10.3 C
Paris
Friday, March 29, 2024

روز دانشجو و اراجیف فرقه تروریستی رجوی

اصولا فرقه تروریستی رجوی که خودش را نخود هر آشی می داند سعی می کند اینگونه وانمود کند که حامی همه اقشار مردم ایران هست و خودش را قیم مردم ایران می داند.

لذا به مناسبت های مختلف نظیر روز معلم و روز زن و روز کارگر و شروع سال تحصیلی و روز دانشجو سعی می کند با سرهم بندی یک سری اراجیف تکراری خودش را حامی آنها نشان دهد. بنابراین شانزدهم آذر ماه که بخاطر مبارزات دانشجویی روز دانشجو نام گزاری شده است و ضمن تبریک به همه دانشجویان که ضمن ادامه تحصیل برای حفظ و احقاق حقوق شان هم کوشا هستند.

اما فرقه تروریستی رجوی همه ساله سعی می کند که خودش را حامی دانشجو یان نشان دهد این در حالی است که خودش انبوهی از همین دانشجویان را از پشت میز دانشگاه به تشکیلات کشانده و بعد هم با بهانه های مختلف در عراق به کشتن داده و تعداد زیادی را هم همچنان در تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش در گروگان دارد.

من یادم هست که رجوی همیشه در نشست های تشکیلاتی دانشجویان ایران را سوسول می دانست و می گفت باید بیایند در ارتش آزادی بخش و کلاس و درس را رها سازند و همواره از اینکه در میان اقشار مختلف مردم ایران و بطور خاص در میان قشر آگاه دانشجو هیچ جایگاهی برخوردار نیست خشمگین بود.

همچنین فرقه تروریستی رجوی درحالی سنگ حمایت از قشر آگاه دانشجو را می زند که علیه منافع ملی مردم ایران و از جمله خود همین دانشجویان با دشمنان نظیر اسرائیل و شیوخ مرتجع عربستان و آمریکا همسویی کامل دارد و پیوسته خواهان جنگ و تحریم شدید علیه مردم ایران می باشد. همچنین فرقه تروریستی رجوی در حالی خودش را حامی دانشجو یان نشان می دهد که خودش دشمن سرسخت آگاهی و علم و دانش هست و در تشکیلات وارفته و پوسیده و قرون وسطایی اش از حداقل آگاهی دادن و تعلیم و فراگیری علوم و دانش نیروهای سازمان جلوگیری می کند و از بروز شدن آنها بشدت هراس دارد.در این رابطه من یادم هست که وقتی از سازمان جدا شده و به کمپ تیف رفتم از میان این همه نفرات جدا شده کسی بلد نبود یک تلویزیون را روشن کند و یا با گوشی موبایل کار کند. حال این سازمان فرقه گرا و قرون وسطایی سعی می کند با دروغپردازی و دجالیت خاص خودرا حامی این قشر آگاه دانشجو بداند و برای آنها نسخه بپیچد.

علی جهانی، وبلاگ آیینه

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط