9.6 C
Paris
Tuesday, March 19, 2024

خواهر علی خامنه‌ ای با برائت جستن از او جمهوری اسلامی را جنایتکار خواند

باورم بر این است که رژیم جمهوری اسلامی خمینی و علی خامنه‌ ای، به‌جز درد و رنج و ظلم برای ایران و ایرانیان ارمغانی دیگر نداشته‌است. این جملات را خواهر رهبر جمهوری اسلامی می‌نویسد، بدری حسینی خامنه‌ای که پیش‌تر، همسر و فرزندانش نیز آشکارا به‌مخالفت با مردی از اعضای خانواده‌شان برخاسته‌اند که از سی و سه سال پیش تاکنون، زمام همه امور را در پهنه سرزمینی ایران در دست داشته‌است.

روز چهارشنبه شانزدهم آذرماه، محمود مرادخانی، خواهرزاده علی خامنه‌ای متنی را به‌نقل از مادرش انتشار داد که سراسر، به‌ضد رهبر جمهوری اسلامی ایران است.

خانم بدری حسینی خامنه‌ای، در ابتدای متن با اعلام برائت از برادرش، هم‌دردی خود را با «جنایات رژیم جمهوری اسلامی» از دوران خمینی تا دوران «خلافت مستبدانه خامنه‌ای» ابراز می‌کند و می‌نویسد که او نیز مانند همه مادران عزادار ایرانی، در غم دوری از فرزندش است.

چندی پیش، فریده، دیگر خواهرزاده علی خامنه‌ای که کنش‌گر مدنی و از مخالفان رژیم است، همچون بسیاری دیگر از معترضان، توسط حکومت بازداشت شد. اکنون مادرش بر این باور است که وقتی دخترش را با خشونت بازداشت می‌کنند، مشخص است که «هزاران برابر خشونت بر دختران و پسران مظلوم دیگران» اعمال می‌کنند.

بدری حسینی که یگانه خواهر «تنی» رهبر جمهوری اسلامی به‌شمار می‌رود، در متنش نوشت که مبارزه خانواده‌اش با «نظام جنایتکار» تنها چند ماه پس از انقلاب آغاز شد. او می‌گوید علت این مبارزه زودهنگام این بوده‌ که «جنایات این نظام، سرکوب هر صدای مخالف، زندانی‌کردن فرهیخته‌ترین و دلسوزترین جوانان این سرزمین و شدیدترین شکنجه‌ها و اعدام‌های وسیع» از همان ابتدا آغاز شده‌‌بود.

خواهر رهبر جمهوری اسلامی اظهار می‌کند که براساس وظیفه انسانی‌اش، سال‌ها پیش بارها و بارها صدای حق‌طلبی مردم را به گوش خامنه‌ای رسانده‌بود، اما پس از آن‌که متوجه شد برادرش «گوش شنوا» ندارد و «راه خمینی» را در «سرکوب و کشتار مردم بی‌گناه» ادامه می‌دهد، رابطه‌ خود را با او قطع کرده‌است.

بدری حسینی خامنه‌ای در متنی که به‌زبان انگلیسی نیز منتشر شده، می‌افزاید که «رژیم جمهوری اسلامی خمینی و خامنه‌ای» به‌جز درد، رنج و ظلم برای ایران و ایرانیان ارمغانی نداشته‌است.

او همچنین قیام مردم ایران را که برای دستیابی به «حقوق حقه‌شان» صورت می‌گیرد «لازم و مشروع» دانسته و با امید به «پیروزی مردم ایران و سرنگونی استبداد حاکم بر این کشور» مردم ایران را شایسته برخورداری از «آزادی و رفاه» می‌داند.

خواهر علی خامنه‌ای که پیش‌تر همسرش «علی مرادخانی ارنگه» مشهور به «شیخ علی تهرانی» نیز جزو مخالفان رژیم بود، از هواداران مسلح نظام که آن‌ها را «پاسداران و مزدوران علی خامنه‌ای» خواند، می‌خواهد که هرچه زودتر اسلحه‌هایشان را بر زمین گذاشته و قبل از آن‌که خیلی دیر شود، به مردم بپیوندند.

خواهر رهبر نظام حاکم بر ایران، همچنین با آرزوی این‌که «مبارزه برحق مردم» برای رسیدن به آزادی و دموکراسی هرچه زودتر به پیروزی برسد، افزود که خامنه‌ای صدای مردم ایران را نمی‌شنود و آن‌چه برازنده خودش است را به مردم «غیور و ستمدیده ایران» اطلاق می‌کند.

RFI

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط