4.4 C
Paris
Saturday, April 20, 2024

حیله جدید سران فرقه رجوی

alireza_nasrolahi

اخیرا یکی از اعضای مجاهدین، بعد از فرار از چنگال فرقه رجوی از اردوگاه لیبرتی، حقایق دردناکی از آنچه بر اسرای لیبرتی می گذرد را فاش نموده است.

آنچه که توسط خانم م.ن ، منتشر شده است، بر ماهیت ضد حقوق بشری مجاهدین که پیشتر توسط سایر اعضای جدا شده ادعا شده بود، صحه گداشته است.

مجاهدین که اعضای دربند خود یا همان ارتش و همسنگران خود را در دنیایی ساکن از علم، پیشرفت صنعتی و فناوری روز دنیا، نگه داشته اند، بعد از افشاگری های مکرر اعضای جدا شده از این فرقه آلوده، که مورد نکوهش و بازخواست جوامع بین المللی قرار گرفته اند، حالا برای گریز از این مهلکه خود ساخته، باز هم رو به فریبکاری بین المللی آورده اند.

به اسرای از همه جا بی خبر خود، وعده انتقال به آلبانی، به شرط داده اند. یادگیری چیزهایی که سران فرقه طی سالها، آنها را به عمد از آنها را محروم کرده تا مبادا یک روزی ، همان ها بر علیه خودشان استفاده شود.

اعضای لیبرتی تصور میکنند که سران فرقه به فکر آنها هستند و در باغ سبز به آنها نشان داده اند. در حالیکه ، ماجرا از جایی دیگر سرچشمه میگیرد.

اسرای لیبرتی نمیدانند، که سران فرقه رجوی، بخاطر اعمال ضد بشری زیر ذره بین سازمانهای حقوق بشری قرار دارد و چهره شان را مخدوش ساخته، و برای تغییر دادن دیدگاههای بین المللی نسبت به خود، حالا این حیله را بکار گرفته اند تا کسی آنها را بازخواست نکند که چرا، اعضای سازمان خود را از دنیا جدا کردید؟

چرا آنها را از حقوق اولیه خود محروم ساختید؟

چرا آنها حتی نمیدانند کامپیوتر چیست؟

اینترنت چیست؟

و …..

حیله آشکاری بنام “دوره های فشرده آموزش فناوری اطلاعات، کامپیوتر، دنیای ارتباطات، موبایل، تکنولوژی روز دنیا و … .؟

و آنهایی که تشنه آزادی و برگشت به زندگی آزاد در آغوش خانواده و کسانی که دوستشان دارند، بیخبر از همه جا، به این بازی تن میدهند.

ولی نمیشود، برای سران فرقه این راه جواب نخواهد داد. چون، افراد جدا شده، قبلاً گفتنی ها را گفته اند و اثبات هم کرده اند، با این راه حل، مجاهدین نمی توانند خود را بشردوست و حافظ مقام والای انسانی جلوه دهند.

علیرضا نصراللهی

انجمن یاران ایران-پاریس

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط