8.2 C
Paris
Friday, April 19, 2024

تلاش زنان مسلح آمریکایی برای زیبا ماندن

زنان مسلح آمریکایی که سلاح گرم با خود حمل می‌کنند برای دهه‌ها با این مشکل روبرو هستند که چه نوع لباسی بپوشند که علاوه بر پنهان کردن اسلحه آنها از دید عموم، در عین حال زیبا باشند .
برخی از زنان برای رفع این مشکل اسلحه خود را در کیف می‌گذاشتند، اما این کار خطراتی به همراه داشت؛ از جمله این که ممکن بود ضامن آن آزاد شود، یا این که در موارد اضطراری نتوانند به موقع اسلحه را خارج و از آن برای دفاع از خود استفاده کنند.
اما از آنجا که به قول قدیمی‌ها احتیاج مادر اختراع است، این خانم‌های خوش ذوق اما مسلح آمریکایی به فکر چار افتاده و به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس پوشاکی را طراحی کردند که هم اسلحه آنها را بپوشاند و هم به زیبایی و ظرافت زنانه آنها خدشه‌ وارد نکند.
مریلین اسمولنسکی بنیانگزار شرکت “نیکل و لِیس” –که به زنانی که اسلحه حمل می‌کنند و در عین حال نمی‌خواهند ظاهر زنانه خود را تغییر دهند خدمات مد و لباس ارائه می‌دهد – درباره انگیزه خود از تاسیس این شرکت می‌گوید نمی‌خواستم لباس پوشیدن معمول روزانه‌ام عوض شود.
یکی از اولین ماموریت‌های این شرکت، که در سال ۲۰۱۲ میلادی فعالیت خود را آغاز کرد، ارائه انواع متفاوت غلاف‌های اسلحه بود که هم بر اساس ویژگی‌های بدنی زنان و هم بر اساس تفاوت‌های اصولی طرح و مدل لباس‌های زنانه و مردانه، طراحی و ساخته شده‌اند.
طبق قانون، مالکیت اسلحه برای شهروندان آمریکایی آزاد است و اختلاف نظر بر سر آن هر چند وقت یک بار به دلایل برخی جرم و جنایاتی که رخ می‌دهد بالا می‌گیرد. اما این قبیل مشکلات حمله اسلحه در آمریکا، کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط