13.3 C
Paris
Monday, May 6, 2024

منصور برزگر: ممانعت از حضور رسول خادم در زورخانه به او ضربه نزد که محبوب‌ترش کرد

منصور برزگر پیشکسوت کشتی در حاشیه مراسم یادبود مهدی یزدانی خرم گفت: « از ۱۴ سالگی رسول خادم را می‌شناسم و از زمانی که او را می‌شناسم حتی یک حرکت خطا از او ندیدم. مسافرت‌های زیادی باهم رفتیم و این موضوع قابل ستایش است.»

وی تاکید کرد که « رسول خادم دو دوره در شورای شهر حضور داشت برعکس خیلی افراد دیگر به او حتی یک نقطه هم نچسبید. واقعا متاسفم چنین برخوردی صورت گرفته است. »

وی تصریح کرد: «راه ندادن رسول خادم به زورخانه باعث ضربه به او نشد بلکه محبوب‌ترش کرد.»

رضا لایق مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد چند روز پیش در مطلبی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «تاریخ تکرار شد. درب زورخانه را به روی رسول خادم بستند. رسول خادم از سوی خانواده شهید اسدی جهت حضور در زورخانه شهدای قزوین دعوت شده بود که در جریان برهم خوردن برنامه قرار گرفت. جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران و علاقه‌مندان به ورزش زورخانه نیز جهت مراسم دعوت شده بودند که متاسفانه مراسم منتفی شد.»

رسول خادم: جماعت اهل جور هنوز از نام تختی می‌ترسند

رسول خادم، قهرمان کشتی جهان و المپیک در آستانه سالروز درگذشت غلامرضا تختی نوشت: «پنجاه و پنج سال از رفتنش می‌گذرد، اما زنده است و در میانِ ما مردم زندگی می‌کند. مردی که هیچگاه خودش را نفروخت.»

وی افزود: «دنیایِ مدال‌هایِ قهرمانی و هیاهویِ شهرت و محبوبیت در میانِ هواداران، دنیایش نشد. مردم را دید و خیلی زود فهمید که مدال‌ها ماندگار نیستند. تاوان با شرف زیستنش را در تنهایی هایش داد. ولی هنوز جماعتِ اهلِ جور از نامش می‌ترسند.»

رسول خادم در ماه‌های اخیر به دلیل حمایت از اعتراض‌های ایران با محدودیت‌ها و فشارهایی روبرو شده است به‌طوریکه پاسپورت وی را ضبط کرده‌اند و در هفته گذشته مانع از حضور او در زورخانه‌ای در قزوین شدند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط