9.5 C
Paris
Friday, April 26, 2024

حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های داعش در سوریه

بنابه گزارش رسانه ها از ایران، سپاه پاسداران اعلام کرد که در یک حملۀ موشکی، مقرّ فرماندهی تروریست های داعش را در سوریه هدف قرار داده است. بر أساس اطلاعیۀ سپاه، این حمله برای انتقام گرفتن از حملات تروریستی تهران صورت گرفته که در آرامگاه آیت‌الله خمینی و مجلس شورای اسلامی رخ داده بود. موشک‌های زمین به زمین سپاه از غرب ایران، شرق سوریه را هدف گرفته است.
در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان های کرمانشاه و کردستان، تروریستهای تکفیری را هدف ضربات مهلک و کوبنده قرار داد.
در اطلاعیۀ روابط عمومی سپاه پاسداران آمده است که در پی جنایت تروریستی ١٧ خردادماه تروریست های تکفیری در تهران، مقرّ فرماندهی و مراکز ساخت خودروهای انتحاری تروریست های تکفیری در منطقه دیرالزور در شرق سوریه با هدف تنبیه تروریست های جنایتکار مورد حمله موشکی قرار گرفته است.
این اطلاعیه می‌افزاید که در این عملیات تعدادی موشک میان برد زمین به زمین از پایگاههای موشکی نیروی هوافضای سپاه در استان‌های کرمانشاه و کردستان شلیک شده است.
سپاه پاسداران از هلاکت تعداد زیادی از تروریستهای تکفیری و انهدام تجهیزات آنان خبر می‌دهد.
این اطلاعیه تأکید می‌کند که پیام این حمله روشن است و هشداری است به تروریست های تکفیری و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان تا دیگر علیه ملت ایران اقدامی نکنند.
اطلاعیه در پایان می‌افزاید که سپاه با همراهی سایر نیروها برای صیانت از امنیت ملی و شکست فتنه ها و پدیده های ضد امنیتی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط