9.7 C
Paris
Saturday, April 27, 2024

کشته شدن آقای مالک شراعی در فرقه رجوی از دیدگاه خانم حمیرا محمد نژاد

هما نطور که در جریان قرار گرفتیم دوباره سازمان سعی در سر پوش گذاشتن به یک اتفاق کاملا مشکوک می باشد.
اینطور که بچه های در صحنه میگو یند داستان کاملا مرموز هست اصلا کل داستان ممکنه ساختگی باشد. از زمانی که مسعود رجوی باصطلاح انقلاب ایدئولوژیک را مطرح کرد که هدف آن سلطه ولایت فقیهی بر کل سازمان بود، مخالفت های زیادی را در بین اعضا و کادرها برانگیخت و افراد زیادی بطرز مشکوکی سربه نیست شدن یا به عملیاتهای بازگشت ناپذیر یا بشکل شلیک ناخواسته و یا توسط پزشکان قابل اعتماد تشکیلات صورت می گرفت.

اما چرا مورد مالک شراعی اینچنین بسرعت افشا شد را برای شما شرح میدهم.
تا وقتی بدنه تشکیلات اشرف در عراق بود و هیچ کنترلی بر تشکیلات نبود این قتل ها یا فاش نمی شد یا سوالها به نحوی دیگرلاپوشانی میشد. یکی از علت هایی که رجوی بهر قیمت حاضر به ترک اشرف نبود همین بود که دیگر توان از بین بردن مخالفان را به بهانه های پزشکی و خودکشی و سوانح ایمنی و… را از دست میداد. وگرنه چرا مهدی افتخاری بیست و چند سال تحمل شد اما وقتی که قرار شد اشرف بسته و تشکیلات به کمپ لیبرتی منتقل شوند ناگهان او را کشتند و گفتند که فوت کرد.
نمونه ها فراوان هست که من قبلا نام برده ام
و اما موضوع الان مالک شراعی هست. چرا سازمان در عراق به هیچ وجه حاضر نمی شد پرونده پزشکی افراد نزد پزشکان مجاهد باقی بماند و کنترل بیمارستان اشرف را به وزارت بهداری عراق نمی داد؟ دقیقا علت همین بود.
داستان مالک شراعی را اگر دقت کنید سراپا متناقض و مشکوک هست. یک نفر شناگر ماهر نجات غریق حرفه ای اهل خرمشهر دوستش را از غرق شدن در آب نجات داده و بیرون آورده بعد خودش تنهایی رفته در آب و غرق شده. و تیم غواصان هم یک هفته در تلاش پیدا کردن وی موفق نشده و جسد وی هم پیدا نشده. آنهم در یک دریاچه راکد و نه رودخانه و دریا.
معمولا کسی هم که غرق می‌شود جسد وی بعد از چندروز روی آب شناور میشود.
اما چرا مالک؟ چون اهل جنوب بود در ماموریتهای داخله آن زمان که تردد از بصره به خرمشهر و آبادان بود نقش کلیدی داشت چون هم تازه به سازمان آمده بود و هم بچه آنجا بود و آن مناطق را بخوبی می شناخت و این عملیاتها تحت مدیریت خاص مهوش سپهری( نسرین) و نظارت نزدیک شخص مسعود رجوی بود.

از آنجا که تشکیلات رجوی در حال فروپاشی می‌باشد نیاز به فردی مثل نسرین …جلاد درجه یک فرقه رجوی که خونهای بسیاری را ریخته ، برای حفظ تشکیلات بیش از بیش ضروریست و نسرین را که از سال ۲۰۰۳ مخفی بود و فقط یک بار در آلبانی روی سن دیده شد را دیگر نمی تواند غیر فعال نگه دارد.
علت دوم اینکه مالک جزء ۴۱ نفر از ۱۰۰ بازمانده اشرف بود که نمی بایست در هر صورت سازمان را ترک کند. این اواخر مالک خیلی از سازمان بیزار و ناراضی بود و زمزمه خروج از تشکیلات را به چند نفر از دوستان نزدیک یا بقولی هم محفلی هایش در میان گذاشته بود.

 معمولا اینگونه افراد در سازمان تحت مراقبت و حساسیت تشکیلاتی ویژه قرار دارند و تمام ارتباطات و رفتار آنان مستمر باید گزارش شود و افرادی را که رابطه نزدیک و دوستانه با آنان دارند را صدا زده و زیر فشار قرار می‌دهند وبا بهانه هایی مثل محفل شعبه سپاه پاسداران و تهمت های دیگر و یا از تغییر رفتارهای فرد براحتی از قصد وی باخبر شده و اقدام به حذف وی در باصطلاح اشرف سه کرده و داستان شنا کردن را جعل کرده اند.‌
احتمال دیگری که میشود روی آن تا مل کرد این می تواند با شد که ا چون مالک میدانسته تحت مراقبت و حساسیت تشکیلاتی ویژه هست و امکان سربه نیست کردنش هست پیشاپیش اقدام به فرار کرده و در آلبانی مخفی شده است.
به هر آنچه باشد تحقیقات من در این زمینه ادامه دارد و به امید اینکه احتمال دوم یعنی فرار ایشان از تشکیلات درست باشد.
به امید آزادی تما می اعضای در بند در فرقه مکروه رجوی

حمیرا محمد نژاد – وب سایت زنان ایران

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط