9.7 C
Paris
Friday, April 26, 2024

تظاهرات اعتراضی ده ها فرانسوی، علیه فرقه تروریستی رجوی در اورسوراواز فرانسه

manifestation_Auvers-sur-Oise

ظهر روز یکشنبه ٢٦ ژانویه ٢٠١٤ برابر با ٦ بهمن ماه ١٣٩٢، گروه هایی از فرانسوی صلح دوست، با تجمع در مقابل شهرداری شهر اورسوراواز فرانسه، علیه فرقه تروریستی رجوی تظاهرات کردند.

در این تظاهرات گروه های اجتماعی و دانشجویی، با به همراه داشتن پلاکارد،طومار پارچه ای بزرگ و تصاویری از جنایات این گروه در ایران و عراق به افشاگری پرداختند.آنها ضمن تجمع در مقابل شهرداری شهر اورسوراواز و اجرای تظاهرات آرام، ضمن افشای اعمال خشونت بار این گروه در ایران،؛عراق و فرانسه ، از مقامات قانونی خواستار اعمال محدودیت بر فعالیت های تروریستی این گروه شدند.
یک گروه صلح دوست فرانسوی ضمن ارسال اخبار این رویداد ، اعلام نمود مردم و نیروهای انتظامی در محل جمع شده و خواستار توضیح در باره گروه رجوی بودند.
این منبع مطلع افزوده است، با فاصله کمی ، شهردار اورسوراواز که علنا از مریم رجوی و حضور فرقه تروریستی رجوی در فرانسه حمایت می نماید، وارد محل تظاهرات شده و با معترضین به گفتگو پرداخت.
این منبع مطلع افزود، جناب شهردار که تحمل حضور مخالفان فرانسوی در شهر تحت مسئولیت اش را نداشت، ضمن فحاشی به تظاهر کنندگان، به نیروهای انتظامی دستور داد تا معترضین را از شهر خارج نمایند.
تظاهر کنندگان ضمن اعتراض به نحوه برخورد شهردار، با پخش اطلاعیه های روشنگرانه بین مردم، نسبت به حضور و فعالیت های فرقه رجوی در منطقه مورد نظر هشدار داده و مردم را نسبت به خطرات حضور این گروه در فرانسه هشیار نمودند.
جناب شهردار که در کنار رقبای انتخابات محلی خود حضور داشت، وقتی مقاومت دانشجویان و تظاهر کنندگان فرانسوی را دید خواستار توضیح و گفتگو شد.حرف های معترضین را شنید و پس از دریافت بیانیه تظاهر کنندگان، محل تظاهرات را ترک نمود.
جوانان معترض فرانسوی پس از ٣٠ دقیقه تظاهرات و افشاگری محل اعتراض را ترک نمودند.
شهر کوچک اورسوراواز در ٤٠ کیلومتری شمال پاریس قرار داشته و مقر اصلی سرکردگان فرقه رجوی در آنجا قرار دارد.
گفته می شود یک پایگاه بزرگ بنام «مریم» که در قسمت شمال غربی این شهر واقع گردیده،همانند پادگان اشرف در عراق، محل زندگی اجباری صدها عضو سازمان تروریستی مجاهدین خلق است.دیوار های این پایگاه با سیم خاردار و پست های دیدبانی حفاظت شده و اعضای حاضر در آنجا امکان ارتباط با مردم،خانواده و حتی اجازه خروج انفرادی از مکان مورد نظر را ندارند.
پایگاه مریم رجوی در اورسوراواز فرانسه، مهمترین و بزرگترین پایگاه فرقه رجوی در قلب اروپا می باشد.
به محض دریافت خبرهای بیشتری از این رویداد، منعکس نموده و خوانندگان را در جریان قرار خواهیم داد.

منبع خبر، انجمن صلح

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط