7.3 C
Paris
Monday, April 29, 2024

فرقه رجوی درحال پاک کردن رد پاهای گذشته وسفید سازی

قابل توجه تلویزیون ویزیون پلوس البانی

خانم ها و آقایان مدیرمسئول  تلویزیون ویزیون پلوس اخیر شما یک گزارش از قرارگاه باصطلاح اشرف سه تهیه کرده اید که بیشتر مصاحبه است با سران این دستگاه ؛ انچه در این گزارش امده بیشتر به شعبده بازی مجاهدین شبیه است تا واقعیت این سازمان اگر دقت کرده باشید میبینید که این سازمان هیچ چیزی از گذشته خود نمیگوید و انچه هم میگوید برای سفیدسازی گذشته خیانت بارش میباشد .

براستی ایا برای شما بعنوان یک ژورنالیست سوال پیش نیامد که رهبر این سازمان کجاست ؟ ایا از خود نمی پرسید که مگر میشود رهبر یک سازمانی برای پانزده سال مفقود باشد ؟ البته ما میدانیم او چرا مخفی شده است ؛ او مخفی شده که امروز به شما پاسخ ندهد در گذشته چه کرده است او مخفی شده تا مردم گذشته خیانت بار این سازمان را به فراموشی بسپارند .

گذشته این سازمان از زمان تاسیس  تا به امروز جزء مصیبت و خونریزی برای مردم ایران هیچ چیز دیگری نداشته است ؛ از همان زمان تاسیس چند نفر از اعضای این سازمان توسط اعضاء دیگر به قتل رسیدند و پس از ان قتل تعدادی از مستشاران امریکایی تا زمانی که انقلاب ایران به پیروزی رسید و پس از ان نیز جنگ و خونریزی که باعث کشته شدن دهها هزار نفر از هر طرف شده است همان زمان تعدادی از قربانیان نوجوان سازمان که مغزشویی شده بودند با انجام عملیات انتحاری به سبک تروریستهای امروزی سنگ بنای چنین اعمال شنیعی را بنیاد نهادند  ؛ این خلاصه بخش کوچکی از تاریخچه این سازمان تا پیوستن به صدام حسین است ؛ در شرایطی که کشور ایران در جنگ با کشور عراق بود سازمان مجاهدین به دشمن ایران یعنی صدام حسین پیوست و بعنوان سرباز پیاده صدام به کار گرفته شد ومابه ازای ان ۱۸ درصد از نفت عراق به اضافه مبالغ هنگفتی که بصورت نقد به انها داده میشد منبع عظیم مالی نظامی این سازمان بود ؛ در کنار ان قربانیانی که با رویای ازادی و عدالت برای کشورشان به سازمان مجاهدین ملحق شده بودند در قرارگاههای سازمان گرفتار شدند و بنا به گفته مسعود رجوی هر کسی که قصد خروج از سازمان را داشته باشد باید ۲ سال را در زندان اشرف و سپس ۸ سال زندان مخوف ابو غریب عراق و سپس توسط دولت صدام حسین به دولت ایران تحویل داده میشد ؛ علاوه بر همه اینها قربانیان در مناسبات این سازمان هیچگونه اجازه دسترسی به خانواده را نداشتند و هرگونه مخالفت و نارضایتی در سازمان مجاهدین برابر بود با شکنجه و بعضا در مواردی قتل ناراضیان .

این خلاصه تاریخچه این سازمان تا سقوط صدام حسین است و از ان پس نیز زنجیره فشار بر قربانیان همیشه وجود داشته است تا اینکه امریکا با هدف شستشو وسفید کردن ؛انها را به کشور شما تحمیل کردند تا در کشور شما از تروریستهای بد تروریستهای خوب بسازند ؛ انچه گفته شد درد و رنجیست که ما جداشدگان از این فرقه با پوست و گوشت و استخوانمان انرا لمس کرده ایم بسیاری از ما جداشدگان هنوز اثار جرم این تروریستها بر بدنهایمان باقیست ؛ بسیاری بودند که در همان عراق دست به خودکشی زدند امار انها بسیار زیاد است ؛ انچه که بطور خلاصه گفته شد یک در هزار انچیزیست که واقع شده است.

اما یک نکته به شما بعنوان کسانیکه ژورنالیست هستید براستی شما وقتی به قرارگاه مجاهدین رفتید از خود نپرسیدید که چرا مجاهدین از گذشته خود چیزی نمیگویند ؟ امیدوارم اینبار که برای تهیه گزارش رفتید از مجاهدین تاریخچه و گذشته شان را بپرسید  ؟ از انها بپرسید انقلاب ایدئولوژیک چیست ؟ بپرسید نشست های غسل و عملیات جاری چیست ؟ بپرسید چرا از صدام حسین پول میگرفتند و مابه ازای ان چه میکردند ؟ همچنین چرا هیچکدام از قربانیان این سازمان اجازه تماس با خانواده را ندارند چرا خانواده انها نمیتوانند فرزندانشان را ببینند ؟

مگر مجاهدین نمیخواهند خودشان را تبلیغ کنند چرا هیچ خبرنگار ایرانی اجازه دسترسی برای مصاحبه با اعضای سازمان مجاهدین را ندارند ؟

ژورنالیستها بهتر از هر کسی علامت تعجب ها وسوالات را پیدا میکنند امیدوارم که شما نیز انرا بیابید شرافت و اخلاق ژورنالیستی حکم میکند که شما نیز بدنبال حقیقت بدرون این سازمان بروید و از انها بپرسید چرا به کشورشان به مردمشان و به نیروهایشان خیانت کردند و در اخر نیز یاداوری میکنم حافظه تاریخی مردم ایران و جداشدگان از این فرقه هرگز پاک نخواهد گشت  .

متن انگلیسی نامه:

Mr SOKOL BALLA

President of Vision Plus TV in Albania

I am Nazari Mansour, a former member of the MEK organization who separated many years ago from the Mojahedin-e Khalq.

You recently provided a report on the Mojahedin camp in Albania, but this report is not real. Why?

The MEK are trying to whitewash their past. Surely they have not told you anything about their past. Why?

This organization has a black history and for this reason the MEK organization is trying to erase it. Why? Because they have a terrible past of violence and terrorism.

Its terrorist operations targeted American-owned businesses, and it killed six American citizens, in addition to its far more numerous Iranian victims.

After the victory of the Iranian revolution and the beginning of the war between Iran and Iraq the MEK joined Saddam Hussein in Iraq. The Iraqi dictator also gave the group weapons, cash, and a compound called Camp Ashraf in return for its continuing attacks inside Iran as well as helping Saddam suppress his own domestic opponents.

Within this organization are many things that you have not been told, for example: compulsory divorce, meetings to confess dreams in which everyone must describe their dreams, family contact is forbidden, having a phone was forbidden. If anyone wanted to leave the organization, they would have to spend two years imprisoned in Ashraf, then eight years in Abu Ghraib prison, then be handed over to the Iranian government. WHY? Just because they want to leave the MEK organization.

I suggest that the next time you want to report about the MEK, it would be better to ask them about their past, about forced divorces, working with Saddam Hussein, and imprisonment and torture inside Camp Ashraf. And in addition, invite investigative delegations to establish the truth.

Yours Sincerely
Mansour Nazari

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط