10.2 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

دروغ های چندش آور افرادی که زمانی در و پیکر سازو کار فرقه رجوی بودند

من با دروغ های چندش آور افرادی که زمانی در و پیکر سازو کار فرقه رجوی بودند مخالف هستم. برخی از آنها خود را جداشده از فرقه رجوی میدانند. البته، ولی جداشده ای که بهای جداشدنش را نپرداخته باشد، امروز از دیگر جداشدگان که جان و مال و اندیشه شان را هزینه راهشان کردند، طلب بها خواهند نمود. همانطور که کرده اند و می کنند و از همه مهمتر اینگونه موارد را بعنوان سند درون سازمانی تحت عنوان نقد ارائه می دهند!
در چند تا از مطالب آقای داوود باقروند ارشد به مواردی برخوردم که جای نقد و پاسخگویی دارد که به تعدادی از آنها اشاره می کنم:
آقای ارشد، بنظرم یک پای کار شما همیشه میلنگد.
قبول دارم که شما بالاخره در سال ۲۰۰۳ از فرقه رجوی جدا شدید. اما همیشه گفته ام؛ جداشده ای که در تضاد و درگیری با رجوی بهای جداشدن اش را نپرداخته نمی تواند مدعی دلچسبی باشد.
و از همه مهمتر اینکه بعد از ده سال استراحت در تهران، و پس از اقامت در آلمان بصورت خنده داری از سازمان اعلام انشعاب کردید که تا کنون نتیجه و ثمره آن بر دیگران و بطور مشخص بر اعضای نگون بخت زندان آلبانی روشن نیست.
سئوال من این است که اگر شما همه این انتقادات و دانستنی های امروز را پیشاپیش می دانستید، چرا هیچ وقت در سازمان اعلام نکردید؟
چرا زمانیکه رجوی در اوج قدرت بود بر سازمان او شورش نکردید؟
من در لابلای مطلب تان مواردی را دیدم که گویا انتقادات تان را همیشه نوشته و برای شخص رجوی ارسال میکردید. حتما شوخی می فرمایید.
چونکه همه اعضای جداشده و جدانشده سازمان می دانند که جناب رجوی منتقد خود را به صلابه می کشید. شما را کجای سازمان به صلابه کشیدند که ما خبر نداریم؟!
شما همیشه در تشکیلات رجوی یک برادر مسئول و بطور سازمانی قابل احترام و اعتماد فرماندهان بودید. خب باید واقعیت ها را نوشت. شما می خواهید چهره دیگری از خودتان نشان دهید که بنظرم این بر علیه خودش تبدیل خواهد شد. چرا اینقدر تلاش میکنید چهره یک منتقد-مجاهد انقلابی تر از رجوی از خود نشان بدهید؟
شما در نوشته ای از دوستان عزیزتان نام بردید که دو تای آنها از ۱۷ سال پیش در سکوت مطلق می رزمند و سومی بعد از ۱۷ سال یادش افتاده است که ۳ کامیون طلا وهزاران ساعت رولکس از حاکمان سعودی تحویل گرفته و برای رجوی در بازار اردن آب کرده و اینگونه جعلیات …
شما که مانند دوستانتان همه جای سازمان حضور داشتید و برای بهروزی مردم ایران از سازمان اعلام انشعاب کردید آیا این جعلیات را تایید میکنید؟…
اگربطور منطقی و صادقانه وارد این بحث شوید، حاضر هستم روی این موضوعات با شما ادامه دهم و پیشاپیش انتشار آن را در وب سایت تان تایید میکنم.
07/02/2021
جواد فیروزمند
AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط