10.6 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

به مناسبت روز جهانی کارگر نگاهی به تنظیم رابطه فرقه رجوی با کارگران

در آستانه اول ماه می هستیم که مصادف است با روز جهانی کارگران این قشر شریف و زحمتکش بنده ضمن تبریک به همه کارگران بخصوص قشر شریف و زحمتکش کشور عزیزم ایران می خواستم مروری داشته باشیم به تنظیمات ضد بشری سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی با قشر کارگر

همانطور که همه شما در جریان هستید سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی همه ساله به همین مناسبت روز کارگر اراجیف تکراری و مضحک همیشگی اش به اصطلاح حمایت خودش را از خواسته های قشر شریف و زحمتکش کارگران اعلام می کند و این اعلام حمایت صوری در حالی است که سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی بدترین تنظیمات را با کارگران داشته است و اکنون برای روشنتر شدن این موضوع به چند نمونه از این تنظیمات ضد بشری و ضد کارگری اشاره مختصری می کنم.

یکم) این سازمان فرقه گرا و تروریستی در دم حقوق کارگران می زند که خودش کارگران زیادی را فریب داد و به عراق کشاند و به کشتن داد و خانواده های شان را بی سر پرست و نان آور کرد .

دوم ) این فرقه تروریستی در حالی خودش را مدافع حقوق کارگران می داند که تعداد زیادی از همین کارگران را به بهانه سرانگشتان ارتجاع در عملیات تروریستی اش کشته است.

سوم) این سازمان فرقه گرا و تروریستی در خود را مدافع سینه چاک حقوق بشر و و حقوق کارگران می داند که تعداد زیادی از جوانان جویای کار رو به بهانه کار یابی به عراق کشاند و به کشتن داد.

چهارم) این سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی در حالی از حقوق کارگران دم می‌زند که خودش در زمان صدام حسین کارگران عراقی و سودانی را می آورد و با حقوق ناچیز سخت ترین کارها را از آنها می کشید در این رابطه من شاهد بودم که در زمان عملیات کردکشی و سرکوب شیعیان جنوب عراق کارگران سودانی را بصورت روز مزد با حقوق ناچیز برای بارگیری و حمل و نقل مهمات توپخانه به جبهه های جنگ می برد و این امر بر خلاف همه قوانین و مقررات حقوق بشری می باشد و این بندگان خدا که برای درآمد ناچیز حاضر بودند برای سازمان کار کنند بدون اطلاع و بر خلاف میل شان آنها را به چنین کارهایی که خلاف شئونات انقلابی و انسانی هست وادار می کرد و از سواستفاده می کرد .

پنجم ) این سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی که از حقوق کودکان کار حرف می زند خودش هم در سازمان و هم کارگران خرد سال عراقی را به کارهای سنگین وا می داشت که خلاف شئونات انقلابی و انسانی هست.

حال با این اوصاف چنین سازمانی می تواند دم از حقوق بشر و حقوق کارگران بزند ؟ مسلما جواب منفی است چرا که سازمان فرقه گرا و تروریستی رجوی هیچ وقت نمی تواند حامی و مدافع حقوق قشر شریف و زحمتکش کارگران باشد.

علی جهانی – وبلاگ آیینه

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط