9.7 C
Paris
Friday, April 26, 2024

ترکیه: بدن خاشقچی در خانه کنسول عربستان در اسید حل شد

بنابه گزارش رسانه ها، روزنامه حریت و دیگر روزنامه‌های ترکیه به نقل از خبرنگار شبکه الجزیره در استانبول نوشتند که در اقامتگاه سرکنسول عربستان سعودی در استانبول آثار اسید پیدا شده است. الجزیره به نقل از یک مقام مطلع دادستانی ترکیه که نخواسته نامش فاش شود، اعلام کرد که جسد تکه تکه شده قاشقجی در محل اقامت سرکنسول در یک اتاق در اسید ذوب شده است.

رسانه‌های ترکیه همچنین گزارش دادند که خاشقجی در ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول به قتل رسیده اما جسد او به طور کامل در اقامتگاه سرکنسول عربستان در استانبول که حدود ۳۰۰ متر با ساختمان کنسولگری فاصله داشته با اسیدهای قوی ذوب شده است.

شوکو اندوه نامزدخاشقجیازحل شدن جسد نامزدش

خدیجه چنگیز، نامزد جمال خاشقجی هم با انتشار پیامی در صفحه کاربری توییتر خود، ذوب و حل شدن جسد خاشقجی را شوک‌آور توصیف کرد. نامزد خاشقجی در واکنش به رسانه‌ای شدن خبرها و گزارش‌های مربوط به ذوب و نابودی کامل جسد نامزدش پس از قتلش در کنسولگری عربستان در استانبول با ارسال توییتی چنین نوشت: «کلمه‌ای برای توصیف شوک و اندوه خبرهای قتل و به دنبال آن حل کردن جسد جمال عزیزم در اسید پیدا نمی‌کنم. ما را از انجام وصیتش مبنی بر دفن جسدش در مدینه نیز محروم کردند. آیا واقعا افرادی که این کار را کردند می توانند انسان اشند؟»

نامزد خاشقجی توییت خود را علاوه بر ترکی، به زبان‌های عربی و انگلیسی هم منتشر کرده است.

در ترکیه خبرهای مربوط به قتل خاشقجی هنوز هم در راس اخبار رسانه‌ها قرار دارد.

صدیقه چنگیز با انتشار عکس نامزدش خاشقجی در پایان توییت خود پرسیده است: «خدای من! آیا عاملان این قتل فجیع واقعا می‌توانند انسان باشند؟»

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط