7.2 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

رسوایی رابطه جنسی دو تن از اعضای سازمان ملل در ماموریت

دو تن از اعضای سازمان ملل در داخل خودرو ماموریت در یکی از خیابان های اسرائیل اقدام به عمل جنسی نمودند که بلافاصله توسط یک دوربین همراه ضبط و منتشر شد که بسیار سرو صدا نمود. خانه از پای بست ویران است!
در همین رابطه سازمان ملل متحد از انتشار فیلم رابطه جنسی یک مرد و زن در خودروی متعلق به این نهاد در اسرائیل ابراز حیرت و تاسف عمیق کرده است.

فیلم ۱۸ ثانیه‌ای پخش شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که زنی با لباس قرمز در صندلی پشتی ماشین شاستی بلند سفید روی پای یک مرد نشسته و ظاهرا با او مشغول سکس است.

راننده ماشین هم بعد از توقفی کوتاه به راه ادامه می‌دهد. فیلم در یکی از خیابان‌های اصلی تل‌آویو در اسرائیل گرفته شده است.

سازمان ملل متحد گفته درباره این اتفاق تحقیق می‌کند و در آستانه شناسایی افرادی است که در این ماجرا دخیل بوده‌اند.

به گفته سازمان ملل تصور می‌شود افراد مورد بحث از کارکنان یک نهاد حافظ صلح در اسرائیل باشند.

استفان دوجاریک، سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی این عمل را “شنیع” توصیف کرده و گفته این عملکرد برخلاف سیاست‌های سازمان ملل است که تلاش می‌کند مانع هر نوع سوءرفتار کارکنانش شود.

آقای دوجاریک در پاسخ به این سوال که آیا رابطه جنسی بین دو نفر در تصویر در ازای پول بوده یا با رضایت دو طرف، گفته که این هم بخشی از تحقیقاتی است که سازمان ملل مشغول پیگیری آن است.

سازمان ملل متحد قوانین سفت و سختی برای تخلف جنسی کارمندان خود دارد. در صورت اثبات سوءرفتار جنسی، متخلف ممکن است از محل ماموریت خود اخراج شود. جریمه و عواقب بیشتر در حیطه اختیارات کشورهایی است که نیرو اعزام کرده‌اند.

در سال‌های اخیر صلحبانان سازمان ملل متحد بارها به سوءرفتار جنسی و تعرض متهم شده‌اند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط