15.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

دردسرهای عکس یادگاری خانم ها با گروه موسیقی چارتار

گرفتن عکس یادگاری با شرط داشتن حجاب برای زنان، برای گروه موسیقی چارتار دردسرساز شد. این گروه در صفحه فیس‌بوک و تلگرام خود توضیحی در این باره داده و عذرخواهی کرده است.
«گروه هرگز به خودش اجازه اظهار نظر یا دخالت در نوع پوشش افراد را نمی‌دهد. به علت محدودیت‌های قانونی و تعهدی که برای نحوه اجرای گروه‌های موسیقی در خارج از ایران وجود دارد، انتخاب ما به رغم تمایل به ثبت یادگاری با مخاطبانمان صرف نظر کردن از گرفتن عکس بود. کسانی که در عکس‌ها با حجاب در کنار اعضای گروه هستند با درک شرایط موجود انتخاب خودشان را انجام داد‌ه‌اند. این پیشنهاد نه از جانب ما که از جانب دیگر برگزارکنندگان به بانوان عزیز داده شد چرا که ما خود را در جایگاهی نمی‌بینیم که در انتخاب دیگران دخالتی بکنیم. با این وجود به نظر می‌رسد که تصور اشتباهی از زاویه نگاه گروه به این موضوع پدید آمده که از این بابت متاسفیم.»
این پیامی است که گروه موسیقی چارتار در کانال رسمی تلگرام و فیس‌بوک خود منتشر کرد؛ پس از آنکه عکس‌های زنان تماشاچی در کنسرت کانادای این گروه با حجاب در همین کانال منتشر شد و مشخص شد که شرط چارتار برای گرفتن عکس یادگاری با زنان، داشتن روسری بوده و خودشان هم بین زنان روسری پخش کرده‌اند.
یکی از زنانی که در کنسرت این گروه در شهر کلگری کانادا با آرمان گرشاسبی، خواننده چارتار، عکسی به یادگار گرفته و در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، در کامنت‌ها مورد پرسش قرار گرفته که چرا با وجود بی‌اعتقادی به حجاب روسری به سر دارد و او پاسخ داده که ‌”گروه چارتار اگر با خانم‌های بی‌حجاب عکس داشته باشد، در ایران دچار مشکل می‌شود” و در ادامه نیز تأکید کرده، روسری را خود اعضای گروه چارتار آورده بودند.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط