15.8 C
Paris
Friday, April 26, 2024

سمینار 17 ژوئن 2007 انجمن آریا و حمله باند تروریستی رجوی به محل جلسه

 

شرح ماوقع

انجمن آریا برای روز 17 ژوئن 2007 در سالن فیاپ پاریس در نظر داشت جلسه ای داشته باشد.به همین دلیل تعدادی از انجمن ها،شخصیت ها و فعالان حقوق بشر را به این جلسه دعوت نموده بود.در روز جلسه قریب به 60 عضو سازمان مجاهدین بصورت سازمانیافته از فرانسه و سایر کشورهای اروپایی برای برهم زدن جلسه وارد سالن جلسه شده و با برگزار کنندگان و میهمانان جلسه درگیر شدند.در این درگیری ها تعدادی زخمی شدند.پلیس فرانسه مداخله نموده و به این ترتیب جلسه برگزار نشد.

روند اتفاقات:

متن فراخوان سمینار پاریس

دوباره می سازمت وطن!
فراخوان برای ایرانیان مقیم فرانسه
“صلح و همزیستی مسالمت آمیز آری!خشونت و فرقه گرایی خیر”

انجمن “حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه”اعلام موجودیت کرده و سمیناری را به همین منظور برگزار میکند. صلح و همزیستی مسالمت آمیز، بر ترین انگیزه درروابط اجتماعی و فرهنگی جامعه ایرانیان و شهروندان فرانسوی است.
حقوق بشر و صلح
روابط اجتماعی جامعه ایرانیان مقیم فرانسه با شهروندان فرانسوی
و نقد خشونت و فرقه گرایی در گروه های سیاسی
همراه با سخنرانی متخصصین و میهمانان ایرانی و خارجی، این گردهم آیی با شکوه را در تاریخ روابط فرهنگی و اجتماعی ایرانیان با میزبانان فرانسوی ثبت خواهد کرد.
انجمن “حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” در مشارکت با انجمن های ایرانی مقیم فرانسه، هم میهنان عزیز ایرانی را به هر چه با شکوه تر برگزار کردن این سمینار دعوت میکند.

از علاقمندان به سخنرانی در این سمینار دعوت میشود که خلاصه ای از متن بیانات خود را تا تاریخ 7 ژوئن 2007 به آدرس امیل انجمن ارسال نمایند:
apre_iran@yahoo.com

آدرس محل سمینار:
FIAP- 30 RUE CABANIS 75014 LINE 6 – METRO GLACIERE
زمان برگزاری:
یکشنبه 17 ژوئن 2007 – از ساعت 1430 الی 1900 ورود برای کلیه هموطنان آزاد است.
تلفن تماس:
0610637176 – فیروزمند
0625065981 – شادانلو
خلاصه ای از اهداف انجمن “حمایت از مهاجرین وایرانیان مقیم فرانسه”:
اانجمن”حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” یک انجمن مسقتل حقوق بشری است و به هیچ جبهه یا سازمان سیاسی تعلق ندارد.
1.برقراری روابط فرهنگی و اجتماعی بین جامعه ایرانیان مقیم فرانسه با شهروندان فرانسوی
2.فعالیت های اجتماعی، حقوق بشری، فرهنگی و هنری
3.همیاری با مهاجرین وایرانیان مقیم فرانسه
4.مشاورت حقوقی، اجتماعی و حقوق بشری

آدرس دفتر انجمن:
71 rue de lourmel 75015 paris
انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه
(APE-IRAN)
Paris 30/05/2007

 

اطلاعیه های انجمن آریا پس از درگیری و برهم خوردن جلسه

تهاجم تروریستی اعضای سازمان مجاهدین خلق به سمینار” انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” در پاریس

عصر روز یکشنبه 17 ژوئن سال 2007 ساعت 1430 طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار بود سمیناری در سالن فیاپ –پاریس14 توسط این انجمن برگزار شود که گروهی از ایرانیان مقیم فرانسه،میهمانان خارجی و تعدادی از خبرنگاران رادیو و تلویزیون ها نیز برای شرکت در آن حضور داشتند.

اما درست در زمان شروع مراسم ،اعضای سازمان رجوی که بالغ بر 50 نفر بوده و از کشورهایی مانند آلمان ،سوئیس،بلژیک ،هلند و انگلستان برای برهم زدن این سمینار در جلو سالن فیاپ جمع شده بودند،به اعضا و میهمانان این انجمن در حضور سیستم حفاظت سالن ، سکوریتی و خبرنگاران با بطری،چاقو و پنجه بوکس حمله کرده و میهمانان و شرکت کننده در سمینار را مضروب و مجروح کردند.

بلافاصله پلیس فرانسه مداخله کرده ولی اعضای سازمان مجاهدین با پلیس نیز درگیر شدند.مجموع افراد مجروح شده در این یورش تبهکارانه و تروریستی سازمان مجاهدین به این انجمن حقوق بشری در پاریس، بالغ بر 15 نفر بودند که از این یورش فیلم و عکس تهیه شده که در اطلاعیه بعدی به معرض نمایش خبرگزاری ها قرار داده خواهد شد.

فرمانده این عملیات تروریستی از جانب سازمان مجاهدین خلق “محمد حیاتی” عضو سابق دفتر سیاسی سازمان مجاهدین خلق بود که توسط پلیس دستگیر و با دستبند روانه بازداشتگاه گردید.لازم به ذکر است که محمد حیاتی فرمانده عملیاتی-تروریستی قرارگاه های سازمان مجاهدین درسال های دیکتاتوری صدام حسین در عراق بوده و تا 6 ماه پیش نیز در عراق حضور داشته است که جدیدا به فرانسه و برای فرماندهی عملیات های تروریستی اعزام شده است.

در همین رابطه تمامی اعضاءو چماقداران فرقه رجوی توسط پلیس بازداشت و با دستبند روانه بازداشتگاه شدند.

اطلاعات تکمیلی در اطلاعیه های بعدی ذکر خواهد شد.
انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه

17 JUIN2007

***

دروغ پردازی های سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت

آن روی سکه خشونت ، ترور و فرقه گرایی در فرانسه

هم میهنان عزیز

ایرانیان شریف و آزاده

شهروندان صلح دوست فرانسوی

نگذارید تروریست های سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت سرزمین صلح و آزادی(فرانسه) را پایگاهی برای ترور ایرانیان و شهروندان فرانسوی قرار دهند!

همانطور که از طریق خبرگزاری ها و رسانه های جمعی و خبر پخش شده  توسط رادیو فرانسه-بخش فارسی ،مطلع شدید. بیش از 50 تن از اعضای سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت که از کشور های انگلستان،سوئیس،آلمان،هلند و بلژیک اعزام شده بودند به فرماندهی محمد حیاتی عضو سابق دفتر سیاسی سازمان مجاهدین خلق و عضو فعلی شورای ملی مفاومت که سابقا فرمانده نظامی-تروریستی تشکیلات مجاهدین در عراق دوران تحت حاکمیت صدام حسین و تا 6 ماه پیش نیز در کمپ اشرف در عراق مستقر بوده، روز 17 ژوئن ساعت 1430 به سمینار ما در سالن فیاپ-پاریس 14 با قمه و چاقو و بطری حمله ور شده و بیش از 13 تن را زخمی کردند که با مداخله گاردهای حفاظی و پلیس فرانسه تمامی آنها دستگیر شده و روانه بازداشتگاه شدند.

از آنجا که سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت (وابسته به مجاهدین خلق)توسط وزارت امور خارجه آمریکا ،سازمان حقوق بشر ، اتحادیه اروپا ،انگلستان ،کانادا و فرانسه بعنوان یک فرقه و گروه تروریستی شناخته شده اند، برعلیه انجمن حقوق بشری ما و هر سخنی از صلح و همزیستی مسالمت آمیز بلند شده و  گشتاپوهای تروریستی خود را از سایر کشور ها بسیح کنند و یک سمینار صلح دوستانه و حقوق بشری را به خاک و خون بکشند.

در این جلسه که میهمانانی از کشورهای اروپایی و همینطور خبرنگاران رسانه ها حضور داشتند خود دال بر شهادت اعمال تروریستی و ضد بشری این گروه خشن و فرقه است. و طبیعی است که در روند دادگاه و شکایت رسمی از این سازمان و شورای ملی مقاومت اسناد بسیار قوی و محکمی ارائه خواهیم کرد تا دیگر بار جرات تعرض به حقوق بشر و سمینار های صلح دوستانه ایرانیان مقیم فرانسه  نداشته باشند.

لازم به ذکر است که در گزارش  وزارت امور خارجه آمریکا که امسال منتشر شد علاوه بر اینکه این گروه بعنوان یک گروه تروریستی در سرتاسر جهان  شناخته شده است مهر تایید و تاکید بر فرقه بودن آنها نیز زده شده است.

طبیعی است که در فرقه های مافیایی و تروریستی مانند مجاهدین خلق هیچ فردی حق اعتراض و جدا شدن از آنها را ندارد. و جدایی از این فرقه تروریستی جز با ترور و مرگ پاسخ داده نمیشود. در سال های گذشته که تعدادی از اعضای سابق مجاهدین که از زندان ها و شکنجه گاه های مجاهدین در عراق فرار کرده و خود را به اروپا رسانده اند مورد حتک حرکت و اتهام وابستگی به رژیم جمهوری اسلامی و یا سایر گروه ها از طرف این فرقه قرار گرفته اند.

در گزارش سالانه حقوق بشر آمده است که این فرقه در پایگاه های خود بیش از دو تن از اعضای خود را بدلیل جدا شدن و ناراضی بودن از سیاست های فرقه ای این گروه توسط فرماندهان سازمان مجاهدین به قتل رسیده و بیش از صد ها تن در زندان های تحت حاکمیت صدام حسین دیکتاتور و سازمان مجاهدین در عراق زیر شکنجه جسمی و روحی قرار گرفته اند که شاهدان نیز وجود داشته و از همان شکنجه شدگان می باشند.

ماهیت واقعی این سازمان تروریستی ،همانطور که از قبل توسط تمامی کشورهای دنیا و سازمان های حقوق بشری مهر تاکید و تایید گذاشته شده بود ، یک بار دیگر در قلب سرزمین دموکراسی-فرانسه با ریختن خون میهمانان بیگناه و صلح دوست ما بیش از پیش عیان گردید.

ما همینجا از دولت آقای سارکوزی و سیستم قضایی فرانسه درخواست میکنیم که این تروریست های شمشیر بدست را از سرزمین آزادی بیرون کننند!

لازم به ذکر است که دولت فرانسه این فرقه خشن را به عنوان یک فرقه تروریستی شناخته و تا کنون 3 پرونده قوی را روی میز آنها گذاشته اند.

-پروند 17 ژوئن 2003

-پرونده مالی

و پرونده پول شویی سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت حاکی از آن است که این فرقه تروریستی از نظر قضایی تحت پیگرد بوده و خواهد بود.و اینک که یک پرونده جنایت بار دیگر به پرونده های خود در فرانسه اضافه کرده اند به فرافکنی پرداخته و توسط شورای ملی مقاومت و دبیرخانه آن اتهامات سراپاکذب و دروغ رابر علیه انجمن  فرهنگی و هنری آریا(انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه ) منتشر میکنند.

حال که مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت از عمل جنایت بار خود بر علیه شهروندان فرانسوی آگاه شده اند ،تلاش میکنند که همه مسائل موجود را رفع و رجوع کرده و دیگران را بعنوان خاطی و مجرم معرفی کنند.اما باید پرسید که آقای حیاتی که یک فرمانده بزرگ تروریستی مجاهدین بوده، بعلاوه خانم عفت که عضو شورای رهبری سازمان مجاهدین است چرا و به چه دلیل همراه با 50 قداره کش و تروریست اعزام شده از 5 کشور اروپایی از صبح روز 17 ژوئن در سالن فیاپ گرد آمده و قبل از شروع سمینار به میهمانان و شرکت کننده گان این مراسم حمله ور شدند؟

آیا  دموکراسی مورد نظر مجاهدین برای فردای ایران همین است که در اینجا به نمایش گذاردند؟

اگر این گروه تروریستی از مخالفان انجمن ما بوده و هیچ گونه تعلق سیاسی به مجاهدین و شورای ملی مقاومت  نداشته چرا و به چه دلیل اعضای رسمی دستگیر شده مجاهدین در این یورش تبهکارانه شرکت داشتند؟و اگر مجاهدین و شورای ملی مقاومت طرفدار دموکراسی و حقوق بشر و ناظر بیطرف بودند چرا از طرف شورای ملی مقاومت و اعضای مجاهدین خلق  در طی 20 روز گذشته اطلاعیه های تحریک آمیز بر علیه انجمن ما صادر کرده و از هواداران خود می خواستند که ما را از صحنه حذف کنند!؟

چه بیشرمانه و فرافکنی شیادانه ای که میخواهند  اعضا و هواداران انجمن ما را وابسته به حکومت ها و گروه های سیاسی کنند! این سیاست تبلیغاتی سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت است که همیشه سرخط تهاجمات تروریستی آنها به ایرانیان شریف و آزاده مقیم خارج از کشور بوده است:”هر کس با ما نیست بر علیه ما بوده و دشمن ماست” بنابر این جای هیچگونه تعجبی نیست که بخواهند با مارک زدن به حمله ها و یورش های تروریستی خود مشروعیت داده و ایرانیان مقیم خارج از کشور را قلع و قمع کنند. زهی به خیال باطل و دروغپرداز این فرقه تروریستی که با سرمایه گذاری های تروریستی هر چه بیشتر دست های آلوده به خون خود را در چنین حرکت های صلح دوستانه به نمایش گذاردند!

شرح ماوقع روز 17 ژوئن در پاریس:

انجمن آریا با بیش از 10 سال سابقه هنری با مدیریت آقای جهانگیر شادانلو در عرصه هنر و ادب در فرانسه و سایر کشور های اروپایی فعالیت داشته و بر اساس خصوصیات انسان دوستانه مسئولین آن، در حال گسترش و ایجاد یک انجمن دیگر بنام “انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” بودند.

به همین دلیل در تاریخ 30 ام ماه گذشته یک اطلاعیه رسمی داده و در سایت های ایران گلوبال ، گویا و سایر سایت های ایرانی خارج از کشور و همینطور روزنامه کیهان اهداف خود را بیان کرده و منتشر نمود.

درست در همین روز شورای ملی مقاومت(وابسته به سازمان مجاهدین خلق ) اطلاعیه ای را بر علیه انجمن ما در سایت همبستگی و سایر سایت های وابسته  قرار داده و به نیروهای خود فراخوان داده بود تا با شروع کار این انجمن در پاریس به هر شکل که شده مقابله نمایند.

از این تاریخ به بعد ،شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق با انتشار پوستر های تبلیغاتی علیه مسئولین انجمن بالاخص آقای جهانگیر شادانلو و جواد فیروز مند و هواداران این انجمن، هتک حرمت کرده  وبا اتهام واهی به اعضای آن به خیابان های پاریس آمده و توسط افراد خود این اطلاعیه ها را بین ایرانیان و شهروندان فرانسوی در پاریس 15 – شارل میشل و منطقه پاریس 14 و چند منطقه دیگر پخش کردند که با تنفر همگان روبرو شده و به خانه های خود در اوور سورواز بازگشتند.

از آنجا که چنین طرحی شکست خورده بود با تمام قوا همان پوستر های تبلیغاتی زهر آگین را به تمامی آدرس های ساکنین فرانسوی و ایرانی محله های مخلفت پاریس پست  کردند. که نمونه های آن بعنوان سند و ارائه به دادگاه موجود است.

همچنین مسئولین مجاهدین و شورای ملی مقاومت به مسئولین سالن فیاپ در پاریس 14 مراجعه کرده و تلاش کردند که انجمن ما را بعنوان یک انجمن غیر بشر دوستانه و تروریستی معرفی کنند تا مسئولین سالن فیاپ به ما اجازه برگزاری سمینار در این محل را ندهند.اما مسئولین فرانسوی از آنجا که انجمن حقوق بشری ما را میشناختند در مشورت و اوکی  پلیس فرانسه اجازه برگزاری این سمینار را به ما دادند.اما مجاهدین از قبل تهدید کرده بودند که از برگزاری این سمینار در پاریس به هر شکل که شده جلو گیری خواهند نمود.(سند این تهدید مسئول سالن فیاپ و پلیس فرانسه و رادیو فرانسه –بخش فارسی)

روز 17 ژوئن  2007 ساعت 1400 به سالن فیاپ مراجعه شد. و در کمال تعجب مشاهده کردیم که تعداد خیلی زیادی از اعضای شناخته شده سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت در محوطه های سالن فیاپ جمع شده و قصد برهم زدن سمینار انجمن را دارند.بلافاصله موضوع را به گارد حفاظت و پلیس گزارش کردیم.

راس ساعت 1430 جلسه را شروع کرده و در حالی که میهمانان و خبرنگاران رسانه ها  را به سالن سمینار دعوت میکردیم به یکباره با یورش وحشیانه و تروریستی بیش از 50 تن از اعضای سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت مواجه شدیم. تمامی میهمانان و خبرنگاران و گارد حفاظتی و مسئولین سالن فیاپ شاهد این ماجرای تروریستی بودند. و همگان فهمیدند که این عمل تهاجمی از قبل طراحی شده و برای اینکه نیروهای ترور در کشور فرانسه تحت پیگرد قرار نگیرند نیروهای خود را از سایر کشورهای اروپایی به این ماموریت اعزام کرده بودند.

محمد حیاتی عضو سابق دفتر سیاسی سازمان مجاهدین خلق و عضو فعلی شورای ملی مقاومت که بالاترین فرمانده نظامی و تروریستی سازمان مجاهدین و ارتش آزادیبخش در دوران تحت حاکمیت صدام و از فرماندهان عملیاتی 30 خرداد سال 1360 در تهران و همچنین در زمان حکومت شاه فقید بود، در حین فرماندهی صحنه این عملیات تروریستی توسط پلیس دستگیر و به همراه سایر تروریست ها با دستبند روانه بازداشتگاه شد.

در حین این یورش تبهکارانه، اعضای این سازمان از چاقو و قمه و بطری استفاده کرده و میهمانان و گارد حفاظتی ما را زیر ضرب و جرح قرار دادند .این تهاجم تروریستی به مدت 10 دقیقه ادامه داشت که در انتها با وارد شدن پلیس فرانسه  باز هم دست بردار نبوده و با پلیس فرانسه نیز درگیر شدند.که پلیس الزاما از گاز اشک آور استفاده کرده و تمامی مهاجمان را دستگیر کرده و با دستبند روانه بازداشتگاه کردند.پرونده قضایی این یورش تروریستی توسط پلیس تشکیل شده و به دادسرا و سیستم قضایی فرانسه ارجاع داده شده که در حال حاضر تمامی مهاجمان تحت پیگرد قانونی قرار دارند.

راستی سازمانی که خود را مدعی اپوزیسیون و براندازی و مبارزه بر علیه حکومت جمهوری اسلامی می داند ،آیا توان و ظرفیت اعلام موجودیت یک انجمن حقوق بشری و کوچک در فرانسه را ندارد!؟

پاسخ این سئوال با این تهاجم تروریستی از طرف سازمان مجاهدین داده شد!

بجاست که ارگان های حقوق بشری و تمامی احزاب و گروه های سیاسی و انجمن های  ایرانی و فرانسوی با دفاع از آزادی بیان و دموکراسی از سراسر جهان بپا خواسته و این عمل شنیع و به خون آلوده توسط فرقه تروریستی مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت را محکوم کرده و در دفاع از حقوق بشر و دموکراسی بپا خیزند.

ما تمامی ارگان های رسمی دولت فرانسه ، انجمن ها و احزاب فرانسوی و ایرانی را نسبت یه این عمل تروریستی هشیار کرده و هشدار میدهیم  همانطورکه این گروه تروریستی جایگاه و پایگاهی در بین نیروهای مردمی و ایرانی ندارند ،فرانسه نیز جایی برای تروریست های رجوی ندارد.

تروریست ها را از سرزمین دموکراسی بیرون کنید!

رونوشت به:

وزارت کشور فرانسه

قاضی بروگیر

سازمان حقوق بشر

شهرداری پاریس

 

انجمن “حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه”(آریا) – جهانگیر شادانلو و جواد فیروزمند

19 juin 2007 – paris

 ***

 

اطلاعات تکمیلی محکومیت اقدام تروریستی نیروهای مجاهدین در یورش تبهکارانه به محل سمینار انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه

 

انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه، بیست و سوم ژوئن 2007

برای مشاهده فیلم میتوانید بروی شماره ها کلیک کنید:

فیلم شماره 1

فیلم شماره 2

فیلم شماره 3

فیلم شماره 4

هم میهنان عزیز و شهروندان فرانسوی صلح دوست و ایران دوست

همانطور که در اطلاعیه های قبلی ذکر کرده بودیم بیش از 50 تن از نیروهای سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت که از کشورهایی مانند انگلستان،بلژیک،سوئیس،هلند و آلمان اعزام شده بودند، روز 17 ژوئن 2007 ساعت 1430 به محل برگزاری سمینار انجمن( واقع در سالن فیاپ پاریس منطقه 14) با چاقو ، پنجه بوکس ، بطری و مشت و لگد و دشنام های خیلی رکیک به میهمانان ما حمله ور شده و سمینار صلح و دوستی را به خاک و خون کشیدند.

در این عملیات هدایت شده که برخی از رادیوها و خبرگزاری ها نیز خبر آن را منعکس کردند بیش از 13 تن توسط نیروهای مجاهدین مضروب و مجروح شدند.که متعاقبا با دخالت پلیس تمامی نیروهای مجاهدین دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.

در حال حاضر پرونده قضایی این تهاجم کور و آزادی کش به بالاترین مراجع تصمیم گیری قضایی ارجا داده شده و متخصصین در حال تکمیل دعاوی و پرونده برای اعلام محکومیت اعمال تروریستی مجاهدین هستند.

اطلاعات موثق بدست آمده بشرح زیر می باشد:

1.این عمل جنایتکارانه در بالاترین سطح فرماندهی عملیاتی سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت طراحی و تمامی مراحل اجرای آن تحت کنترل مریم رجوی بوده است و در این رابطه آقای علاء الدین توران و شهرزاد صدر حاج سید جوادی در ستاد عملیات اورسورواز .مقر شورای ملی مقاومت و خانه مریم و مسعود رجوی نقش افسر اطلاعات و عملیات را بعهده داشته اند.(نام عملیات از طرف مریم رجوی؛عملیات انهدام لانه افعی نام گذاری شده بود)

2.فرمانده صحنه عملیات(انهدام انجمن) بعهده محمد حیاتی (سیاوش) عضو سابق دفتر سیاسی سازمان مجاهدین و عضو فعلی و فعال شورای ملی مقاومت بوده و تمامی شبکه زیر دست خود را با تلفن موبایل هدایت میکرده است.

محمد حیاتی که سابقا بین سال های 1360 تا 1365 در اوورسورواز و در ستاد فرماندهی مجاهدین فعالیت میکرده متعاقبا با فرار مسعود و مریم رجوی به عراق منتقل شده و در آنجا فرماندهی یکی از سه قرارگاه عملیاتی مجاهدین را بعهده داشته است.که عملیات های بزرگی را نیز بر علیه مردم کرد و شیعه عراق و مناطق مرزی ایران و عراق و عملیات های داخل ایران، طراحی و به اجرا در آورده است.

بر اساس خبرهای واصله از نیروهای آمریکایی و جداشدگان مستقر در قرارگاه اشرف ،نام این فرد جزو افراد سازمان مجاهدین مستقر در قرار گاه اشرف بوده و تا 6 ماه پیش نیز با نیروهای آمریکایی در قرارگاه اشرف ارتباط داشته است .

محمد حیاتی، دقیقا به دلیل اینکه یک فرمانده نظامی و تروریستی مجاهدین بوده از 6 ماه پیش به اروپا اعزام شده که پس از اعلام موجودیت انجمن ما از طرف مریم و مسعود رجوی به فرماندهی این عملیات (عملیات انهدام انجمن )برگزیده شده و از ساعت 1200 روز یکشنبه 17 ژوئن 2007 در صحنه عملیات حضور داشته و تمامی فرمانده گروه های مهاجم را با یک تلفن موبایل کنترل و فرماندهی کرده و با یک موبایل دیگر پیشرفت این تهاجم تروریستی را به ستاد عملیات واقع در اوور سورواز و شخص مریم رجوی گزارش میداده است.

محمد حیاتی در محوطه سالن فیاپ در حالی که مشغول فرماندهی صحنه بوده، توسط پلیس فرانسه دستگیر و با دستبند روانه بازداشتگاه شد و پس از بررسی مدارک این شخص مشخص شد که با اسم و پاسپورت جعلی از هلند وارد فرانسه شده است.

در همین رابطه به سازمان صلیب سرخ جهانی و نیروهای آمریکایی مستقر در عراق هشدار میدهیم که سازمان مجاهدین با ترفندهای مختلف ضد انسانی،مسئولین و نیروهای تروریست خود را از عراق خارج کرده و به این شکل برای فرماندهی عملیات های تروریستی خود به اروپا اعزام میدارد.

در حالیکه قریب به 200 تن از جدا شدگان از سازمان مجاهدین خلق که از زمان سقوط صدام حسین در کمپ نیروهای آمریکایی در عراق در بازداشت گروهی بسر میبرند، بدترین شرایط زندگی خود را گذرانده و به آنها اجازه خروج یا پناهندگی نمیدهند.

3.ضمن تشکر و قدردانی از تمامی هموطنان و مردم صلح دوست فرانسه که تا کنون با تماس های خود عمل جنایتکارانه سازمان مجاهدین خلق و شورای ملی مقاومت را محکوم کرده و با ما و هواداران و میهمانان ما همدردی نموده اند،متذکر میشویم که دروغ پردازی های سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت در انعکاس این خبر راه به جایی نبرده وبیش از پیش چهره و ماهیت فرقه گونه و تروریستی خود را به نمایش گذارده اند.

عکس ها و فیلم های کوتاهی که از این یورش تبهکارانه دریافت داشته ایم که در اختیار افکار عمومی قرار میدهیم.

 

عکس محمد حیاتی در کنار چند تن از افراد پلیس فرانسه در مقابل سالن فیاپ به همراه سایر عکس ها ضمیمه می باشد.

 

مهین انجمن آرا در سالن فیاپ و حین تهاجم به افراد انجمن آریا

همچنین یکی از زنان مهاجم سازمان مجاهدین با نام مهین انجمن آرا که عضو شورای رهبری سازمان مجاهدین نیز میباشد در انتهای این یورش تبهکارانه خود را به جواد فیروزمند رسانده و پیام مریم رجوی را به این شکل به ایشان میرساند؛”کاش همان سال 1380 که تو را دستگیر کردیم اعدام میکردیم تا خیال همه راحت میشد!”

این بیان آشکار تروریستی در خاک فرانسه در انتهای فیلم بخش اول همراه با تصویر این مهاجم وجود دارد.

 

احمد رضا عموزیدی یکی از تروریست های باند رجوی در سالن فیاپ

اما باید به سازمان رجوی و خانم و آقای رجوی گفت که اینجا خاک فرانسه است و هرگز در خواب های پنبه دانه به عراق تبدیل نخواهد شد!

21 ژوئن 2007 – پاریس

انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه (آریا)

فیلم برگزیده از تهاجم تروریست های سازمان مجاهدین به جلسه انجمن آریا

http://www.youtube.com/watch?v=BDNH4hqBmS8&feature=plcp

گزارش رادیو فرانسه از تهاجم سازمان تروریستی مجاهدین به جلسه انجمن آریا

http://www.youtube.com/watch?v=aQ7hPwXbWuo&feature=youtu.be

برای مشاهده فیلم میتوانید بروی شماره ها کلیک کنید:

فیلم شماره 1

فیلم شماره 2

فیلم شماره 3

فیلم شماره 4

 ***

 

مطالب انجمن ها

پارس- ایران 18 ژوئن 2007 کانادا
http://pars-iran.com/indexf.php?mod=view&id=2751

مزدوران باندبغایت ارتجاعی رجوی در یک حرکت که یاد آور حرکتهای شعبان بی مخ هست در فرانسه به شرکت کنند گانی که درمراسم افتتاحیه یک انجمن که باند وطن فروش رجوی با آن مخالف هست حمله کرده و عده ای از انان را مضروب کردند.
پارس ایران ضمن محکوم کردن هر گونه خشونت و چماقداری این گونه اعمال را نشانه ضعف و سرنگونی باند تبهکار رجوی می داند .
رجوی و باند مزدورش که معتقدند دست بالا را در سیاست جهانی دارند چرا از جلسه می ترسند ؟ جواب واضح است رجوی و مزدورانش در آستانه متلاشی شدن کامل هستند .
رجوی و باند تبهکارش که دشمنان ازادی و استقلال مردم ایران شده اند برای خر.وج از بن بست نیاز به بحران سازی دارند. با تحمل و مدارا توطئه انان را خنثی کنید.
ما ا زفرقه رجوی می خواهیم که دست از خشونت و ترور بردارند . این گونه اعمال تاریخا نتیجه معکوس داشته است.. اقلا یک بار دیگر اخبارتان را که در مورد سرکوب زنان در ایران می نویسید بخوانید اگر به تحلیل های خودتان باور دارید . کنید.

انجمن ایران پیوند، 18/6/2007
http://www.irane-ayandeh.com/akhbar/A2162.htm

روز یکشنبه هفدهم ژوئن سمیناری که برای اعلام موجودیت انجمن “حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” قرار بود در فرانسه تشکیل شود مورد تهاجم چماقداران فرقه مجاهدین که حدس زده بودند جداشدگان و منتقدان این فرقه قرار است در این جلسه شرکت کنند قرار گرفت.

از ساعتها قبل ازتشکیل جلسه حدود 50 نفر از چماقداران فرقه رجوی که توسط “یکی از کادرهای قدیمی فرقه، کنترل میشدند در محل سمینار حضور یافته و به محض ورود جداشدگان و ایرانیان، آنها را مورد ضرب و جرح قرارداده و بدین ترتیب نمونه ای از کم ظرفیتی در تحمل عقیده مخالف و منش فرقه گرایانه خود را در قلب اروپا به نمایش گذاشتند.

آنها با چاقوکشی و چماقداری سعی داشتند که عقده و حقد و کینه رهبر فرقه خود را آرام کنند ، با ورود پلیس افراد فرقه به سبک و سیاق لمپنی اقدام به خودزنی و غش کردن نمودند تابلکه جداشدگان را مقصر نشان داده و موجبات دستگیری آنان را فراهم کنند، اما پلیس که از شواهد امر بخوبی به حقایق پی برده بود تمامی تیم چماقدار سازمان مجاهدین خلق به سر چماقداری یکی از کادرهای قدیمی مجاهدین را دستگیر و به زندان انداخت .

خودشبختانه با مداوای سطحی حال همه دوستان جداشده خوب میباشد ، اما این سبک کار جدید فرقه یعنی چماقداری علنی با سرپرستی یک کادر قدیمی در اروپا ،در عین حال که نشاندهنده وضعیت وخیم و دوران فروپاشی آنان میباشد همچنین نشانگر حضور خطرناک این فرقه برای آسایش و امنیت جوامع اروپایی و آمریکایی هم هست.

انجمن ایران پیوند با هشدار به سران جوامع اروپایی و غربی برای مهار و کنترل این فرقه خطرناک به تمام پارلمانترها و همه کسانی که از این فرقه خطرناک حمایت میکنند هشدار میدهد که بجای حمایت از این فرقه به فکر آرامش و امینت مردم خودشان باشند و این آرامش را وجه المصالحه مطامع سیاسی و احیانا مالی خود قرار ندهند.

انجمن ایران سبز، نوزدهم ژوئن 2007
http://www.iran-sabz.de/2Haupt/2007/juni/036.HTM

بر اساس خبر رسیده از پاریس انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه در روز یکشنبه 17 ژوئن 2007 طی سمیناری قصد داشت اهداف انسان دوستانه انجمن تازه تاسیس خود را برای مهمانان و شخصیتهای ایرانی و خارجی مقیم فرانسه تشریح کند به همین منظور تعدادی از شخصیتهای فعال و حقوق بشری برای ایراد سخنرانی در این سمینار دعوت شده بودند.

قبل از شروع سمینار بیش از 50 تن ازاعضای سازمان مجاهدین به فرماندهی محمد حیاتی که یکی از فرماندهان برجسته تروریستی مجاهدین در عراق بوده در صحنه حضور یافتند و شروع به ضرب و شتم افراد شرکت کننده در این سمینار کردند که با دخالت پلیس و مامورین حفاظتی سمینار منجر به دستگیری مهاجمین و انتقال آنان به مرکز پلیس شد. سازمان مجاهدین در یک اقدام شتاب زده در وب سایت موسوم به همبستگی تحت عنوان اطلاعیه شورای ملی مقاومت اعلام کرد که اعضاء شرکت کننده در این سیمنار به اعضاء مجاهدین چاقوکشی کردند این در حالی است که همگان به خوبی میدانند شخصیت همه آنانی که به عنوان مهمان در این سیمنار دعوت شده بودند، دارای شخصیت انسانی و انسان دوستی می باشد و هیچ گونه اعتقادی به خشونت ندارند و عمیقا اهل مدارا و گفتگو هستند و خشونت را در خدمت ضدیت با بشریت و مانع اصلی دست یافتن انسان به آگاهی، آزادی و نوع دوستی میدانند. پرواضح است که این سازمان مجاهدین است که بیش از 40 دهه به سلاح و اقدامات خشونت آمیز و به وحشت زائی و به تروریست شیفتگی خاصی دارد. سازمانی که افراد خود را در یک اقدام شستشوی مغزی وادار به خودسوزی و خودکشی در انظار عمومی میکند، مستعد هر عمل تروریستی و خشونت گرایی می باشد چرا که سازمان مجاهدین در این گونه اقدامات سابقه طولانی دارد و خشونت جزء ارکان و اصول اعتقادی آن می باشد و این را همه ارگانهای امنیتی کشور های اروپایی و همه میدانند.

انجمن ایران سبز معتقد است دست یازیدن به خشونت مشکلات لاینحل مجاهدین و رهبری آن را صد بار پیچیده تر و فرقه مجاهدین را در بین خارجیان و هموطنان هر چه بیشتر در معاق انزوا فرو می برد.

انجمن ایران سبز ضمن محکوم کردن این اقدامات خشونت گرایی از تمامی ارگانهای حقوق بشری و مسئول و همینطور از دولت های غربی می خواهد که در رابطه با این گونه اقدامات سازمان مجاهدین که میتواند برای یک جامعه غربی خطرناک و مضر باشد، هوشیار باشند.

هادی شمس حائری، نوزدهم ژوئن 2007
http://www.rahai.nl/akhbar111.htm

روز یکشنبه 17 ژوئن 2007 انجمن ” حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” بمناسبت اعلام موجودیت وبیان اهداف انجمن، افدام به برگزاری سمیناری در شهر پاریس نمود و از حزب کمونیست فرانسه و جنبش صلح جهانی دعوت نمود تا نظرات خود را در این سمینار با مدعوین مطرح نمایند.

مجاهدین که تاب تحمل شنیدن هیچگونه اندیشه مخالفی را ندارند بمحض اطلاع از تاریخ تشکیل سمینار، اقدام به نوشتن اطلاعیه های تهدید آمیز و مملو از فحاشی به برگزارکنندگان سمینار و مؤسسین انجمن نمودند.

آنها علاوه بر این، به سالن محل برگزاری مراجعه کرده و با تهدید و پخش شایعات دروغ، مالک سالن را بوحشت انداخته واو را از اجاره سالن منصرف کرده بودند که با مراجعه مجدد و توضیح کافی، مجددا سالن در اختیار انجمن قرار می گیرد.

ولی مجاهدین به همین مقدار اکتفاء نکرده و نیروهای خود را از آلمان و هلند و انگلستان و بلژیک برای برهم زدن سمینار به پاریس بسیج کردند.

افراد اجیر شده طی ملاقاتی با مریم رجوی در اوور سوروا، دستورات و تحریکات فرقه ای را دریافت داشته و روزبعد چندین ساعت قبل از ورود مهمانان محل را اشغال نموده و در گوشه و کنار موضع گرفته بودند.

اجیرشدگان در ساعت 2.30 دقیقه بعد از ظهر به محض ورود مهمانان که اغلب خارجی و تعدادی ایرانی بودند با چاقو و پنجه بکس حمله کردند و تعدادی را زخمی نمودند.

پلیس امنیتی که از قبل در محل حاضر بود به پلیس شهری خبر می دهد پس از مدت کوتاهی حدود 50 نفر کماندو به محل سالن وارد شده و مجاهدین را که در حال ضرب و شتم و عربده کشی بودند، دستگیر می نمایند. در نتیجه سمینار بهم خورده و برگزار نمی گردد.

اهمیت جلوگیری از برگزاری سمیناربرای مجاهدین به حدی بود که محمد حیاتی یکی از اعضای دفتر سیاسی سابق و مهره مورد اعتماد رجوی را برای فرماندهی عملیات از عراق به پاریس اعزام کرده بودند که خوشبختانه توسط ایرانیان شناسائی و به پلیس معرفی گردیده و دستگیر می گردد.

وی در جلسه توجیهی چماقداران با مریم رجوی در شب حمله حضور داشته است.

قابل توجه است که روز 17 ژوئن 2004 روز دستگیری مریم رجوی به جرم پول شوئی و فرماندهی عملیات تروریستی و خود سوزی مجاهدین در اعتراض به بازداشت رهبرشان می باشد.

مجاهدین در این حمله مرتجعانه، به کارنامه خود برگ افتخارآفرین ! دیگری افزودند و نقطه عطفی در سرکوب اندیشه و بیان و قلم از خود بجای گذاشتند.

ما از همه نیروهای آزادیخواه و ضد خشونت و مخالفین سرکوب اندیشه که از دو رژیم شاه و جمهوری اسلامی تجربه تلخی بیاد دارند می خواهیم که عمل مجاهدین را محکوم نموده و اجازه ندهند محیط سالم اروپا و فضای دمکراتیکی که ما در خارج کشور داریم توسط نیروهائی مانند مجاهدین به فساد و تباهی کشیده شود.

***

چماقداری مجاهدین تاریخی طولانی دارد واز زمانی آغاز می شود که دوران تئوریک و یادگیری آن را در سال های پس از انقلاب از حرب الهی هائی که به اجتماعات حمله می کردند آموخته اند.

مجاهدین این تجارب را اما در بایگانی خود نگهداری کردند و زمانی که به اروپا آمدند آنرا بکار بستند.

هر چه که زمان بر علیه مجاهدین بکار می افتاد و عرصه بر آنها تنگ تر می شد  سقف جدیدی در چماقداری می زدند.

آخرین مرحله پیشرفته چماقداری مجاهدین روز 17 ژوئن 2007 هنگام برگزاری سمینار ” انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه” اتفاق افتاد که در آن اقدام به ضرب و جرح و حمله فیزیکی به اشخاص نمودند.

مجاهدین یک تاکتیک جدیدی نیز در این حمله بکار برند و آن زخمی کردن  و سپس با فریاد به زمین انداختن خود بود که نشان دهند مخلفین آنها را مضروب کرده و آنها هستند که چماقدار و تروریست می باشند.

این نمایش آنقدر مضحکه بر انگیز بود که پلیس هم فهمید که آنها ظاهر سازی می کنند.

جالب بود که چماقداران رجوی به کسانی که به خاطر مخالفت با تروریسم از مجاهدین جدا شده بودند “مرگ بر تروریست” می گفتند و در کنار سایر فحاشی ها فحش تروریست را هم نثار آنها می کردند. اگر جداشدگان تروریست بودند که باید در سازمان می ماندند.

وضعیت مجاهدین در این یورش وحشیانه بسیار رقت آور و ترحم برانگیز بود. ترحم برانگیز از این جهت که ما بهر حال زمانی با این سازمان همکاری داشتیم و در بین هم سالان خود افتخار می کردیم که عضو جنین سازمانی هستیم اما مجاهدین آنقدر خود را سبک و بی ارزش کرده اند و مهر باطل بر گذشته خود زده اند که ما از انتخاب خود شرممان می آید که چرا روزی این سازمان را برگزیدیم. آیا عمل ما در آنروز درست بود یا غلط؟ مجاهدین با اعمال خود  مشکل بزرگ ذهنی برای ما بوجود آورده اند.

خوشا بحال کسی که از ابتداء گزارش به این وادی نیفتاده بود و اسمی از مجاهدین به گوشش نخورده بود.

آنچه من در در روز 17 ژوئن 2007 در پاریس دیدم حیرت آمیز ترین لحظات حیات سیاسی من بود.

سازمانی را می دیدم که از سر و روی اعضایش جنون و درندگی می بارید، با دهانهائی کف کرده به کسانی که جرمشان هویدا کردن اسرار بود و بس،  چنان وحشیانه حمله می کردند که هر انسان شجاعی از آنها می رمید.

من بسیار تلاش کردم که از حمله و هجوم آنها فرار کنم و فحاشی های آنها را جواب ندهم و سکوت کنم تا در امان بمانم زیرا می دانستم که آنها آمده اند که بقصد کشت ما را بزنند اما با لاخره چند مشت به گونه های من وارد شد و پیراهنم پاره و عینکم به زمین افتاد و شکست. این اولین باری بود که مجاهدین را این چنین وحشی و افسار گسیخته می دیدیم.

من در این روز نیز وجهی دیگری از سقوط اخلاقی و نزول عنصر مجاهد خلق را در هیئت یک حیوان دیدم.

دیدم که محمد حیاتی که زمانی عضو دفتر سیاسی و مسئول کل کشور عراق و نماینده تام الاختیار مجاهدین در دولت صدام بود به یک عنصر مادون اجرائی و سرچماقدار چند عنصر فاسد و چاقو کش تبدیل شده است.

این تجربه ای حیرت آور تر از خود چماقداری و ضرب و جرح افراد در این روز  برای من بود.

محمد حیاتی با ذلت و خواری توسط پلیس دستبند زده شد و روانه زندان گشت. من از این صحنه بسیار تأسف خوردم ونه تنها خوشحال نشدم که بر حیرتم افزوده شد.

سازمان مجاهدین از افرادی که سابقا آزادی خواه و انسانهای دردمند و آرمانخواه بودند و سالها درد زندان و شکنجه را تحمل کرده بودند مانند سادات دربندی و محمد حنیف نژاد و محمد حیاتی و … یک عنصر شکنجه گر، چماقدار و زندانبان ساخته است. انسانهائی که می بایست انسانهای مقدس طراز توحید می بودند اما هیهات.

 

سازمان مجاهدین مدعی مبارزه با جمهوری اسلامی است اما در  آنچه که مدعی است رژیم انجام می دهد گوی سبقت را از او ربوده است و این لطمه کمر شکنی به جنبش دمکراسی و مبارزه با جمهوری اسلامی است.

این فرقه تمام هم و غم خود را صرف مبارزه با چند مخالف سیاسی بی قدرت و بدون مال و منال نموده و آنها را صد راه بقدرت رسیدن و توفیق در راه امیال حکومتی خود می داند و دهها سایت علیه آنها راه اندازی کرده است.

آیا این باعث  حیرت انسان نمی شود؟

چرا مجاهدین از خارج کشوری که در آن اجتماعی تشکیل می شود نیرو وارد می کند؟

یکی از تاکتیک های مجاهدین برای مقابله با مخالفین بکار نگرفتن نیروهای مستقر در فرانسه و وارد کردن نیرو از کشور های دیگر است.

مثلا برای بر هم زدن اجتماعات در آلمان از هلند و فرانسه نیرو وارد می کند و برای مقابله با مخالفین در فرانسه از المان و انگلستان.

این شیوه بدان جهت است که تبعه آن کشور مستقیم در درگیری ها وارد نشود که منجر به اخراج و یا لغو حکم پناهندگی وی گردد.

چماقدار وقتی از کشور دیگر می آید یک مرحله واسط در پیگیری پرونده او ایجاد می شود و نهایت آن است که وی را اخراج و به کشور خود می فرستند  اما اگر از همان کشور مزدور استخدام کند و دستگیر شود پرونده اش سنگین می شود و ممکن است کار به اخراج و لغو پناهندگی وی گردد. .

من تا بحال چندین چماقداری و برهم زدن اجتماعات توسط مجاهدین دیده ام که همگی از کشور همجوار به آنجا آمده بودند.

در حال حاضر این تاکتیک برای پلیس لو رفته است بویزه آنکه محمد حیاتی که در فرانسه آدرس دارد بدام افتاد و موقعیت خطزناکی را برای مجاهدین بوجود آورد. علاوه براین،  چماقداران همگی دستگیر و شناسائی شدند و آدرس و هویت آنها برای پلیس فرانسه روشن شد. امری که تا بحال میسر نبود.

 حال دست مجاهدین از این به بعد برای اعزام چماقدار به کشور ثالث  بسته می شود  زیرا اگرمثلا پلیس  آلمان فردی را که از هلند آمده   دستگیر کند اسمش را با اسامی دستگیر شدگان فرانسه تطبیق می دهد و روشن می شود که وی فرد اجیر شده ای است که در همه اجتماعات حضور دارد. آنوقت او را به جرم تروریست و چماقدار از کشور اخراج خواهند کرد.

 

کانون رهائی،  بیستم ژوئن 2007

پس از گذشت چهارسال از فاجعه 17 ژوئن 2003 و عملیات خود سوزی اعضاء مجاهدین برای تحت فشارقرار دادن دولت فرانسه، شاهد تکرار همان فاجعه درفرمی دیگر و با هدف ایجاد رعب و وحشت برای ایزوله کردن مخالفان و منتقدان فرقه مجاهدین می باشیم.

” آیا کسی که به دستور رهبری فرقه خود را به آتش می کشد، در به آتش کشیدن دیگران تردید می کند؟ (برگرفته از سلسله مقالات محمد سبحانی در مورد تروریسم و خشونت سیاسی)
17 ژوئن امسال نیز همان دیدگاه ” حذف و ترور ” در ابعاد دیگری در پاریس و محل تجمع یک کانون پناهندگی، فاجعه آفرید.این بار نیز اعضاء محصور در حصارهای ذهنی و تشکیلاتی به دعوت مریم رجوی برای انحراف افکار عمومی در رابطه با شکستهای سیاسی و حقوقی و بین المللی به ترور و ایجاد رعب و وحشت، اقدام نمودند
درگیری موضعی و احساسی برای تحمیل اعتقادات و نظرگاه ها به یکدیگر اگر چه برای جامعه مضر است ولی اساسا با درگیریهای سازمانیافته و خود زنیها و خود سوزیهای 17 ژوئن قابل مقایسه نیست.
در هردو فاجعه 17 ژوئن، فرقه تمام عیار با برنامه ریزی و سازماندهی از قبل تعیین شده ای وارد شده بود. ( تصاویر و فیلمهای موجود را یکبار مرور کنید). درهمه حال نفرات تبلیغاتی با پرچم و تصاویر رهبری در محلهای مخصوص مستقر شده اند و با کف زدن و شعارهای انقلابی! شاهد ضجه ها و ناله های کسانی می شوند که به دستور رهبری در شعله های آتش می سوزند . نفراتی که به فرمان رهبری خود سوزی ویا خود زنی و یا به ترور اشخاص می پردازند، آخرین کسانی هستند که در جریان کم و کیف قضایا قرار می گیرند.در واقع مانند گلوله ای شلیک می شوند و هدف را نابود می کنند ولی چکاننده و بکار برنده سلاح فرمانده فرقه است که هستی خودش را در نیستی مخالفان اعتقادی خود می جوید.
حمله اعضاء مجاهدین و سوءاستفاده از احساسات آنان برای بقاء رهبری به مجموعه فعالین حقوق بشر را باید در کادردیگری بررسی کرد.
.اسیران فرقه نیاز به ترمیم هویت و خودشناسی دارند.در حال حاضر آنان شخصیت و پرنسیب و ارزشهای خود را در هرچه بهتراجرا کردن فرامین رهبری می جویند.
پرندگانی که در اروپاهم قدرت پروازشان را از دست داده اند. اگرچه قفسی نیست ولی پرنده در زندان ذهنی خود اسیر است. پرنده، همه کسانی را که در خارج قفس می بیند، مجرم می داند و سد راه پرواز خود، .ولی نمی داند که اوست که در ذهنیت خویش اسیر است.
می بایست از مهاجمین پرسید:
اگر با خونین کردن مخالفانتان آرامش می گیرید و اگر از بهم زدن اجتماعات ارضاء می شوید پس مبارزه تان با رژیم برای چیست؟ آیا بستن دهان و شکستن قلم راه مبارزه با دیکتاتوری وآزادی بیان و اجتماعات است؟
فعالین حقوق بشر و آزادی و عدالت اجتماعی
امروز مخالفین خشونت و ترور و حامیان آزادی و دمکراسی بهای سنگینی را برای افشای عملکردهای فرقه مجاهدین می پردازند.زیرا هیچکس مانند آنان طعم تلخ روابط فرقه ای را نچشیده است. علیرغم تمامی ترفندهای فرقه ای برای رژیم مال کردن! و حذف منتقدین سیاسی و اعتقادی، جدا شدگان و حامیان آزادی همچنان در پی حمایت و یاری و مدد کاری به دوستان اسیر خود در حصارهای ذهنی فرقه می باشند.اسیران ذهنی فرقه سالهاست که از روابط معمول انسانی و اجتماعی فاصله گرفته اند و نیاز به بازسازی رفتاری و درک بینش معمول اجتماعی دارند. بدون یاری دوستان جدا شده و آشنا با متدهای شستشوی مغزی و التصاق روانشناسانه، نمی توانیم مانع فروپاشی انسانی آنان با ارزشهای اجتماعی معمول جامعه باشیم.
کانون رهائی از تمامی جدا شدگان و فعالین حقوق بشر تقاضا می کند که به هر نحو ممکن از سیاست ” مشت در مقابل مشت” بپرهیزند و مطمئن باشند که روزی همین مهاجمین با اراده ای مصمم، خود را از حصارهای ذهنی فرقه می رهانند و با مردم و برای مردم در مقابل هرگونه دیکتاتوری خواهند ایستاد.

کریم حقی، بیستم ژوئن 2007
http://www.irane-ayandeh.com/akhbar/A2167.htm

روز یکشنبه 17 ژوئن 2007 قرار بود که جلسه ای در پاریس توسط انجمن جدید التاسیس حمایت از پناهندگان و مهاجرین ایرانی در سالن فیاپ پاربس برگزار شود. مجاهدین تبلیغات منفی بسیاری را در این رابطه براه انداخته و تلاش بسیاری نمود تا اهداف و ماهیت مسئولین و برگزارکنندگان مراسم را زیر علامت سوال ببرد و در پی ناکامی در این امر با بسیج تمامی امکانات و نفرات خود در حالیکه زمان برگزاری مراسم ساعت 14.00 بعد از ظهر اعلام شده بود بیش از 50 تن را از اول صبح به محل برگزاری مراسم گسیل داشت.
در حوالی ساعت 14.00 که شرکت کنندگان در مراسم وارد سالن شده بودند با نفرات مجاهدین که از قبل لابی سالن مراسم را در اشغال خود داشتند مواجه می شوند. نفرات مجاهدین با پرخاش و ناسزاگویی تلاش می کنند اعضای جدا شده را تحریک و وادار به عکس العمل نمایند و پس از اینکه در این کار خود موفق نمی شوند شروع به ضرب وشتم و وکتک کاری می کنند. مامورین حفاظت سالن به دلیل وحشیگری و کثرت نفرات مجاهدین پلیس را خبر می کنند. بیش از 200 نفر پلیس به محل اعزام می شوند. مجاهدین با نقشه از پیش طراحی شده اقدام به زخمی کردن خود با شیئی برنده کرده و بعضا خود را به غش و ضعف می زنند. فیلم بازی کردن ناشیانه مجاهدین که تلاش داشتند صحنه را وارونه نشان دهند و اینطور وانمود کنند که انگار 7 الی 8 نفر شرکت کننده در مراسم که متوسط سنشان بالای چهل سال می باشد جمعیت 50 نفره مجاهدین را لت و پار کرده اند. اما به دلایل کاملا مشهود و روشنی که در صحنه موجود بود پلیس با بستن تمامی راههای منتهی به سالن برگزاری مراسم تمامی مهاجمین را دستگیر کرده و با زدن دستبندهای دوبله به مرکز پلیس منتقل می کند.
به درخواست پلیس، اعضای جدا شده از مجاهدین به تعیین هویت فردی مهاجمین اقدام می کنند. در کنترل کارت های شناسایی معلوم می شود که اکثریت آنها از کشورهای هلند؛ آلمان، بلژیک؛ سوئیس و انگلستان به فرانسه اعزام شده بودند.

رفتار خشونت آمیز و تبهکارانه مجاهدین در حمله به یک مراسم مسالمت آمیز جدیترین نمونه از ماهیت تروریستی مجاهدین می باشد که ادعاهای پوشالی قبلی مجاهدین در فاصله گرفتن از رفتار تروریستی را اثبات می کند.

این اقدام تبهکارانه جنایتی سازمان یافته و تشکیلاتی بود که از قرارگاه اور سور اوز در حومه پاریس طراحی؛ سازماندهی و اچرا شده است.

از نظر ما مریم رجوی که در قرارگاه اور سور اوز مستقر می باشد مسئول شماره یک این عملیات تبهکارانه تلقی می شود. قرارگاه اور سوراوز بعنوان دفتر مرکزی مجاهدین در اروپا در طراحی عملیات غیرقانونی و حقظ مناسبات فرقه ای عمل می کند.

جنایت سازمان یافته مجاهدین در روز یکشنبه 17 ژوئن 2007 هشداری است به پلیس و مقامات امنیتی و ارگانهای مربوط به مبارزه با گروههای تروریستی در کلیه کشورهای اروپایی تا نسبت به خواست و توان مجاهدین در اقدام به عملیات تروریستی و تبهکارانه آگاهانه عمل نمایند.

وقت آن فرار رسیده است تا دولت کنونی فرانسه که به خوبی با ماهیت تروریستی و فرقه ای مجاهدین اشراف دارد قرارگاه اور سور اواز را تعطبل نماید. فرقه مجاهدین در هر کجا که باشند مخل آسابش و امنیت جامعه هستند.
حفظ امنیت شهروندان و پاسداری آزادی بیان وظیفه مراجع قانونی فرانسه است.
شابسته است تا عملیات تبهکارانه مجاهدین در 17 ژوئن 2007 نیز ضمیمه پرونده سیاه مریم رجوی و سایر سران جنایتکار مجاهدین گردد.
کریم حقی
20.06.207

آن سینگلتون، بیست ژوئن 2007
لینک به متن اصلی (انگلیسی)
http://www.iran-interlink.org/?mod=view&id=2573

.

آقای سارکوزی عزیز،

روز یکشنبه گذشته، هفدهم ژوئن 2007، جلسه همایشی که در راستای حمایت از جذب فرهنگی ایرانیان پناهنده در جامعه فرانسه تشکیل شده بود توسط حدود پنجاه نفر اوباش، مرتبط با فرقه نابود کننده ای بنام “سازمان مجاهدین خلق ایران” به وحشیانه ترین شکل مورد هجوم قرار گرفت و مدعوین و برگزار کنندگان جلسه خود را با چاقو و بطری های شکسته و دیگر ابزار قتاله روبرو دیدند.

در جریان این حملات سیزده نفر مجروج شدند که سه مورد آن شدید بوده است و افراد زیادی نیز دستگیر شدند. این تنها دخالت به موقع و سریع پلیس فرانسه بود که توانست جلوی خونریزی های بیشتر را بگیرد و خشونت ها نهایتا با استفاده از گاز اشک آور پایان یافت.

حمله وحشیانه فوق توسط فردی بنام “محمد حیاتی” برنامه ریزی و اجرا گردید. محمد حیاتی یکی از رهبران شناخته شده سازمان مجاهدین خلق می باشد. سه ماه قبل این مرد در کمپ اشرف در عراق تحت کنترل نیروهای امریکایی قرار داشته است. حیاتی قاتلی شناخته شده است که سابقه فعالیت های تروریستی اش به سالها قبل و حتی زمان زمامداری شاه در ایران بر می گردد. ولی وی اکنون در فرانسه مشغول برنامه ریزی و اجرای عملیات تروریستی در خاک اروپا است و ستاد عملیات تروریستی سازمان مجاهدین خلق در دهکده اور سور اواز نیز هنوز فعال می باشد.

من بسیار مایلم بدانم که دولت شما چه اقداماتی در جهت حفاظت از شهروندان فرانسوی و شهروندان دیگر کشورها، در مقابله با خشونت و ترور را در دستور کار دارد.

من بعنوان یک شهروند بریتانیایی دعوت شده بودم تا در این برنامه عمومی در پاریس شرکت کنم. موضوع صحبت من دقیقا اعلام خطر در قبال گسترش همین نوع بکارگیری خشونت توسط فرقه های نابود کننده بود. متاسفانه من بخاطر کمبود حفاظت مکفی نتوانستم از حق بیان خود در این جلسه بهره مند شوم و البته کسانی دیگر و از جمله رهبر روحانی آقای شیخ سانگو نیز از پاریس دعوت شده بودند تا در این همایش سخنرانی کنند.

مجاهدین خلق مدعی هستند که مخالفتشان با رژیم ایران است. آیا شما می توانید توضیحی بیابید که چرا افرادی که هیچ رابطه ای با رژیم ایران ندارند در کشور فرانسه هدف حملات وحشیانه یک فرقه تروریستی قرار می گیرند؟ و بخصوص توسط فردی همچون محمد حیاتی، یک تروریست معروف، و با تاکید مجدد بر این نکته که وی سه ماه قبل در کمپی درعراق تحت کنترل نیروهای امریکایی بوده و امروز در پاریس است.

مسلما ادامه فعالیت یک فرقه تروریستی بدون حساسیت و کنترل جدی قابل قبول نیست. من از شما مجددا سوال می کنم که دولت شما چه اقداماتی برای حفاظت از فرانسوی ها و همچنین دیگر شهروندان اروپایی در زمانی که در کشور شما حضور دارند را مد نظر دارد؟

با احترام
آن سینگلتون
لیدز، بریتانیا
بیستم ژوئن 2007

کانون قلم، بیست و یکم ژوئن 2007
http://www.iran-ghalam.de/2Haupt/951.19.06.07.HTM

در دو روز گذشته  رادیو ها و  سایت های خبری از تهاجم  خشونت طلبانه گسترده سازمان مجاهدین خلق به شرکت کنندگان در کنفرانسی در پاریس اطلاع داده اند که در جریان آن تعدادی از  فعالان حقوق بشر بطور وحشیانه ای مورد تهاجم قرار گرفته اند. لازم به یادآوری است که انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه قرار بود این کنفرانس را روز یکشنبه 17 ژوئن سال 2007 ساعت 1430 طبق برنامه از قبل اعلام شده  در سالن فیاپ – منطقه 14 پاریس  برگزار کند که با تهاجم نزدیک به 60 نفر از اعضای سازمان مجاهدین خلق  به فرماندهی محمد حیاتی از رهبران ارشد این فرقه روبرو شد. فرقه ترویستی مجاهدین این افراد را از کشورهای  هلند، سوئیس، آلمان و بلژیک جمع آوری و به پاریس آورده بود. محمد حیاتی نیز که یکی از فرماندهان  نظامی-تروریستی تشکیلات مجاهدین در عراق تحت حاکمیت صدام حسین، دیکتاتور سابق این کشور بود و اخیراً با نام جعلی … به اروپا آورده شده در این تهاجم تروریستی شرکت داشت. از سناریوی طراحی شده توسط ستاد امنیت و تروریستی مجاهدین در این روز برای بر هم زدن کنفرانس پاریس روشن است که مریم رجوی در برنامه ریزی آن نقش ویژه اعمال کرده و سالن فیاپ منطقه چهارده پاریس را صحنه “عملیات جاری” برای اعضای فرقه خود علیه فعالین حقوق بشر و منتقدین مبارزه خشونت طلبانه و تروریستی کرده است که هر کدام از اعضا باید اعتماد به رهبری فرقه را در تهاجم وحشیانه تر و خونین تر به منتقدین خود  اثبات می کردند. یکی دیگر از فعالین امور  حقوق بشر که در جریان این تهاجم وحشیانه بشدت زخمی شد، محمد حسین سبحانی بود. او که به دعوت انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه جهت سخنرانی به این کنفرانس دعوت شده بود مورد تهاجم ناجوانمردانه و تروریستی 4 نفر از اعضای فرقه، از جمله محمد حیاتی قرار گرفت. محمد حیاتی در این ضرب و شتم وحشیانه نقش مستقیم و اجرایی داشت که شکایت آقای محمد حسین سبحانی از وی و 3 نفر دیگر از اعضای فرقه در حال پیگیری می باشد. اعضای فرقه مجاهدین که از شدت جراحات وارده به محمد حسین سبحانی هراسان شده بودند دوربین حاوی عکس های گرفته شده از سر و صورت خونین وی را در تهاجم دیگری به سرقت بردند تا به خیال باطل خود مانع افشای حقیقت شوند.

آقای محمد حسین سبحانی بلافاصله بعد از این تهاجم تروریستی تحت مداوای پزشکان قرار گرفت. وی از ناحیه فک و چشم راست ، دندان بالا، ناحیه لب و لثه و همچنین کمر دچار جراحات جدی شد و بعد از سه روز مداوای پزشکی هنوز آثار آن بر بدن وی باقی است . سایت ایران قلم ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی تهاجم 60 نفر از اعضای فرقه مجاهدین به کنفرانس  انجمن حمایت از مهاجرین و ایرانیان مقیم فرانسه  به کشورهای اروپایی و بویژه کشور  فرانسه هشدار می دهد که  فرقه ای که می تواند افرادی را پرورش و تربیت کند که خود را زنده زنده می سوزانند، بدون تردید می توانند دیگران را نیز برای مقاصد رهبری فرقه به آتش بکشند و این تهدیدی برای جامعه و مردم فرانسه می باشد. سایت ایران قلم در زیر تعدادی از عکس های  محمد حسین سبحانی را که با تایید وی در بیمارستان گرفته شده جهت افشای چهره خشونت طلبانه این فرقه تروریستی  منتشر می کند.

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط