13.8 C
Paris
Saturday, April 27, 2024

ملاقات آقای داود ارشد با آقای ورنرهویر دو دوره معاون وزیر خارجه آلمان

روز گذشته آقای داود ارشد با آقای ورنرهویر از سیاستمداران عالیرتبه آلمانی اتحادیه اروپا و رئیس کنونی بانک سرمایه گذاری اتحادیه اروپا ملاقات نمود. آقای ورنرهویر از سال 1987 عضو پارلمان آلمان ، معاون وزیرخارجه در دوره آقای کلاس کینکل و همچنین در دوره آقای گویدو وستروله بوده است. وی هم اکنون رئیس بانک سرمایه گذاری اروپا نیز میباشند.

در این ملاقات که آقای ورنر هویر رئیس جنبش نه به تروریسم و فرقه ها را بگرمی بحضور پذیرفت آقای ارشد بطور مفصل نحوه به اسارت درآمدن خودش توسط فرقه رجوی در دوران تحصیل و ریز جزئیات فشارهای روحی ، روانی و جسمی اعمال شده توسط فرقه رجوی و جدا کردن خانواده اش از او حکم دهسال زندان و تحویل به زندان ابوغریب بغداد بدلیل درخواست خروج در اعتراض به زندان و شکنجه اعضای معترض برای ایشان تشریح نمودند.
در قسمت پایگاه داخلی این فرقه آقای ارشد به سند مستقل از تمامی طرفهای ایرانی مانند وزارت اطلاعات عربستان اشاره کرد و گفت برای اینکه هیچ شبهه ای نباشد این نظر کشوری است که در حال حاضر گاردین (قیم) تمام عیار مالی و سیاسی و … این فرقه میباشد که نوشته اند نه تنها هیچ پایگاهی در بین مردم ایران ندارند بلکه رژیم ایران در تمامی ارگانهای آن نفوذ کرده است
شاهد دیگر نیز اینکه یک ایرانی در گردهمآیی های بسیار گران آنها شرکت نمیکند. چه مردم عادی چه از میان ایرانیان فرهیخته و سیاسی و یا هنری و … و برای همین مجبورند که با هزینه کردن میلیونها دلار از سراسر اروپا سیاهی لشکر کرایه کنند.
آقای ارشد در تشریح وضعیت کنونی اعضا و فرقه رجوی، شرح مفصلی از وضعیت فرقه رجوی در آلبانی و وضعیت جداشدگان و تلاشهای ضد انسانی فرقه رجوی به در اسارت نگهداشتن اعضای جدا شده با انواع ترفندهای کثیف فشار مالی وحقوقی و جلوگیری از تماس خانواده ها، ممانعت از پرداخت مستمری توسط کمیساریای عالی پناهندگی در آلبانی با تکیه به منابع مالی بدست آمده از مزدوری برای صدام و سپس عربستان تلاش میکند که از فروپاشی خود جلوگیری کند را ارائه نمود. و در این رابطه گفت همانگونه که شاهد هستید از خرید سیاستمداران آمریکایی برای تزئین ویترین سیاسی اش جهت خام کردم نیروهای از همه جا بیخبر استفاده میکند.
آقای ارشد همچنین به جابجایی غیرقانونی پناهندگان در اروپا از کمپهای پناهندگی به پاریس با فریب آنها و پرداخت هزینه سفر و هتل و غذا و پول توجیبی اشاره نمود.

در خاتمه آقای هویر ضمن تائید اینکه آلمان نیز در دهه های گذشته با پدیده های تروریستی مواجه بوده است تلاشهای جنبش نه به تروریسم و فرقه ها را در افشاء و خنثی کردن فعالیتهای تروریستی و کمک به قربانیان فرقه ها را ستود. و عنوان کرد که همینکه از میان ایرانیان چنین جنبشی علیه تروریسم با آگاهی دادن علیه ارزشهای ضد انسانی و حقوق اولیه انسانها تا این حد فعال است مایه امید میباشد و برای جنبش آرزوی موفقیت نمودند.
آقای ارشد نیز از جانب جنبش نه به تروریسم و فرقه ها – اروپا از اینکه به حضور پذیرفته شدند و پیام اسرای فرقه رجوی در آلبانی را شنیدند تشکر نمود.

8سپتامبر 2017

داود ارشد – وب سایت نه به تروریسم و فرقه ها

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط