13.4 C
Paris
Friday, March 29, 2024

تظاهرات اعتراضی و افشای ماهیت فرقه رجوی در شهر سرژی،فرانسه

چهارم ژوئیه 2009 ،شهر” سرژی” شاهد بزرگترین نمایش اعتراضی شهروندان فرانسوی همگام با اعضاء جدا شده از مجاهدین بود.
بیش از 50 تن از شهروندان فرانسوی و تعداد زیادی از اعضاء جدا شده از مجاهدین یکصدا فریاد برآوردند؛
رجوی رهبر یک فرقه خطرناک است!
یک فرقه خطرناک در همسایگی شما زندگی میکند!
اوورسوراوواز مرکز توطئه بر علیه ایرانیان و شهروندان فرانسوی است!
رجوی تنها عامل بازدارنده تغییر دموکراتیک در ایران است!
تغییر دموکراتیک در ایران آری، رجوی هرگز!
آنها را از خانه هایتان بیرون کنید!
این برنامه که بدعوت اعضاء جدا شده از مجاهدین در سراسر اروپا سازماندهی شده بود از ساعت 1600 در مرکز شهر سرژی با میز کتاب شروع شده و پس از استقبال فراوان از طرف مردم سرژی در قالب یک تظاهرات اعتراضی سراسر شهر سرژی را زیر پا نهاد.
گروه های متشکل از شهروندان فرانسوی و اعضاء جدا شده از مجاهدین ، با در دست داشتن پلاکارد هایی که ماهیت رهبران فرقه رجوی را افشاء می کرد در خیابان های شهر سرژی رژه رفتند.

شهروندان سرژی با مشاهده این حرکت اعتراضی خواستار توضیح مکفی و گفتگو با اعضاء این حرکت اعتراضی شدند.
یکی از اساتید دانشگاه سرژی با حضور در محل آکسیون اعتراضی و اعلام همبستگی با اعضاء جدا شده از مجاهدین خواستار خروج این فرقه خطرناک از اوورسوراووآز و فرانسه شد.
او هنگام صحبت با یکی از اعضاء جدا شده از مجاهدین تاکید داشت که این فرقه در 17 ژوئن2003 بدستور رجوی ، اعضاء خود را در خیابان های اروپا به آتش کشیده است،افراد و اعضاء خود را در پادگان اشرف، زندانی، شکنجه و به قتل رسانده است.آنها در اعمال تروریستی ترسناک مهارت داشته و مردم عراق و ایران را زیر آماج گلوله مسلسل و تانک های اهدایی صدام حسین قرار داده اند.آنها از دموکراسی بویی نبرده و هیچ اعتقادی به برابری و آزادی زنان ندارند.
رجوی یک فریبکار است!
وی در انتها با تاکید بر اینکه سازمان رجوی یکی از مسئولین اغتشاشات اخیر در ایران بوده و پایگاه اجتماعی ندارد. از دولت فرانسه مصرانه درخواست اخراج مجاهدین و رهبری آنان از فرانسه را داشت وی با در دست داشتن کتاب و نشریه اهدا شده ، برای شرکت کنندگان در آکسیون آرزوی موفقیت کرده و تداوم آن را خواستار شد.
دختر جوان ایرانی ساکن سرژی که دوستان خانوادگی اش را برخی از اعضاء مجاهدین و شورای رجوی تشکیل می دادند ،مشتاقانه وارد آکسیون شده و پس از طرح سئوالات و بحث و گفتگو ، این حرکت اعتراضی را ستوده و با اعضاء جدا شده از مجاهدین اعلام همبستگی کرده و کتاب و نشریه اهدایی را نیز به خانه اش برد تا بیشتر بخواند و بیشتر بداند.
او تاکید داشت که ماهیت این فرقه خطرناک برایش ناآشنا بوده و امروز با رویکرد دیگری به خانه اش می رود.در انتها با اعلام همبستگی با آکسیون اعتراضی خواستار تداوم روشنگری و فعالیت های اعتراضی بر علیه رجوی و فرقه خطرناک او در شهر سرژی و شهرهای همجوار آن شد.

گفتگوهای بسیار زیاد دیگری در طول 3.5 ساعت برنامه با شهروندان فرانسوی ساکن سرژی شکل گرفت که هر یک بخشی از ماهیت این فرقه خطرناک را برای شهروندان فرانسوی ساکن سرژی افشاء می کرد.

اما در حاشیه این آکسیون اعتراضی تعدادی از اعضاء مجاهدین و 2 تن از زنان شورای رهبری فرقه رجوی نیز حاضر و ناظر بودند.صحنه واماندگی آنان در قبال آکسیون اعتراضی کاملا مشهود بود.

دریکی از جالب ترین صحنه ها وقتی یکی از دانشجویان فرانسوی با کتاب و نشریه آکسیون سراغ یکی از زنان شورای رهبری فرقه رجوی رفت تا برایش توضیح دهد که در فرقه رجوی چه می گذرد.

عضو شورای رهبری فرقه رجوی با هر کلامی که می شنید وحشت از شنیده هایش می افزود و با حرکات وحشت زده و مردد هیچ کلامی برای دفاع از رهبری فرقه رجوی نداشت.

رژه مردان و زنان فرانسوی و ایرانی بر علیه رجوی و سازمان جنایتکارش در خیابان های شهر سرژی راس ساعت 1930 به پایان رسید. شرکت کنندگان آکسیون اعتراضی در خاتمه با

کف زدن های ممتد خواستار تداوم این حرکت اعتراضی در دیگر نقاط والدواز شدند.

***

گفتگو با خانم ایرانی ساکن سرژی

روز شنبه چهارم ژوئیه 2009 ، شهر سرژی شاهد برگزاری میز کتاب و تظاهرات اعتراضی نسبت به حضور رهبران و اعضاء فرقه رجوی در ناحیه والدواز بود.

 

در حاشیه این گردهمایی بزرگ که با حضور پرشور شهروندان ساکن سرژی همراه بود ، گفتگوهای زیادی حول مناسبات درونی فرقه و افشای اعمال تروریستی مجاهدین صورت گرفت.

***

چهارم ژوئیه 2009 ،شهر” سرژی” شاهد بزرگترین نمایش اعتراضی شهروندان فرانسوی همگام با اعضاء جدا شده از مجاهدین بود.

بیش از 50 تن از شهروندان فرانسوی و تعداد زیادی از اعضاء جدا شده از مجاهدین در سراسر اروپا از ساعت 1600 در مرکز شهر “سرژی” گرد آمده وپس از برگزاری میز کتاب، مناسبات درونی فرقه تروریستی رجوی در “اوورسوراووآز” را افشاء نمودند.

این تشکل مردمی و حقوق بشری با یک تظاهرات گسترده اعتراضی نسبت به حضور و عملکرد فرقه رجوی در فرانسه ، شهر سرژی را زیر پا نهاده و از مقامات و مسئولین محلی خواستار اخراج آنان از خاک فرانسه شدند.

این حرکت اعتراضی پرشور راس ساعت 1930 به پایان رسید.

چهارم ژوئیه 2009

آریا ایران

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط