14.3 C
Paris
Friday, April 26, 2024

بازیگر فیلم های پورن، از دونالد ترامپ شکایت کرد

رسانه های خبری گزارش کرده اند استورمی دانیلز، بازیگر فیلم های پورن، از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شکایت کرده است که بازنشر توییتی درباره کسی که ادعا می کند او را تهدید کرده بود به او “افترا” زده است.

خانم دانیلز که نام واقعی او “استفانی کلیفورد” است می گوید از سوی مردی تهدید شد ادعاهای روابط با آقای ترامپ را تکرار نکند.

خانم دانیلز قبلا طرحی از چهره کسی که می گوید او را تهدید کرده بود به پلیس داده. آقای ترامپ با انتشار این طرح آن را یک “یک کار کاملا ساختگی” خوانده است.

اما وکیل خانم دانیلز در توییتی نوشت: “آقای ترامپ از دسترسی به میلیون ها مخاطب ملی و بین المللی اش برای ارائه اظهارات کذب برای تحقیر و حمله به خانم کلیفورد استفاده کرده است.”

در این شکایت آمده است که توییت رئیس جمهور افتراآمیز است چون خانم دانیلز را به “ارتکاب یک جرم جدی” – یعنی متهم کردن شخصی به دروغ به تهدید او – متهم می کند.

ترامپ پیشتر در ماه جاری آن رسم سیاه قلم را بازتوییت کرد و گفت “چنین مردی وجود ندارد.”

خانم دانیلز می گوید او و آقای ترامپ از سال ۲۰۰۶ برای مدتی رابطه داشتند، ادعایی که آقای ترامپ قویا رد می کند.

او به برنامه “۶۰ دقیقه” شبکه سی بی اس آمریکا گفت که پس از پایان آن رابطه، مردی در لاس وگاس به او و دخترش نزدیک شد و به او گفت: “داستان را فراموش کن، دونالد را رها کن.”

خانم دانیلز قبلا هم از مایکل کوهن وکیل آقای ترامپ شکایت کرده است تا به توافق سکوت درباره آن رابطه پایان دهد. او می گوید آقای ترامپ هرگز آن توافق را امضا نکرده است.

آقای کوهن اذعان کرده که ۱۳۰ هزار دلار از حساب شخصی خود به خانم دانیلز داده بود اما علت آن را توضیح نداده است.

با این حال این پروند برای مدت ۹۰ روز متوقف شده. قاضی گفت که به علت تحقیقات جاری دادستانی نیویورک درباره آقای کوهن، شکایت خانم دانیلز می تواند ناقض حقوق مایکل کوهن باشد.

آقای کوهن به عنوان بخشی از تحقیقات رابرت مولر دادستان ویژه پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا و ادعای تبانی با کمپین ترامپ موضوع تحقیق است.

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط