10.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

سو استفاده از کودکان برای کار در مشهورترین کمپانی شیرینی سازی

یک روزنامه چاپ انگلستان ضمن انتشار گزارشی مدعی است که شرکت فررو برای تولید شکلات‌های خود از کار کودکان استفاده می‌کند. اما مسئولان این شرکت استفاده از کار کودکان در کمپانی تولید شکلات فررو را نفی نموده اند.

شکلات‌های شرکت ایتالیایی فررو شهرتی جهانی دارند. از آن جمله است شکلات‌هایی به شکل تخم‌ مرغ که مشتریان اصلی‌اش کودکان هستند. تخم‌مرغ‌های شکلاتی‌ای که اسباب بازی‌های متنوعی را در دل خود جای داده‌اند. حال اتهام استفاده از کار کودکان برای این شرکت بین‌المللی مشکل‌ساز شده است.

شرکت فررو، یک شرکت بزرگ بین‌المللی است. شرکتی که در نخستین سال‌های پس از جنگ جهانی دوم توسط پیترو فررو در ایتالیا تاسیس شد. این شرکت اکنون در ۲۲ کشور جهان کارخانه دارد و ۳۳ هزار نفر در واحدهای تولیدی آن مشغول کار هستند.
محصولات شرکت فررو از تخم‌مرغ‌های شکلاتی تا نوتلا در بسیاری از کشورها عرضه می‌شوند. در مجموع در ۱۶۰ کشور جهان. فررو شرکت بزرگی است که در لوکزامبورگ ثبت شده و درآمدی میلیاردی دارد.

حال پرونده‌ای علیه شرکت فررو به جریان افتاده با این مضمون که این شرکت در رومانی از کار کودکان برای تولید شکلات‌های تخم‌مرغی‌اش بهره گرفته است.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط