4.1 C
Paris
Thursday, April 18, 2024

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در پاریس

بنابه گزارش خبرگزاری ها، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از امروز در چهار وزن ۵۷، ۶۱، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در پاریس آغاز شده است.

کشتی گیران در وزن های ۱۲۵ و ۸۶ کیلوگرم به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند و دو کشتی گیر ایران با شکست مقابل حریفان خود در مسابقه دوم باید منتظر نتایج بعدی باشند. حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم ابتدا حریفی از قزاقستان را ۱۲ بر ۲ برد و در کشتی دوم پیتر یانولوف از مولدوای را ۱۰ بر صفر شکست داد و به یک چهارم نهایی راه پیدا کرد.

یدالله محبی کشتی گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم ایران هم در اولین کشتی خود ۳ بر دو داوید مودزناشویلی از گرجستان را برد و در مرحله بعد آلن زاسایف از اوکراین را برد و در میان هشت کشتی گیر برتر این وزن قرار گرفت.

دو کشتی گیر دیگر ایران در وزن‌های ۵۷ و ۶۱ با باخت مقابل حریفان خود در کشتی دوم از راهیابی به یک چهارم نهایی بازماندند.

رضا اطری کشتی گیر وزن ۵۷ کیلو ایران در یک کشتی نزدیک مقابل توماس گیلمن از آمریکا سه بر صفر شکست خورد و باید منتظر عملکرد کشتی گیر آمریکایی در ادامه مسابقات باشد.

بهنام احسان پور هم در ۶۱ کیلوگرم در حالی که کشتی اول خود را از کشتی گیر کره شمالی برده بود مقابل بونه رودریگز از کوبا ۷ بر ۲ شکست خورد و باید او هم مانند رضا اطری منتظر نتایج کشتی های حریف کوبایی خود باشد.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط