7.4 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

ممنوع الکاری فرزاد فرزین پس از انتشار موزیک ویدیو زخم برای سریال میدان سرخ

فرزاد فرزین پس از انتشار موزیک‌ ویدیوی زخم از سوی سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران از فعالیت در همه پلتفرم‌ها ممنوع شد.

بر اساس گزارش‌ات رسیده، دلیل این ممنوعیت، انتشار موزیک ویدیو زخم برای تیتراژ سریال میدان سرخ بوده که مضمونی اعتراضی نسبت به وضعیت جامعه ایران دارد.

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر یا ساترا یکی از نهادهای وابسته به صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که به‌گفتهٔ گردانندگانش مسئولیت تنظیم‌گریِ رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر را در ایران بر عهده دارد. حوزهٔ اختیارات این نهاد در ایران بحث بر‌انگیز بوده و برخی معتقدند فعالیت این سازمان غیرقانونی است.

این اولین بار نیست که فعالیت یک خواننده، هنرمند یا نویسنده‌ای در ایران ممنوع می‌شود.

پیشتر مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ، به دلیل صحبت درباره برخی از مسائل در کنسرت‌هایش از کار در حوزه موسیقی ممنوع شد. او خود گفته است؛ این بار به سبب گفته‌هایم در کنسرت‌هاى اهواز و کرج و… و اساساً به جهت سیاق و نگرشم عملاً از کار در سرزمینم ممنوع شده‌ام.

پیش از این نیز در تاریخ ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۷، مهدی یراحی و موسسه جام سبز به عنوان درخواست‌دهنده‌ موزیک ویدئوی پاره سنگ از وزارت فرهنگ و ارشاد، از کار تعلیق شده بودند.

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط