13.4 C
Paris
Friday, March 29, 2024

معرفی بازیکنان جدید تیم ملی فوتبال ایران توسط کارلوس کی‌روش

بنابه گزارش رسانه ها، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، ۲۷ بازیکن را برای حضور در تمرینات تیم ملی، به اردو فرا خواند.

بر اساس گزارش‌ها، تیم ملی ایران روزهای سیزدهم و هجدهم مهر در دو دیدار تدارکاتی به میزبانی تهران و کازان به مصاف تیم‌های ملی توگو و روسیه می‌رود.

در فهرست بازیکنان دعوت شده از سوی آقای کی‌روش علیرضا بیرانوند، علیرضا حقیقی، حامد لک و رشید مظاهری دروازه‌بانان اردونشین خواهند بود.

در خط دفاعی حسین کنعانی‌، سیدجلال حسینی، میلاد محمدی، مرتضی پور علی گنجی، رامین رضاییان، روزبه چشمی، سعید آقایی و وریا غفوری دعوت شده‌اند.

همچنین در خط میانی احمد عبدالله زاده، اکبر ایمانی، مهدی ترابی، امید ابراهیمی، سعید عزت‌الهی، وحید امیری، اشکان دژاگه، علیرضا جهانبخش و احسان حاج‌صفی حضور دارند.

کریم انصاری‌فرد، کاوه رضایی، مهدی طارمی، رضا قوچان‌نژاد، سامان قدوس و سردار آزمون نیز مهاجمان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند. این در حالیست که مهدی طارمی به‌خاطر محرومیت از سوی فیفا، حق بازی برای باشگاه و تیم ملی را ندارد.

در این میان، قرار است ادامه تمرین‌های تیم ملی فوتبال ایران از روز دوشنبه در ورزشگاه پژوهشگاه نفت پیگیری شود.

از جمع لژیونرهای دائمی در اردو، فقط نام مسعود شجاعی دیده نمی‌شود. آقای شجاعی پس از حضور در بازی پانیونیوس یونان در مقابل مکابی تل آویو اسراییل و امتناع از عذرخواهی، دیگر به تیم ملی دعوت نشد.

در همین حال،‌ حسین ماهینی، محمد انصاری، دانیال ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، علی قلی‌زاده، امید نورافکن، وحید محمدزاده، مرتضی تبریزی و ساسان انصاری نفراتی بودند که روزهای گذشته در تمرینات حضور داشتند اما جزو فهرست نهایی نیستند.

محمدرضا خانزاده نیز جزو اردونشینان بود که به دلیل مصدومیت دست، از حضور در تمرینات بازماند و ظهر جمعه فرشید اسماعیلی به تیم ملی دعوت شد تا با توجه به فهرست جدید، حضوری نیم‌ روزه در تیم ملی داشته باشد.

کاوه رضایی به دلیل درخشش در باشگاه شارلوای بلژیک، پس از مدت‌ها به تیم ملی فراخوانده شده است. عبدالله‌زاده نیز سابقه دعوت به تیم ملی را دارد و پس از سه سال، باز هم ملی پوش می‌شود.

سامان قدوس در این دو دیدار دوستانه، برای نخستین بار پیراهن تیم ملی ایران را خواهد پوشید.

اکبر ایمانی هافبک دفاعی پدیده مشهد هم برای اولین بار در فهرست تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط