14.3 C
Paris
Friday, April 26, 2024

افعی های لیبرتی در خدمت رجوی

 

خصوصیات باند تروریستی رجوی در برخورد با محیط پیرامون و شلوغ کردن مسائل روی میز،آنقدر مضحک و کودکانه است که شک و تردید بسیار زیادی نسبت به سلامتی در مشاعر آنها ایجاد نموده است.یکی از این نمونه ها،ظاهر شدن چند مار در کمپ لیبرتی و صدور اطلاعیه های شورای رجوی در گله و شکایت از آن است؛

” بعد ازظهر روز یکشنبه۲۰ فروردین۹۱ (۸ آوریل ۲۰۱۲) در یکی از بنگالهای مجتمع ۲ لیبرتی ساکنان متوجه یک افعی به‌ طول بیش از ۲ و نیم متر می شوند. (عکس ضمیمه است).

این افعی که ظاهرا از سوراخهای زیر بنگال وارد شده بود, باعث نگرانی ساکنان شده است. پیش از این نیز در روز هشتم اسفندماه گذشته، چند افعی خطرناک در لیبرتی دیده شده بود.

آلودگی محیط لیبرتی، فرسوده بودن بنگالها و عدم امکانات ضروری برای سمپاشی و نزدیک شدن فصل گرما، خطر حشرات موذی و حیوانات خطرناک در این کمپ را بیشتر کرده است._ افعی خطرناک در بنگالهای لیبرتی

مخاطبی که در مسیر این اطلاعیه قرار می گیرد،مردم ایران یا ایرانی ها نیستند.چرا که برای آنها بوضوح روشن است حضور 30 ساله تشکیلات تروریستی مجاهدین در عراق همواره در معرض چنین مشاهداتی قرار داشته است.از نظر زمین شناسی و محیط جغرافیایی نیز،تفاوت کیفی بین زمین کمپ لیبرتی و پادگان اشرف وجود ندارد.بهتر است که بدتر نیست!

با اینحال از آنها باید پرسید،پادگان اشرف،زمین حمرین،جلولا،کرکوک،سلیمانیه،کردستان،کوت،العماره،بصره و پایگاه های دیگر مجاهدین در بیابان های عراق که طی سی سال گذشته بعنوان سکوی صدور تروریسم به ایران مورد استفاده قرار می گرفت، “مار و حشره موذی” نداشته است؟

خاطرات و گواهی اعضای جداشده از مجاهدین نشان می دهد که یکی از آموزش های6 ماهه تروریست های رجوی در بیابان های عراق،دوره رنجری و نیروی ویژه تکاوری بوده است که توسط گارد ریاست جمهوری صدام برای آنها برگزار شده بود.اکثر اعضای مجاهدین که هم اکنون در کمپ لیبرتی و پادگان اشرف مستقر هستند، این دوره ها را از سرگذرانده اند.یکی از آموزش های دوره تکاوری،زندگی در شرایط سخت و تغذیه از حیوانات و جانوران محیط است.طی این دوره هر عضو سازمان در حضور مربی عراقی و بقیه اعضا از حیوانات موذی محیط استفاده می نمودند.گرفتن و خوردن مار،آفتاب پرست،سوسمار،کلاغ،بلدرچین،غورباقه و …آموزش هایی است که بطور واقعی از ارتش صدام حسین فراگرفته اند.بنابر این اطلاعیه های شورای رجوی مصرف غربی داشته و برای مار خورده های ساکن کمپ لیبرتی و پادگان اشرف خنده آور و مضحک می نماید.

شکست استراتژی رجوی در عراق، بی پاسخ گذاشتن سئوالات راهبردی حول مسئله”سرنگونی”،به کشتن دادن اعضا برای جلوگیری از فروپاشی پادگان اشرف،اخراج وعدم وجود راه حل واقعی برای رفع سرگردانی و اضمحلال تشکیلات،ضربه بسیار سنگینی بر سراپای فرقه تروریستی رجوی وارد نموده است که آنها را به فراخوانی و صدور اطلاعیه برای “افعی های لیبرتی” وادار نموده است.البته عادت دیرینه شیادی مجاهدین را نباید فراموش نمود که وقتی ایام به کام رجوی نباشد،از هر وسیله ای برای اعلام نارضایتی استفاده خواهد کرد!

11 آوریل 2012

محمد علوی

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط