5.9 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

وعده پوشالی فرقه رجوی برای بهمن ماه 97 هم دارد سر می رسد!

این از عادات قدیمی فرقه رجوی است که هر وقت کمرش زیر فشار ناراضیان خم می شود برای منحرف کردن اذهان عمومی و در رفتن از زیر بار پاسخگویی، همه ساله یک تاریخ سرنگونی برای جمهوری اسلامی تعیین می کند و جالبتر اینکه آن را نیز در بوق و کرنا و دستگاه تبلیغاتی خودش صدها بار تکرار می کند و هنوز چند ماه مانده که تاریخ این تعیین تکلیف اعلام شده به پایان برسد مورد دیگر و تاریخ دیگری را اعلام می کند
فرقۀ شیاد و دروغگو هیچ شرم و حیایی هم ندارد چون این وعدۀ باند رجوی و اعلام سرنگونی امسال که ماه دیگر فرا می رسد با دیگر وعده های آن که از سی سال پیش هر ساله به مناسبتی آن را اعلام می کرد که امسال سال آخر است و همه زبان بسته های مستقر در اشرف را تا سال دیگر سر می دوانید هرچند تکرار همان سناریوها و فریبکاریها می باشد ولی با قبلیها کمی فرق می کند. قبلا رجوی خودش شخصا اعلام سرنگونی می کرد ولی اینبار با دادن صدها هزار دلار به جان بولتون نوشته ای را به او می دهند با این مضمون که جمهوری اسلامی به چهل سالگی خود نمی رسد البته برای جان بولتون تنهای چیزی که مهم است همان پول است و نه چیزی دیگر.

ولی فرقه رجوی پول را که از کیسۀ خودش خرج نمی کند بلکه پول کشورهای عربی است که اینطوری با دست باز خرج می کند و فرقه رجوی با این پول مفت با یک تیر دو نشان را می خواهد بزند اول اینکه کهنه سربازان و سالمندان آلبانی را تا این تاریخ ولو با هر شیادی هم که شده سرگرم کند و فکر فرار و جدا شدن را از سر آنها خارج کند. دوم اینکه بگوید تنها ما نیستیم که می گوییم جمهوری اسلامی سرنگون می شود و این آمریکا هم همین حرف را می زند چرا که مهم برای فرقه رجوی نگه داشتن همان سالمندان درآلبانی است و لاغیر.

ناگفته نماند که بسیاری هم از این ناراضیان و اسیران بعداز مدتی پی به این دروغگویی وشیادی رجوی برده بودند ولی جرأت بیان و مخالفت با دیوی همچون رجوی را نداشتند زیرا در آن زمان زندان و شکنجه و سر به نیست کردن و از این موارد بسیار بود.

رجوی و باقی مانده سران خائن فرقه چشم به کاخ سفید دوخته اند که کی جمهوری اسلامی را سرنگون میکند و آن موقع امریکا ملکه مریم قجر را تا تهران اسکورت میکند و او را به تخت ریاست جمهوری می نشاند!! این تنها امید و آرزو و خط فرقه رجوی است که روی ان سوار شده است.

خود فرقه رجوی هم خوب می داند که این خط به سرانجام نمی رسد ولی چاره و دلخوشی ندارد. از این رو به این خط چسبیده که شاید فرجی حاصل بشود.

همگان دیدند و شنیدند که فرقۀ رجوی چقدر روی این تبلیغات کرد ولی چی شد؟ همه اش دروغ و فریب بود. الان تا چند روز دیگر هم بهمن سر می رسد و تمام هم می شود در حالیکه دراین اوضاع و احوال هم امریکا از سوریه دارد خارج می شود و خود ترامپ هم گفته ما نمی خواهیم پلیس خاورمیانه باشیم و دارد نیروهایش را به آمریکا برمی گرداند.

از این طرف هم مریم رجوی به سالخوردگان کمپ آلبانی که با انواع بیماری ها دست و پنجه نرم می کنند و بسیاری هم نمی توانند ادرار و مدفوع خود را نگه دارند پیام می دهد که امریکا با خروج نیروهای خود از سوریه آنها را به عراق می برد برای حمله به ایران!! بعد هم آن زبان بسته های مستقر در اشرف سه در آلبانی برایش و برای ترامپ کف می زنند و شعار می دهند که امسال سال آخر است.

حال این زنکه شیاد بجای اینکه اینها را آزاد کند و بگذارد چند ماه آخر زندگی شان طعم زندگی بیرون را بچشند انها را با دروغ و دغل می خواهد در این زندانش در آلبانی همچنان نگهدارد.

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی – سایت نجات از فرقه ها

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط