10.1 C
Paris
Saturday, April 27, 2024

توان مدیریت یا رهبری سیاسی بحران حیات گروه رجوی

radjavi-france-terrorisme

در اخبار پیروزیهای اخیر گروه رجوی خواندم که « چهارده هزار شهردار فرانسوی ازمریم رجوی و خواسته هایش پشتیبانی کرده اند » امّا اصل موضوع که حق حیات سه هزار نفر از فرزندان ایران که زیر اتوریتهٔ این « رهبری » هستند وهر لحظه به ادعای همین « رهبری » در معرض قتل عام و موشک باران و تیر و ترکش در عراق هستند همچنان لاینحل مانده !!!
مسلماً این نمونه نیز از بدیهیات « توان مدیریت استثنائی بحران » توسط ایشان می باشد. راستی چگونه ممکن است با اینهمه سمپاتی سیاسی نسبت به این « رهبری » و اعلام نام و مقام برجستهٔ هزاران پشتیبان سیاسی دیگر از کلیهٔ کشورهای دمکراتیک، این « مدیریت توانمند» قادرنباشد موضوع پناهندگی دو هزار نفرو بازگشت هزار پناهندهٔ سابق را حل کند؟
آنهم در زمانی که سازمان ملل متحد در هماهنگی کامل با آمریکا یکی از زبده ترین شخصیت های سیاسی ـ امنیتی ایالات متحده را صرفاً برای انتقال این سه هزارنفراز عراق به کشورهای دمکراتیک منصوب کرده. راستی که وقتی جان و عُمر انسان، زندگی و مَرگش، سلامت و امنیت اعضاء وابسته به این گروه به اندازهٔ پشیزی برای « رهبری » این گروه اهمیتی ندارد از « چهارده هزار شهردار فرانسوی » هم بجز امضایی و صرف اِسپرِسُو کاری
ساخته نیست!!
جهت اطلاع هموطنان و خانواده های ایرانیان گرفتار در کمپ لیبرتی: با پشتیبانی سی صد شهردار فرانسوی
میشود به سرعت فرزندانتان را از عراق به فرانسه بُرد. بنابراین با حمایت چهارده هزار شهردار سُرعت انتقال چقدر میشود؟
پاسُخ را البته من نمی دانم زیرا همانگونه که تا به امروز ملاحظه فرمودید جان وحیات و سلامت فرزندانتان در اختیار « رهبری» این گروه می باشد.

مژگان پورمحسن
منبع:پژواک ایران

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط