13.3 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

فرصت طلبی مسعود رجوی از مشکلات اقتصادی ایران

من حمیرا محمدنژاد از انجمن زنان حدود 9 سال را در فرقه رجوی گذرانده و تجربه کردم، فرقه ای که رهبرش رجوی دنبال خشونت و صدور تروریسم برای به قدرت رسیدن خودش می باشد. آنها اعضای خود را به کشتن می دهند و از خون آنها برای خود و مشروع نشان دادن خود سوء استفاده می کنند.

فرقه با دروغ و سانسورو با بستن امکان ارتباط افراد با دنیای خارج آنها را بعد از به دام انداختن در ناآگاهی و اطلاعات تزریقی خودش نگهداشته و آنها را دچار روانگردانی و تفتیش عقاید می کنند.

سالیان سال است که با قدرت طلبی و کیش شخصیت رهبریشان را به اعضاء تحمیل کرده اند و کماکان تعدادی را در گروگان نگهداشته و دنبال موقعیت و فرصت طلبی هستند و اکنون می بینم که اخیرا هم با سوء استفاده از وضعیت موجود در ایران و درخواستهای مردم از دولت قصد دارند که سوار بر این موج شده و خود را تحمیل کنند یا این اعتراضات را به کارهای تروریستی و آشوب بکشانند.

مردمی که بخاطر تحریمهای مستمر آمریکا سالهاست در رنج و محدودیت هستند، همین مریم رجوی در همدستی و التماس از آمریکا خواهان حمله آمریکا به ایران و گزینه نظامی می شود.

وقتی به پروسه و گذشته این فرقه نگاه می کنم خیانت و آلوده کردن دستش به خون بی گناهان را می بینم و هم اکنون سودای رسیدن به حکومت از طریق کودتا را در سر می پروراند.

مدتها پیش مسعود رجوی نقش کوروش بزرگ را در تاریخ ایران زمین به سخره می گرفت و بعد که باز هم در فرصت طلبی دید که شاید تعدادی را از این طریق بتواند به دنبال خود بکشاند در نقش حامی “کورش” موضع گیری کرد و پیام داد .

این در حالی است که مردم ایران از این فرقه متنفرند اما فرقه دنبال سوء استفاده و ماهی گرفتن از آب گل آلود از وضع موجود به سود خودش می باشد و عدم حمایت مردم از خودشان را به خفقان و سرکوب ربط می دهد.

در حالیکه این رجوی است که روابط سرکوبگرانه در فرقه خودش حاکم کرده است. و با روانگردانی و تفتیش احساسات و عقاید بیشترین سختگیریها را بر اعضا روا داشته و می دارد.

مسعود رجوی همیشه به ما بعنوان مسئولین پائین تر فرمان می داد چگونه کاری کنیم که افراد زیر دست احساس بدهکاری و گناه کنند و چگونه کاری کنیم که آنها مستمر سرکوب بشوند و برای توجیه این کارش می گفت که “می خواهم سه “ت” یعنی تیغ و تبر تپانچه مستمر بر سر این برادران تحت مسئول شما باشد تا از آنها مجاهد استوار ساخته بشود” ما فراموش نکرده و نمی کنیم.

آنها وقتی ما را کمی خاموش می بینند فکر می کنند که فراموش کرده ایم و می آیند و مدعی آزادی و دمکراسی می شوند یا به وضعیت اقتصادی ایران خرده می گیرند، اعضای خودش در اروپا و در عصر ارتباطات هنوز به اینترنت دسترسی ندارند

ما هستیم بعنوان گواهانی که رسواکننده رجوی همیشه خواهیم بود.

درود برایران و خاک و نام جاودانش

خانم حمیرا محمدنژاد – زنان ایران

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط