12.1 C
Paris
Thursday, April 18, 2024

ایرانیان آزاده و خانواده ها مراسم بزرگداشت سالروز ترور و خشونت را محکوم می کنند

در خبر ها آمده بود که خانواده های قربانیان گرفتار در فرقه رجوی و ایرانیان آزاده خارج کشور مراسم مسخره سالانه فرقه تروریستی رجوی را در سالن کرایه ای ویلپنت پاریس محکوم و بایکوت کرده اند چون این مراسم بیانگر این است که اولا این فرقه تروریستی نه تنها از گذشته سراسر خیانت و جنایت و اقدامات تروریستی اش فاصله نگرفته و پشیمان نیست بلکه بدان افتخار می کند و منتظر فرصتی هست که آن جنایات را تکرار نماید و ثانیا برگزاری چنین مراسمی بدستور و هزینه دشمنان ایران نظیر اسراییل و شیوخ مرتجع عربستان سعودی و افراطی ترین جناح های جنگ طلب از حزب جمهوری خواه آمریکا برگزار می شود .
لذا به همین خاطر این مراسم که تنها پراتیک جدی فرقه در طی سال هست هر سال بی رونق تر از سال قبل می باشد . و فرقه رجوی مجبور هست با صرف هزینه های کلان به سراغ پناهجو یان آفریقایی و افغانی و سوری و عراقی برود تا سیاهی لشکر برای این مراسم رسوایش جمع آوری کند .

بله دوستان مراسمی که فرقه رجوی مدعی هست جشن مقاومت هست و برای خلق قهرمان می باشد . از طرف خانواده ها و ایرانیان آزاده که بخشی از همین خلق قهرمانی هستند که سران فرقه به دروغ سنگ حمایت از آنان را به سینه می زند ؛ این خیمه شب بازی رسوا و بی رونق را محکوم و بایکوت کرده اند . و تنها شرکت کنندگان در این مراسم گروههای تروریستی سوریه و عراق و لابی های صهیونیستی و بازنشستگان و ورشستگان سیاسی از حزب جمهوری خواه آمریکا و شیوخ مرتجع عربستان سعودی هستند که با خرجهای کلان بدین مراسم آورده شده اند و علاوه براین سران فرقه که از ماهها قبل به کمپ های پناهندگی مراجعه کرده و با وعده و وعید های دروغین و خرج های هنگفت تلاش کرده اند که تعدادی از پناهجویان ایرانی و افغانی و آفریقایی و سوری را به این مراسم رسوا جهت جمع آوری سیاهی لشکر بکشانند .

علی جهانی ـ کانون آوا ـ سه شنبه 4 جولای 2017

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط