8.2 C
Paris
Friday, April 19, 2024

نگاهی به دیدار مریم عضدانلو با یک هیئت آمریکایی

طبق اخباری که از فرقه تروریستی رجوی رسیده روز شنبه پنجم اسفند یک هیئت دو نفره از نمایندگان جنگ طلب کنگره آمریکا با هزینه های هنگفت از آمریکا به اور سورواز مقر مریم عضدانلو  سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی کشانده شده بودند تا ضمن سور چرانی مفصل توسط سران فرقه تروریستی رجوی اراجیف تکراری و دیکته شده سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی را بلغور کنند و خواستار تحریم‌های همه جانبه و بطور خاص تحریم های  شدید اقتصادی مردم ایران شدند . مریم عضدانلو ضمن دیدار با این هیئت بقول خودشان بلند پایه آمریکایی به ایراد  اراجیف تکراری و مضحک همیشگی اش هم صدا و هم سو با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل خواستار تحریم‌های همه جانبه و بطور خاص تحریمهای شدید اقتصادی مردم ایران شدند. البته خانم مریم عضدانلو رئیس جمهور مادام العمر فرقه تروریستی رجوی خواستار تحریم‌های همه جانبه و بطور خاص تحریمهای شدید اقتصادی با سس آزادی برای مردم ایران شدند .

همانطور که همه شما در جریان هستید این یک تناقض بزرگ فرقه تروریستی رجوی هست که از یک طرف خودش را حامی و مدافع سینه چاک حقوق بشر و آزادی برای مردم ایران می داند و به ظاهر سنگ بقول خودشان خلق قهرمان ایران را به سینه می زند و از طرف دیگر با آویزان شدن به دشمنان قسم خورده همین خلق قهرمان خواستار لغو برجام و تحریم‌های همه جانبه و بطور خاص تحریمهای شدید اقتصادی و جنگ و خونریزی و ویرانی می باشد و یا در زمان صدام حسین تحت عنوان عملیات سرنگونی و مقاومت به دستور اربابان خود فرزندان همین خلق قهرمان را کشته است .

آخر مگر میشود یک گروهی ادعای آلترناتیو و مدافع سر سخت حقوق بشر آزادی داشته باشد بعدش خواستار تحریم‌های همه جانبه و بطور خاص تحریمهای شدید اقتصادی و جنگ و خونریزی و ویرانی باشد و علیه منافع ملی مردم ایران همسویی کامل با آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل داشته باشد؟ این یک تناقض بزرگی هست که قبل از هر کسی و بهتر از هر کسی خود سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی خوب بدان اشراف کامل دارند و  همچنین خوب می دانند که اولا با این حرکت های مذبوحانه قادر به فریب هیچکس نبستند و ثانیا با اینگونه اراجیف تکراری علیه منافع ملی مردم ایران به جائی نمی رسند و نمی توانند سیاست های کشورهای اروپایی را در این زمینه تغییر دهند. بنابراین تنها برای مصرف داخلی و فریب و سرکار گذاشتن نیروهای نگونبخت سازمان هست که با خرج های کلان چنین دیدارهایی را ترتیب می دهند. چونکه در شرایط اسف بار کنونی تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده و نیروهای به شدت مسئله دار و‌ روحیه باخته و وارفته و زوار در رفته ؛ سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی نیاز مبرم به چنین اقدامات فریب کارانه و سرکاری برای خروج از باتلاق کمپ آلبانی دارند ولی تجربه ثابت کرده است که مریم عضدانلو با چنین دیدارهایی که قبلا هم با آوردن مک کین و یک هیئت از نمایندگان آمریکا به کمپ آلبانی نه تنها هیچ کاری از پیش نبرده بلکه نیروهای سازمان از اینگونه کارها به شدت مسئله دار شده و ریزش نیرویی و فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی شتاب بیشتری گرفته است.

علی جهانی ـ کانون آوا ـ دوشنبه 26 فوریه 2018

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط