خمپاره انداز، توپ و … تبحر ویژه دارند. و با این توانایی ها می توانند نقشه کشور فرانسه را به زمین بازی بین خود وگروه هایی از جمهوری اسلامی ایران تبدیل سازند.

با استناد به شهادت خبرگزاری های بین المللی که از نزدیک مسائل سیاسی و اجتماعی ایران را دنبال کرده اند، سازمان مجاهدین خلق ایران که توسط مریم و مسعود رجوی هدایت و فرماندهی می شود، هیچ پایگاهی در بین مردم ایران ندارد.مردم ایران از سازمان رجوی خاطرات بسیار وحشتناکی بهمراه داشته و از آنان متنفر هستند.اما گروه رجوی با استفاده از امکانات دولتی و شهرداری های فرانسه در صدد کلاهبردای از آنان است.تا با تشکیل گردهم آیی هایی که با ارائه رشوه های کلان چند صد هزار دلاری صورت می دهد،وانمود نماید از حمایت مردم ایران و پارلمان تر های اروپایی و آمریکایی برخوردار است.

خانم ها ،آقایان،شهرداران محترم دپارتمان والدواز،

بعنوان یک انجمن اجتماعی که صدای بخشی از ایرانیان مقیم فرانسه را همراهی میکند،خواهشمندیم نگذارید فرقه خطرناک رجوی بیش از این از دموکراسی رایج در ناحیه سوءاستفاده نموده و شعور اجتماعی مردم را به سخره گیرد. رجوی ها فقط به حکومت شخصی ومافیای قدرت استالینیستی در ایران فکر میکنند.تجربه نشان داده است که آنان از هر وسیله و هر کسی برای محقق کردن این رویای ضد انسانی استفاده خواهند نمود.آلوده شدن به اهداف پلید رجوی و فریب خوردن از لبخند دروغین مار افسونگر،نتیجه ای جز گمراهی نخواهد داشت.به خاطر مردم ایران،آزادی و دموکراسی،این فرقه خطرناک را از میان خود ترد کنید!

 

پی دی اف نامه به زبان فرانسه

شهرداران دپارتمان والدواز

وزارت کشور فرانسه

وزارت دادگستری فرانسه

وزارت امورخارجه فرانسه

دفتر ریاست جمهوری فرانسه

سیزدهم دسامبر ۲۰۱۱

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط