15.7 C
Paris
Friday, April 26, 2024

جناب سعید شاهسوندی، کمتر دروغ بگویید!

افراد بریده بسیار کمی وجود دارند که با عناوین و القاب اهدایی رجوی تحت عنوان فرمانده، مسئول یا مرکزیت سابق سازمان تا آنجا که توانستند با دروغ هایشان در سالهای گذشته بر خر مراد نشستند و سر مخاطبان یا شنوندگان خود کلاه گذاشتند.
برخی با توسل به اطاق خواب رجوی، کامیون، کامیون طلا و ساعت رولکس در بازار آب می کردند و برخی دیگر بزعم خود برای فرهنگ سازی در جامعه ایران تلاش می کردند.
این قبیل انسان نماها که پایشان را روی استخوان درهم شکسته افراد جداشده و خانواده هایشان سفت نمودند، تا آنجا که توانستند برای خود منبری دست و پا نمودند و سر پا منبری ها یشان را با دروغ و جعل تاریخ کلاه گذاشتند. تا جعلیاتشان به عنوان اسناد یک سازمان منحرف در اسنادخانه یک مملکت ثبت و نگهداری گردد.
یکی از این جاعلان تاریخ، آقای سعید شاهسوندی با عنوان مرکزیت سابق سازمان مجاهدین خلق است.
اخیرا ویدیویی منتشر شده که با تکرار برخی دروغ های گذشته، تلاش نموده به آن رنگ و لعاب فرهنگ سازی بدهد. مطلب زیر پاسخی است گر چه مختصر زیر پای همان ویدیو؛
جناب سعید شاهسوندی
شما ظاهرا «اشتباهات لفظی» زیادی تا بحال داشته اید که تاکنون نادیده گرفته شده است.
شما می گویید که با ساخت یک وسیله، تمام سیستم امنیتی شاه را که میلیون ها دلار خرج کرده بود، شنود می کردید. اکیپ های عملیاتی، تلفن مقامات، گزارش روزانه مناطق شش گانه مناطق مختلف ساواک تهران، تلفنگرام و … همه را شنود می کردید.
وسیله ای که حضرتعالی مدعی هستید، ظاهرا جام سکندر بوده و همه اطلاعات ساواک را روی هوا می ربودید، دستگاه صامت نام داشت و از ترانزیستورها و خازن ها و مقاومت ها که همان «رزیستانس» آنموقع شما می باشد، ساخته نشده بود. بلکه با تغییرات اندکی که در یک رادیو دو یا چند موج که یک موج آن اف.ام نیز باشد ساخته می شد و برای ساخت آن نیز به چیزهایی که عنوان کردید نیاز نبود. کسانی که آنموقع اینکار را میکردند، عبدالرضا منیری جاوید یکی از آنها بود. نه فقط شما و عبدالرضا منیری جاوید.
اگر بخواهم کمی فنی تر بگویم، طول موج تمام رادیوهای اف.ام آنموقع و البته الان بین ۸۸ تا ۱۰۸ مگاهرتز بود و دستگاه صامت ساخته شده از یک رادیو اف.ام که بیسیم های عمومی پلیس ، آتش نشانی، بیمارستان تهران را می شد روی آن شنود کرد، فرکانس کمی بالای ۱۰۸ مگاهرتز داشت که تا محدوده ۱۱۸ مگاهرتز قابل شنود بود.
اما تلفن های آنموقع که هنوز موبایل یا تلفن ماهواره ای اختراع نشده بود روی فرکانس های بالای چند گیگاهرتز کار میکردند. یعنی اینکه شما به هیچ عنوان نمی توانستید صدای تلفن را روی دستگاه صامت یا همان رادیو اف.ام شنود داشته باشید.
درباره شکنجه پس از دستگیری در عملیات فروغ، علت جدایی، علی زرکش و بسیاری مسائل دیگر تا کنون دروغ های زیادی گفته اید که شاید نشریات یا منابع منعکس کننده به این دروغ های شما نیازمند بوده اند. مثل همین آقایانی که پای جعلیات شما نشسته اند.
بنا به گفته خودتان عمر تشکیلاتی شما کمتر از ۱۵ سال می باشد. اما پروسه شما در سازمان مجاهدین و پس از آن، پروسه خیانتباری است که برای بدست آوردن حیات خفیف خائنانه به آن تن دادید و با جعلیات و دروغبافی هایتان روی امثال رجوی را سفید نمودید.
خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی !
جناب شاهسوندی درست این است که دروغ نگویید. اما از آنجا که نمی توان بر عزم شما خللی وارد نمود، حداقل کمتر دروغ بگویید!
2 می 2021
پاسخ سعید شاهسوندی به متن فوق در یوتیوب 04-05-2021:
آقای آریا آرین
ظاهرا شما یک خرده حساب شخصی با من دارید که نمی دانم چیست ‌‌چرا
البته من کسی با این نام را زمانی در میان جماعتی از جداشدگان از سازمان آقای رجوی از دور می شناختم. که آن جماعت متاسفانه بعد از جدایی از رجوی به‌جای راه استقلال و آزادی مردم ایران . به حامی و اسپانسر دیگری که مخالف رجوی بود روی آورد.
البته امیدوارم تنها مشابهت ظاهری باشد
اما در مورد دستگاه های شنود. من گفتم شنود مناطق شش گانه ساواک تهران. خود ساواک این گزارش ها را که از طریق امواج بی سیم میفرستاد. ذیل عنوان« تلفنگرام» نقل می کرد. هیچ ربطی به فرکانس های گیگا ووو که گفتید. ندارد
دوم این که تهیه دستگاه صامت. از رمان و به توصیه رضا رضایی شروع شد و بعد از او توسط مجید شریف پیگیری شد و گروه شامل مجید ، هودشتیان، منیری جاوید و من بود. در کتب خاطرات متعدد و نیز کتاب‌های مستند این با جزییات آمده اگر حوصله و با علاقه داشتید میتوانید جستجو کرده و مطالعه کنید. اگر هم با ادارات ساواک سابق و یا اطلاعات کنونی تماس دارید. میتوانید از آنها پرونده من را بخواهید و بخوانید.
نمی خواهم وارد بحث های فنی شوم. ولی فقط جهت اطلاع تان فرکانس تیم های تعقیب و مراقبت حدود ۷۵ مگا و نیز یک شبکه حدود ۱۵۰ مگا بود.
به این هم که آن موقع ( مقصودم سال‌های ۵۰شمسی) است کجا و چند ساله بودید کاری ندارم.
حرف های دیگرتان هم که‌نکرار بی دلیل ‌مدرک سازمان آقای رجوی است را سالها است توضیح داده ام. و‌نکرار آن حداقل مشکلی از شما کم نمی کند. اما توصیه می‌کنم اگر کانال هایی دارید که آر طریق آن به اسناد و مدارکی دسترسی دارید که تبیش از سی. سال گذشته سازمان آقای رجوی نداشته و تنها فحاشی ، تهمت و هرزه گویی کرده اند
بله در اینصورت از شما‌مصرانه‌تقاضای افشای آنها را دارم
در غیر این صورت بدانید پا‌جای هرزه گویی های آنان خواهید گذاشت. و البته مانند آنان نیز متاسفانه بور خواهید شد. اگر هم مشابهت ظاهری نام نبوده وشما خود آن حضرت هستید. که حرفی ندارم
الا اینکه بگویم. موفق باشید.
پاسخ من به سعید شاهسوندی 05-05-2021:
آقای سعید شاهسوندی
من هیچوقت کسی را از روی مطالبه شخصی مورد، قضاوت، نقد، انتقاد یا … قرار نمی دهم. بنابر این مطمئن باشید با شما مشکل شخصی ندارم و در اینجا هم به مشکلات شخصی شما اشاره ای نکرده ام. یعنی در عمل برهان خود را به ثبت رسانده ام.
اما اینکه شما در پاسخگویی از این نقطه آغاز می کنید، معنی اش این است که همه با شما مشکل شخصی دارند، پس حرف شان جدی نیست و حرف رجوی یا رژیم جمهوری اسلامی است.
و در ادامه هم مانند مجاهدین ترور شخصیتی انجام داده و افراد جداشده به معنای خاص را بلند گوی اسپانسر مخالف رجوی یعنی رژیم ایران قلمداد می کنید. یعنی وحدت تناقض در اوج متناقض!
به بیان ساده برای فرار از صورت مسئله، دقیقا محتوای واقعی درونی خود را به صورت دیگران تف کردن و آنان را با کثافات درونی خود نشان دادن!
چرا!؟
چون توان پاسخگویی منطقی به موضوع مطرح شده را ندارید. به همین دلیل است که با علم واشراف به این مسئله، شما را به دروغگویی و جعل تاریخ متهم کردم.
بگذارید بیشتر توضیح بدهم؛
بنده یکی از موضوعات مطرح شده در ویدیو را عنوان نموده و ذکر حقیقت کردم و استدلال علمی و منطقی ام را نیز بیان داشتم. و عطف به بسیاری از مسائل دیگر، متذکر شدم که شما دچار بیماری دروغگویی و جعل تاریخ سازمان مجاهدین شده اید. آن هم از موضع برتر از رجوی یا رژیم ایران. به این عبارت که اگر جای رجوی بودید، شما بهتر می توانستید سازمان رجوی را اداره نموده و به سر منزل مقصود برسانید.
در طرف مقابل نیز اگر جای رژیم ایران بودید، می توانستید سرنوشت مجاهدین را نجات داده و به مسیر دیگری هدایت نمایید.
این دو گونه پنداری سراپا متناقض و البته جنت مکان دراکثر مطالب گذشته و مصاحبه هایتان وجود دارد، در صورتیکه اگر بجای رجوی یا رژیم ایران بودید، نه اینکاره اید، و نه می توانستید!
بنابراین من با تاریخ سازی دروغین شما مشکل دارم و تاریخ سازی شما را نیز جعل تاریخ می دانم.
همانگونه که ظاهرا در پاسخ به من از روی بیسوادی خواسته اید مسئله را رفع و رجوع نمایید. در صورتیکه خراب تر کرده اید. بگذارید از متن پاسخ شما بگویم تا حداقل بهتر متوجه خرمردرندی خود شوید؛
شما در پارگرافی از متن خود در پاسخ به من نوشته اید:
«اما در مورد دستگاه های شنود. من گفتم شنود مناطق شش گانه ساواک تهران. خود ساواک این گزارش ها را که از طریق امواج بی سیم میفرستاد. ذیل عنوان« تلفنگرام» نقل می کرد. هیچ ربطی به فرکانس های گیگا ووو که گفتید. ندارد»
خیر صورتمسئله را عوض نکنید یا ناقص بیان نفرمایید. شما در ویدیو گفته اید:
«یادم می آید که در دوره قبل از انقلاب و در دوران مبارزه با رژیم شاهنشاهی، تو سازمان مجاهدین من عضو یک گروه سه نفره ای بودم. ما یک گروه الکترونیک درست کردیم که با امکانات داخلی و با دانش داخلی یعنی او دانشی که ما داشتیم و بخصوص زنده یاد عبدالرضا منیری جاوید و من هر دو زیر نظر مجید شریف واقفی گروه الکترونیکی درست کردیم که وظیفه ما تهیه دستگاه های شنود و امکان شنود تمامی سیستم امنیتی رژیم شاه بود.
و براتون عرض کنم این باور نکردنی بود و از همینجا بود که من یک اعتماد بنفس عجیبی نسبت به خودم و هم نسل هایم پیدا کردیم.
ما تونستیم با شاید هزینه های ده، بیست تومن آنموقع با تهیه ترانزیستور ها و خازن ها و مقاومت هایی که رزیستانس بهش می گفتیم اون موقع، دستگاه هایی بسازیم که تمام شبکه امنیتی شاه رو که میلیون ها دلار اونموقع براش خرج کرده بود، همه را ما شنود می کردیم.
اکیپ های تعقیب ومراقبت، اکیپ های عملیاتی، تلفن مقامات از جمله من یادم هست تلفن مجید مجیدی که در مجلس رئیس سازمان برنامه بود، تلفن دکتر اقبال، تلفن های مقامات گوناگون، گزارش روزانه مناطق شش گانه ساواک تهران که بصورت تلفنگرام که بصورت روزانه ضبط می کردیم و بعضی ها رو که می خواستیم پخش کنیم، گزارش تحولات اجتماعی و اعتراضات گوشه و کنار که یکی از کارهای ما این بود که این اطلاعات رو مخدوش کنیم تا متوجه نشوند از کجا به دست ما می رسد.
خب من در عین حال این را گفتم، حالا قصد دارم از گفتن این مطلب. این مربوط به قبل از انقلابه.
بعد از انقلاب هم در این قسمت از توانایی هایم که باقیمانده بود از گذشته نقش داشتم از جمله اولین گروهی بودیم که اعزام شدیم به کردستان ایران نزد مرحوم دکتر قاسملو و اونجا ما رادیو صدای مجاهد رو تاسیس کردیم ابتدا با امکانات حزب دموکرات …»
جناب سعید شاهسوندی،
شما دوست دارید مخاطبانتان جزو دسته کورها باشد و هر چه تحت عنوان علم و دانش و طبعا زیر پرچم مبارزه قبل و بعد از انقلاب بیان می فرمایید، شنونده چشم بسته از شما بپذیرد وبرایتان کف بزند.
برای اینکه به شما کمکی شود تا از این توهم بیرون بیایید، بنده در نوشته قبلی با استناد به سخنان ظاهرا علمی شما با نوشتن نحوه درست کردن دستگاه صامت، محدوده فرکانس های بیسیم و تلفن، اثبات کردم که دروغ می گویید چون اساسا نه دستگاه هایی که می گفتید آنطور ساخته می شد و نه فرکانس های بیسیم ساواک و تلفن مقامات در محدوده فرکانس دستگاه صامت بود که شما بتوانید علاوه بر همه بیسیم ها، حتی تلفن های مقامات و تلفن گرام و غیره را نیز شنود داشته باشید. بعبارتی ثابت کردم که حرف شما از نظر علمی غلط است. و با استناد به غلط بودن حرف هایتان تاکید کردم که شما توان شنود «تمام شبکه امنیتی شاه رو که میلیون ها دلار اونموقع براش خرج کرده بود» را نداشتید. به اضافه اینکه صامت آنروزگار فقط می توانست بخشی و نه همه بیسیم های عمومی پلیس گشت تهران را شنود داشته باشد.
حضرتعالی برای اینکه غلط بودن حرف خود را بپذیرید، بزعم خود آمدید تا با متهم کردن بنده به دستگاه رجوی یا دستگاه امنیتی ایران، درستش کنید و در پاسخ به نوشته قبلی من گفتید که «جهت اطلاع تان فرکانس تیم های تعقیب و مراقبت حدود ۷۵ مگا و نیز یک شبکه حدود ۱۵۰ مگا بود.»
خب اگر چنین بوده و یک شبکه از تیم های تعقیب ومراقبت ساواک تهران روی محدوده ۷۵ مگاهرتز کار می کرده، که دیگر نیاز به درست کردن دستگاه صامت نبوده و با همان رادیو اف.ام که قبلا نوشتم در محدوده ۸۸ تا ۱۰۸ مگاهرتز کار می کند بطور واضع قابل شنود همه ایرانی ها بود و دیگر نیازی به شیرین کاری های شما و مخفی کاری سازمانی رفقایتان نبود!
علاوه بر اینکه وقتی می گویید تلفن مقامات دولتی را با دستگاه صامت و در همان محدوده فرکانسی شنود میکردید، معلوم است که دروغ می گویید.
چون هیچ تلفنی را نمی شود زیر ۴.۵ گیگاهرتز شنود کرد. شما که می گویید اهل علم و دانش هستید و قبل و بعد از انقلاب از دانش تان در مسیر مبارزه علیه رژیم شاه و حکومت ایران استفاه کرده اید و دستگاه های شنود می ساختید، پس باید فرق بین چند مگاهرتز با چند گیگا هرتز یا محدوده های فرکانسی را بدانید.
جناب شاهسوندی
شما دوست ندارید کسی به گفته هایتان ایراد و اشکال بگیرد. دوست دارید هر چه می گویید همگان همان را باورکنند و باورهایشان را به کیسه مبارزاتتان واریز نمایند.
در صورتیکه شما را فقط می توان چند سال مبارز دانست و بقیه را در حیات خفیف خائنانه ای که قید کردم طی طریق نموده و هیچ شجاعتی جز لانسه کردن خود با ارائه جعلیات نداشته اید.
خب مرد حسابی وقتی الفبای یک مسئله را نمی دانی و علم و سواد اش را نداری و همه مبارزات قبل و بعد از انقلاب را به آن احاله می دهی، نباید خود را عالم به آن معرفی کنی و هر جا میکروفون یا بلندگویی گیر می آوری، یک مشت دروغ تحویل دیگران بدهی و آنان که دست ات را رو می کنند را وابسته به رجوی یا رژیم ایران جلوه دهی.
تازه من با استدلال علمی دقیق و منطقی مچ یکی از دروغبافی هایت را گرفتم و بازکردم و در اشاره به چند موضوع دیگر از روی آنان پریدم.
اما امروز به یکی دیگراز دروغبافی هایت در همین ویدیو که مخاطبان ات را کور تشخیص داده ای اشاره می کنم.
حضرت عالی می فرمایید که بعد از انقلاب جز اولین دسته از موسسان رادیو صدای مجاهد بوده اید. البته قبلا نیز چندین بار در سال های گذشته از مصاحبه با بی بی سی گرفته تا … همین دروغ را تکرار کرده ای.
حضرت عالی هیچوقت نه عضو موسس رادیو مجاهد بودید و نه جزو اولین دسته اعزامی برای تاسیس رادیو مجاهد به کردستان!
می بینید!؟ من مشکل شخصی با شما ندارم. مشکل من جعلیاتی است که درباره خود و دیگران می گویی. و انتظار داری اینگونه جعلیات تحت عنوان بخشی از خاطرات یک فرد سازمانی ومبارز ثبت گردد.
اگر حرفی بجز تکرار تهوع آور اتهامات امنیتی داری، بنویس تا پاسخگو باشم.
پاسخ دوم سعید شاهسوندی به نوشته من – ۰۵-۰۵-۲۰۲۱ :
عزیز دل بابا
دوستی گفت جواب نده به جماعتی که خواب نیستند و خود را به خواب میزنند. چون آنها را نمیتوان بیدار کرد. گوش نکردم
التن هم عرض می کنم. عزیز ؟؟
من حاتم طایی آن انسان معروف و خیر نیستم امید وارم که شما هم دست از تقلید از برادر حاتم بر دارید
گفتم مشکل شخصی دارید. باز هم نمی دانم چرا ولی نمی دانم شاید بخاطر ماجرای سال ۱۳۶۴ و آن موقع که‌من عضو مرکزیت و از مسیولین‌رادیو مجاهد بودن باشد که خانمی را به من معرفی کردند برای مصاحبه و ایشان می گفت پاهایش را پاسداران در زیر شکنجه چنان و چنان کرده اند. من متوجه شدم همه اش دروغ می‌گوید و حاضر به مصاحبه با وی نشدم. کسی دیگری با او مصاحبه کرد. و چه دروغ ها‌که‌نگفت. و چه نام ها که بدر نکردید
البته می دانم که شما و یا شاید ایشان یا هردو با هم دوام نیاوردید
آخر اخوی زندگی که بر پایه دروغ پایدار نمی ماند. زندگی سیاسی نیز. به هر حال باز هم موفق باشید. و از الان تا هر وقت و هر کجا‌هر‌چه‌دل تنگ تان خواست بگویید و بنویسید‌ جدا شدن یا اخراج شدن از دستگاه رجوی فی نفسه هیچ امتیازی نیست. مهم جداشدن از منطق اوست
به هر حال باز هم موفق باشید.
جواب من به پاسخ دوم سعید شاهسوندی راجع دروغ هایش در ویدیو – ۰۵-۰۵-۲۰۲۱ :
جناب سعید شاهسوندی
اگر باز هم میخواهید خود را بخواب بزنید اشکالی ندارد ولی موضوع این است:
شما در این ویدیو چند دروغ گنده گفته اید. من مچ دو تا از دروغ هایتان را گرفته ام و با تشریح علمی و منطقی آن مقولات از شما خواستار پاسخ شده ام. خلاصه را مجددا عرض میکنم:
۱.در مورد مجموعه شنود دروغ گفته اید و به نفع خود تاریخسازی کرده اید.
۲.شما عضو موسس رادیو مجاهد نبوده اید.
بنابراین مطلب من پاسخ در برابر نقد، پرسش یا هر چی که شما اسم بگذارید را می خواهد، نه علف های خشک و سبز صحرای کربلا را شمردن. و در این رابطه شما پاسخگو نبوده ونیستید. شما بلند گوی یک طرفه ای را می خواهید که فقط در امثال مزرعه جورج اورول رجوی یا امثال رجوی یافت میشود. دموکراسی، حقوق انسان ها، تعهد و آزادی، مفاهیمی است که لق لق زبانتان شده است، نردبانی است برای خودنمایی و پز مرکزیت دادن و بهتر از رجوی یا رژیم جمهوری اسلامی انگاشته شدن. من فقط می خواستم مطمئن شوم، همین. در یک کلام یعنی خرمردرندی!
AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط