15.7 C
Paris
Friday, April 26, 2024

بازدید هیئت سنای آمریکا از آلبانی و جعلیات مریم رجوی

وب سایت مریم رجوی در یک دروغپردازی آشکار به نقل از اطلاعیه شورای ملی مقاومت که زیر مجموعه مجاهدین است، اعلام نمود؛ «روز شنبه، ۱۲ اوت۲۰۱۷، یك هیأت عالیرتبه از سنای ایالات متحده با مریم رجوی، درمقرمجاهدین در تیرانا، دیدار و پیرامون وضعیت مجاهدین در آلبانی، آخرین اوضاع ایران و منطقه و راه حل‌های پایان دادن به بحران در منطقه كه از تغییر دمكراتیك در ایران می‌گذرد، گفتگو كردند…»

چرا که هیئت سنای آمریکا اساسا طبق برنامه از پیش تعیین شده، برای پیشبرد پروژه مشارکت آمریکا و آلبانی، حول مسائل امنیتی و ضدتروریستی آلبانی و منطقه بالکان به این کشور سفر کرده بود. نه دیدار اختصاصی با مریم رجوی و اعضای سازمان مجاهدین!
همچنین در ارتباط با قیمومیت انتقال ساکنان لیبرتی به آلبانی، با مریم رجوی در کمپ سازمان ملاقات نموده اند تا از پایان مسالمت آمیز انتقال اطمینان یابند.

اما باند ضد ایرانی رجوی با چند تصویر مشترک اقدام به جعل ماوقع نموده و حضور نمایندگان سنای آمریکا در کنار مریم رجوی را برای تبادل نظر حول تغییر رژیم ایران ذکر نموده اند.

دیدار هیئت سناتورهای آمریکایی از کمپ مجاهدین برای اطمینان از پایان انتقال ساکنان لیبرتی به آلبانی
دیدار هیئت سناتورهای آمریکایی از کمپ مجاهدین برای اطمینان از پایان انتقال ساکنان لیبرتی به آلبانی

مجاهدین ضمن انتشار این جعلیات، با هزینه قابل توجهی اقدام به تبلیغ گسترده همین دروغپردازی ها در رسانه های غربی نموده اند تا حضور از پیش تعیین شده این نمایندگان در کنار یک باند تبهکار را فرا قانونی و با اهمیت جلوه دهند.

ذیلا ترجمه اخبار اصلی از وب سایت سفارت آمریکا در آلبانی آورده می شود:

بازدید هیئت سنای آمریکا از آلبانی

A delegation of U.S. Senators Visits Albania


هیئت نمایندگی سنای آمریکا متشکل از ۴ سناتور، روز ۱۲ اوت ۲۰۱۷ از آلبانی بازدید نمود.
تا ضمن پیشبرد مشارکت بین ایالات متحده آمریکا و آلبانی، بحث درباره مسائل امنیتی-دفاعی و همکاری در نبرد علیه تروریسم به تبادل نظر بپردازند.
هیئت نمایندگی سنای آمریکا ضمن دیدار با رئیس جمهور آلبانی، با رهبران حزب دموکراتیک نیز ملاقات نمودند تا
تا بر اهمیت نقش آلبانی در ثبات منطقه ای، و تلاش برای مبارزه با تروریسم تاکید نمایند.
سناتورهای آمریکایی در این دیدارها، اصلاحات کلیدی ساختار جامعه و اصلاحات سیستم قضایی آلبانی را خواستار شدند.

پیش از این نیز، سفرهایی از نمایندگان کنگره آمریکا به آلبانی در وب سایت سفارت آمریکا منعکس گردیده که نشان می دهد اهداف بازدید سناتورهای آمریکایی در 12 اوت 2017 با اهداف بازدید نمایندگان کنگره آمریکا در 2 اوت 2017 با یک هدف و در یک راستا بوده و اساسا ربطی به باند تروریستی رجوی نداشته است.

سفارت آمریکا در تیرانا-آلبانی

U.S. Congressmen Visit Albania


وبسایت رسمی سفارت آمریکا در تیرانا-آلبانی، طی گزارشی در تاریخ ۲ اوت ۲۰۱۷ ، به حضور نمایندگان کنگره آمریکا، دیوین نونس و ریک کراوفورد در آلبانی اشاره نموده است.
سفارت آمریکا اذعان نموده است حضور دو تن از نمایندگان کنگره در آلبانی برای ملاقات و تبادل نظر با رهبران مختلف کشور درباره اهمیت ناتو، امنیت منطقه، همکاری های دفاعی و ضد تروریستی و روابط دوجانبه بین آلبانی و آمریکا می باشد.
این نمایندگان همچنین ضمن دیدار با رئیس جمهور آلبانی، رهبر حزب دموکراتیک لولزیم باشا و سایر مقامات دولتی، بر اهمیت نقش آلبانی در مبارزه با تروریسم، ثبات منطقه و اصلاحات کلیدی در این کشور تاکید نمودند.

14/08/2017
محمد علوی

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط