9.7 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

زنی ۳۷ ساله به نام الناز حاج تمیری توسط سه مرد در انتاریو کانادا ربوده شد

پلیس استانی انتاریو روز پنجشنبه اعلام کرد که زنی ایرانی الاصل در واساگابیچ از خانه اش ربوده شده.

ماموران پلیس حوالی ساعت ۸:۳۰ غروب چهارشنبه به خانه ای در Trail Place در واساگابیچ فرا خوانده شدند که پس از حضور در محل به آنها گفته شد که زنی ۳۷ ساله به نام الناز حاج تمیری توسط سه مرد ربوده شده.

بنابر اطلاعیه خبری پلیس استانی انتاریو OPP، الناز حاج تمیری Elnaz Hajtamiri که با نام تمیری نیز شناخته می شود، دارای ۱۶۰ سانتیمتر قد، لاغر اندام و موی مشکی تا روی شانه بوده است.

به گفته پلیس، ربایندگان الناز را با اتومبیل SUV سفید همراه خود برده اند.

پلیس بر این باور است که مظنونین سه مرد سیاهپوست بوده و مسلح و خطرناک هستند. پلیس نگران سلامت خانم حاج تمیری است.

تحقیقات پلیس برای یافتن الناز و ربایندگان ادامه دارد و از عموم کسانی که اطلاعی دارند خواسته شده که با ۹۱۱ تماس بگیرند.

پلیس استان انتاریو کانادا OPP روز سه‌شنبه ۱۸ ژانویه ۲۰۲۲ در کنفرانس خبری خود با ارائه‌ی آپدیتی در رابطه با پرونده جنایی ربوده شدن “الناز تمیری” شهروند ۳۷ ساله ایرانی از خانه‌اش در منطقه واساگا بیچ در شمال تورنتو گفت: هنوز موفق به پیدا کردن این زن و ربایندگان او نشده‌ایم اما جزییات بیشتری از نحوه دزدیده شدن الناز بدست آمده است.
سخنگوی پلیس استان انتاریو توضیح داد: ۳ مرد مسلح سیاهپوست مظنون این پرونده که الناز را دزدیده‌اند، در روز حادثه با پوشیدن لباس جعلی پلیس تورنتو به خانه قربانی مراجعه کرده و با ادعای اینکه حکم دستگیری الناز را دارند وارد خانه او می‌شوند.
الناز تمیری پس از مشکوک شدن به این ۳ متهم تلاش می‌کند تا با شماره اضطراری پلیس (۹۱۱) تماس بگیرد و تقاضای کمک کند اما مردان مسلح تلفن خانه او را قطع کرده و الناز را به زور سوار یک ون سفید رنگ کرده و با خود می‌برند.
سخنگوی پلیس اضافه کرد تحقیقات ما تا کتون نشان میدهد که الناز تمیری شهروندی بدون سابقه خلافکاری و جرم بوده و در مدت اقامتش در کانادا درگیر فعالیت‌های غیرقانونی از جمله ارتباط با باندهای معامله مواد مخدر نبوده است.

واساگابیچ Wasaga Beach شهرکی ساحلی در شهرستان سیمکو انتاریو، در فاصله دو ساعتی شمال تورنتو است. تابستانها سواحل واساگابیچ از نقاط ایده آل گردشگران می باشد.

در سرشماری ۲۰۱۶ جمعیت این شهرک ۲۰ هزار نفر بر آورد شد.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط