15.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

خیمه شب بازی مسئول اولی هیچ دردی را از فرقه رجوی درمان نخواهد کرد

فرقه رجوی برای سر پوش گذاشتن بر تضادهای داخلی و فریب اسیران نگونبخت خود هر چند وقت یک بار دست به شعبده بازی مسئول اولی می زند.

البته در مقررات فرقه این انتصابات هر دوسال یک بار است ولی بستگی به تضادهای درونی و افسارگسیخته داخل تشکیلات دارد که چه موقع دست به این شعبده بازی بزند. این کارها و تبلیغات هیچ گونه کاربرد بیرونی ندارد بلکه فقط و فقط تبلیغات داخلی است و برای روحیه دادن به اسیران درون تشکیلات کاربرد دارد آن هم نه در این زمان چون خیلی وقت است که دست رجوی برای همه نفرات رو شده و همه می دانند که این ترفندهای تکراری سالیان تنها یک بازی درون تشکیلاتی است.

این نظر من فقط نیست بلکه نظر بعضی از مسئولین بالای سازمان هم است که به ما وقتی داخل تشکیلات بودیم می گفتند و آنها همین الآن هم در تشکیلات رجوی در آلبانی اسیر هستند.

در سال ۱۳۷۸ وقنی که بهشته شادرو به این سمت منصوب شد رجوی و دارو دسته اش روی این خیلی تبلیغات کردند. در پایان این جلسه وقتی که به سمت مقرهایمان برمی گشتیم من با یکی از مسئولین بالای سازمان که خیلی به من اعتماد داشت در رابطه با این موضوع مسئول اولی وارد بحث شدم چون از لحاظ سیاسی خیلی با سواد بود و همه هم قبولش داشتند. من هم از فرصت استفاده کردم و گفتم راستی من یک سؤال در رابطه با این موضوع مسئول اولی دارم و آن این است که این انتخاب چه دست آوردی برای سازمان در راستای سرنگونی دارد؟

بلافاصله در جوابم گفت هیچی من هم گفتم آخر نمی شود که هیچی باشد! سازمان و مسئولین آن بیکار نیستند که این همه نشست و امکانات و وقت و انرژی بگذارند و هیچ نتیجه ای هم نداشته باشد. در جوابم گفت برای پیش برد سرنگونی هیچی ندارد ولی برای تشکیلات و سرگرم کردن نفرات بالاترین دست آورد را برای سازمان دارد، به عنوان مثال همین انتخاب بهشته حد اقل تا یک سال نفرات را درگیر خودش می کند که فاکت بنویسند و نشست در این رابط بگذارند و در یک کلام ذهن آدمها را به خودش مشغول می کند این همان چیزی است که سازمان می خواهد وگرنه هیچ ربطی به سرنگونی و این طور مسائل ندارد و بطور واقعی اگر سازمان یک کمی شعور سیاسی می داشت همان  بعد از عملیات فروغ همه را جمع می کرد و به خارج می رفتیم تازه این جای خودش اصلا آمدن به عراق اشتباه استراتژیک بود ولی بعداز فروغ می توانستیم به خارجه برویم زیرا آن موقع امکانش بود که به جایی برسیم ولی الآن زمانش گذشته و باید با یک مسائلی سر این نفرات را گرم کنند حال می خواهد با مسئول اولی باشد یا یک بند از انقلاب فرقی نمی کند مهم برای سازمان سرگرم و درگیر کردن نفرات با یک بحثی است حال هر چی باشد.

من هم کنجکاو شدم و پرسیدم یعنی اینکه مسعود رجوی این موضوع را که شما  گفتید می داند؟ در جوابم گفت شک نکن که خیلی خیلی هم خوب می داند.

گفتم پس چرا این کار را انجام نداد گفت اولا بهترین جا برایش همین عراق است که می تواند اینجا حکومت کند چون درب اشرف را بسته و کسی هم نمی تواند خارج شود و برای خودش مثل یک پادشاه زندگی می کند مثل ما نیست که همانند برده زیر کار یدی کمرش  خمیده شودو در ثانی اگر به خارجه برویم اینکه نمی تواند اینطوری حکومت کند آنجا باید شعارهای دموکراسی را تبلیغ کنیم و در انجا باید اصلش را رعایت کند و به آن اعتقاد داشته باشد ولی متأسفانه او به دموکراسی نه اعتقاد دارد و نه آن را پیاده می کند پس بهترین جا برایش همین عراق است که آمد.

اری دوستان عزیز این بازیهای مسئول اولی برای مشغول کردن ذهن افراد است وگرنه هیچ فایده ای ندارد و تنها هدفش این است که این فرقه شاید بتواند چند صباحی سالمندان آلبانی را داخل تشکیلات نگه دارد و آنها را مشغول کند تا به عموسام عزیزش نشان دهد که هنوز تشکیلات دارم و آماده به خدمت منتظر سوار شدن به تانکهایتان و رفتن به تهران هستیم!!!…

غفور فتاحیان – وب سایت انجمن نجات از فرقه ها

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط