12.8 C
Paris
Saturday, April 27, 2024

حمله اوباش رجوی در مقر پارلمان اروپا به جدا شدگان

طبق اخبار واصله چند روز پیش در مقر پارلمان اروپا همزمان با شرکت مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی عده ای از جدا شدگان که از قبل از پارلمان اروپا دعوت شده بودند به آنجا رفته بودند تا در جلسه پارلمان اروپا که راجع به پناهندگان و امور پناهندگان بود شرکت کنند و آقای رضا جبلی هم سخنرانی کرد.

اما فرقه تروریستی رجوی که تاب و تحمل کوچکترین انتقاد و نظر مخالف خودش را ندارد از حضور جدا شدگان و سخنرانی شان حسابی خشمگین شده و به همین خاطر مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی از داخل مقر پارلمان اروپا به اوباش خودش فرمان حمله را صادر کرد و دو تن از جدا شدگان هنگام خروج از مقر پارلمان اروپا با سلاح سرد مورد حمله تروریستی و ضرب و شتم اوباشان رجوی قرار گرفته و مجروح شدند.

و فرقه تروریستی رجوی با این عمل وحشیانه یک بار دیگر ثابت نمود که نه تنها حاضر به فاصله گرفتن از استراتژی ترور و خشونت نیست بلکه همچنان بر اصرار به آن پافشاری می کند و از هیچ فرصتی برای اعمال اقدامات ایزایی و تروریستی علیه جدا شدگان دریغ نمی کند. چون که حیات و بقای تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش را در گرو همین اقدامات تروریستی می داند و استراتژی ترور و خشونت جزء لاینفک ذات خراب فرقه تروریستی رجوی می باشد و این فرقه تروریستی با منطق و راه حل های مسالمت آمیز و گفتمان و صلح جویانه فرسنگها فاصله دارد و کاملا صد و هشتاد درجه عکس آن حرکت می کند.

ما ضمن محکوم نمودن این عمل وحشیانه و جنایتکارانه فرقه تروریستی رجوی علیه جدا شدگان در مقر پارلمان اروپا از همه ارگانهای حقوق بشری و فعالان حقوق بشر در سراسر جهان در این روز دهم دسامبر که روز جهانی حقوق بشر نامگذاری شده می خواهیم که اینگونه اعمال تروریستی رجوی در اروپا را محکوم کنند.

و همچنین خطاب به سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی یاد آور می شوم که با اینگونه اعمال تروریستی و ضرب و شتم و حرکات ایزایی نه تنها نمی توانید جدا شدگان را از فعالیت های حقوق بشری و افشاگری علیه گروه تروریستی شما باز دارید بلکه عزم شان را راسخ تر کرده و موجب بی آبرویی بیشتر برای فرقه تروریستی تان می گردید.

علی جهانی، وبلاگ آیین

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط