7.2 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

پاسخ به تهدیدات عیسی آزاده فرمانده یگان ارازل و اوباش

مردک ابلهی که فرمانده یگان ارازل و اوباش رجوی بود و بنابه گفته خودش افراد تحت مسئولیت اش را به خاطر کم سن و سال بودن بدست دیگر تجاوزگران می سپرد، در پیام فیس بوکی مرا نواخته و تهدید به رویارویی و بازکردن پرونده من نموده است:
«جواد فیروز مند آیا تا حالا با من برخوردی داشتی. حرف داشتی. مراوده ای داشتی. حساب و‌کتابی داشتی. داستان چیست. موضوع را با من مطرح کند
من تمام پرونده تورا سیر تا پیاز می دانم تمام داستان‌های اینجایت را کامل می دانم. اما بخاطر سو‌استفاده‌نکردن رجوی هیچ یک کلمه به زبان نیاوردم حتی من حاضر نشدم یک بار با حال ‌واحوال بکنم. فقط بگو از کجا سوختی. و من چه حقی از تو ضایع کردم. اینقدر سوختی که بچه ها از داخل تشکیلات با من ارتباط دارند
اینشالله بزودی خدمت می رسم در عالم خودت من هزار بار از تو بدتر خواهم شد. دوست دارم رو در رو هم همین کلمات را بیان کنی»
حضرت آقای متجاوز،
اولا که پس از ارسال پیام مرا بلوک نمی کردی تا پاسخ پیام را خصوصی دریافت می کردی. پس این دلیلی است برای اینکه آن را در معرض قضاوت عموم بگذارم.
دوم اینکه من هیچ پرونده باز نشده ای ندارم. همه افراد جداشده یا نشده، چه در ۱۵ سال گذشته در اروپا و چه قبل از آن در تشکیلات رجوی، همه چیز را درباره من می دانند. تو هم اگر چیزی بیشتر داری می توانی منتشر کنی و منتظر وعده سر خرمن نباشی.
سوم اینکه افراد کثیف و جنایتکاری مثل تو در مواجهه با یکی از مشکلات افراد جداشده، برای شندرغاز شلوار تحت مسئولش را در معرض عموم پایین میکشد، تا بگوید مسئول یگانی در دستگاه رجوی بوده که همچنان با همان ارازل و اوباش متجاوز در ارتباط می باشد، یاوه گویی است و آن دهان کثیف را باید بست.
چهارم اینکه حق من و دیگر جداشدگان ضایع شدنی نیست و متوهمانه مسئله را شخصی کرده ای. من از حق خانواده ها و فرزندانشان دفاع کرده ام که افراد کثیف و متجاوزی مثل تو که تنبان افراد کم سن و سال را در سازمان پایین می کشیدید، شرم کنند و دیگر از این غلط ها نفرمایید.
همانگونه که در تیتر مطلب نوشته ام؛ «نمونه هادی ثانی خانی و بازگشت او به فرقه رجوی در آلبانی را نباید با اتهامات کثیف پاسخ داد.»، حتما مسئله و مشکلی وجود داشته، معضلی هست که باید آن را فهمید و در راستای حل آن حرکت نمود. بنابراین نباید با آبروی شخصی آدم ها و خانواده هایشان تحت عنوان مزخرف افشاگری بازی کرد. هادی ثانی خانی هم پدر و مادر و خانواده ای دارد که مانند دیگر خانواده ها چشم براه عزیزانشان هستند و بدنبال موفقیت آنان. حال اگر یکی از افراد در دام فرقه رجوی گرفتار شد، باید مثل تو بی شرف رفتار کرد؟
من که نوشتم، ارباب سابق ات هم به برخی افراد جداشده مثل تو اتهام جنسی می زد که البته آنجا هم رودرروی فرقه رجوی ایستادم و جزو معدود افرادی بودم که از چنین قربانیانی دفاع کردم.
باز هم چنین خواهم کرد. اگر یک روز خودت را جای افراد جداشده در آلبانی بگذاری و درد و رنج مضاعف آنان را فهم کنی آنوقت شاید چیزی از تو عوض شود، وگرنه از نظر من با مطلبی که نوشتی، همان فرمانده یگان ارازل و اوباش متجاوز در فرقه رجوی هستی!
و دست آخر اینکه جناب عیسی آزاده، اینجا تشکیلات رجوی نیست. قانون و حساب و کتاب در کار است و زیاده از حد متوهم شده ای. تو که شهامت باز نگه داشتن مسنجر فیس بوک ات رانداشتی تا پاسخ را بشنوی، هر زمان و هر جا که دوست داشتی خبرم کن تا بنده خدمت برسم!
۲۳ فوریه ۲۰۲۱ – جواد فیروزمند
AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط