10.7 C
Paris
Thursday, April 18, 2024

دانمارک پناهجویان بزهکار را به جزیره‌ای منتقل می‌کند

دانمارک نیز بر آن است تا قوانین مربوط به پناهندگی را تشدید کند. تشدید قوانین پناهندگی دولت راست میانه دانمارک از جمله شامل حال کسانی می‌شود که یا با تقاضای پناهندگی‌شان موافقت نشده و باید خاک این کشور را ترک کنند یا پرونده خلاف و بزهکاری دارند.

بر اساس تصمیم جدید دولت دانمارک قرار است اقامتگاهی برای این دسته از پناهجویان در جزیره لیندهولم ایجاد شود.

پس از آماده شدن این اقامتگاه، پناهجویان بزهکار و کسانی که تقاضای پناهندگی‌شان رد شده است از سال ۲۰۲۱ به بعد به این جزیره منتقل خواهند شد.

موقعیت جغرافیایی جزیره لیندهولم

جزیره لیندهولم در دریای بالتیک واقع است. این جزیره که هفت هکتار مساحت دارد، مسکونی نیست. بر اساس خبری که از سوی نشریه آلمانی‌زبان “فوکوس” منتشر شده است، دانشمندان و محققان دانشگاه‌های دانمارک از این جزیره برای بررسی و پژوهش پیرامون انواع ویروس‌ها و همچنین بیماری‌های حیوانی مثلا بیماری هاری و طاعون خوکی استفاده می‌کرده‌اند.

اکنون بر اساس خبری که از سوی روزنامه آلمانی‌زبان “بیلد” منتشر شده است، قرار است دانشمندان ظرف سال ۲۰۱۹ این جزیره را تخلیه کنند تا کار احداث اقامتگاه برای پناهجویان یاد شده آغاز شود.

پتر اسکاروپ، رهبر فراکسیون حزب مردم دانمارک درباره تشدید قوانین و مقررات پناهندگی دانمارک گفته است: «اکنون ما در همان روز نخست به پناهجویان می‌گوییم که آن‌ها قرار نیست تا آخر عمر در دانمارک زندگی کنند. آن‌ها فقط برای مدتی در این کشور اقامت دارند و پس از آن باید به کشور خود بازگردند.»

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط