14.2 C
Paris
Thursday, May 2, 2024

سکوت در قبال سخنان گراهام و قتل خاشوقچی، اثبات بی وطنی و مزدوری فرقه رجوی

گرچه از سالیان بیش اثبات شده که فرقه آدم کش و مزدور رجوی هیج ربطی به ایران و ایرانی ندارد و فقط با سوء استفاده از وضعیت داخل کشور اقدام به مزدوری و خبر چینی برای سرویس های امینتی می کند ولی منتظر بودم و مستمر سایت های اجاره ای ریز و درشت فرقه رجوی را چک می کردم که شاید فرقه ضد ایرانی رجوی موضعی در قبال توهینهای گراهام سناتور آمریکایی به ایران و ایرانی اتخاذ و اعلام کند اما خبری از این موضعگیری نشد.

موضوع مربوط به چندی بیش بود که یک سناتورامریکای به نام گراهام به ایرانیان توهین کرد که با واکنش شدید ایرانیان خارج کشور مواجه شد و همه خواستار عذرخواهی این سناتور از مردم ایران شدند. در این میان تنها فرقه رجوی بود که خود را به کوچه علی چپ زد و همه چیز را نشنیده گرفت و مثل همیشه در سکوت مرگبار خود فرو رفت و جرأت حتی اعلام خبر را هم نداشت.

موضوع دوم مربوط به قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار عربستانی بود که در کنسولگری عربستان در ترکیه کشته شد که با گذشت چند هفته از آن هنوز هم خبر اول رسانه های جهان است و همه طرفداران حقوق بشر این عمل را محکوم کردند و بی طرفترین کشورها هم ولو یکبار هم شده این خبر را باز تاب دادند.

فرقه مزدور رجوی در سایتهای اجاره ای اش علیه مخالفان خود و جداشدگان از آن آسمان و ریسمان را به هم می بافد و از شاخ افریقا گرفته تا زیر زمین مواردی که به نفعش هست را در بوق و کرنا می کند و اگر تمام دنیا هم ول کند این فرقه شیاد و آدم کش ول نمی کند، ولی در این دو مورد و بسیاری موارد دیگر آنجا که به ضررش هست و حقوق مزدوریش قطع می شود خود را به کری و کوری و لالی می زند و جرأت بیان کردن و حتی پخش خبر را هم ندارد. این هم از کارکردهای قرقه وطن فروش رجوی که قبلا زیر عبای صدام حسین به حیات ننگین خودش ادامه می داد حال مریم قجر در زیر عبای سرویسهای اطلاعاتی شب وروزش را می گذارند.

دو روز بیش که با یکی از دوستان سابق که اخیرا از فرقه رجوی جدا شده وقتیکه راجع به این مسئله با او صحبت می کردم در جوابم گفت اتفاقا این فرقه شیاد برای فریب اعضای اسیر خود و متناقض نکردن آنها به این مسئله در بولتن داخلی خود اشاره کرده و فقط اخبار مربوط به قتل جمال خاشقجی را بصورت کلی بیان کرده بود و در نشست سیاسی هم بعضی از نفرات در این مورد سوال می کنند که چرا سازمان همین خبر را که در بولتن روزانه زده در اخبار تلویزیون فرقه بخش نکرده و فقط یک خبر آن هم به صورت کلی در بولتن روزانه که درونی است و هیچ کس جز اعضای فرقه رجوی از آن خبر ندارند آورده است، و گفته اند: سازمان بعنوان یک سازمان دموکراتیک باید به این خبر واکنش نشان بدهد و آن را به شدت محکوم کند ولی مسئول نشست فرقه که حسابی گیج و منگ شده بود و انتظار چینن پرسشی را نداشت با بی شرمی تمام می گوید ما یعنی فرقۀ رجوی در مسائل داخلی کشورها دخالت نمی کنیم و تضاد سازمان فعلا این امور نیست و الآن سازمان در این دوره خودش را درگیر این مسائل پیش پا افتاده و مربوط به کشور دیگر نمی کند. آن دوست اخیرا جدا شده می گفت که در مورد حرفهای آن سناتور امریکایی اصلا خبری نداریم و چیزی در آن مورد به ما نگفته اند.

از زمانی که من هم در اشرف بودم این بولتن اخبار روز بصورت روزانه در تابلوی اعلانات تمامی مقرات نصب می شد که اخبار درونی بود و اصلا اخبار تلویزیون بدنام فرقه به محتوا و اخبار آن اشاره نمی کرد و این بولتن بیشتر برای فریب افراد داخل فرقه بود که از دنیای بیرون قطع بودند و تنها منبع خبری همان بولتن روزانه بود که آن هم توسط سران جنایتکار فرقه رجوی نوشته می شد و هر طور که می خواستند به اخبار سمت و سو می دادند و آنها را سانسور و دست چین می کردند.

البته برای همه روشن است که اعلام نکردن این نوع اخبار که برای مدتی هم در صدر اخبار دنیا بودند و عدم موضعگیری در قبال آنها مزدوری و بی وطنی و ضد ایرانی بودن فرقه رجوی را بیش از پیش اثبات می کند سازمانی که توسط مرحوم رجوی به سرقت رفت و او آن را تبدیل به یک فرقه و یک بیزنس اطلاعاتی کرد.

شرم بر رجوی و تمام کسانی که خواسته و ناخواسته سنگ این مزدوران وطن فروش را به سینه می زنند.

نوشتۀ غفور فتاحیان عضو قدیمی جداشده از فرقۀ رجوی

غفور فتاحیان – وب سایت نجات از فرقه ها

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط