6.9 C
Paris
Friday, April 26, 2024

افراد جداشده از مجاهدین در مقابل مجرمان، جاعلان و دزدان تاریخ

شارلاتانیزم خدابنده ها و جعل خبری که از پایه و اساس دروغ است
بارها گفته ام افراد جداشده ای که پس از سال ها مبارزه، خود را از تشکیلات رجوی کنار کشیده، روشنگری کرده و در نهایت به دنبال زندگی خود هستند، ممکن است در دام مشتی شارلاتان و جاعل گرفتار شوند که از درد و رنج و سابقه آنان به شکل رذیلانه ای سوء استفاده می شود.
یکی از این باند های مخوف را پیش از این در ناراضی کردن یا بازگرداندن جداشده به تشکیلات رجوی تحت عنوان شبکه اینترلیک و مسعود خدابنده معرفی کرده ام.
اما از مدتی پیش با تحریک خدابنده ها و خط دهی آنان، تعدادی از جداشدگان را به جان هم انداخته اند و با پنهان شدن پشت جملات و واژه ها، به دنبال نسخ کشی از افرادی هستند که از نظر فکری و عملی در راستای اهداف شوم آنان قرار ندارند و به همین دلیل هر چند وقت یک بار تحت پوش مسائل مختلف به دنبال چسباندن انگ و مارک بر پیشانی این افراد می باشند تا بترسانند و ایزوله نمایند.
روز گذشته ابراهیم خدابنده که ذلت بردگی و بندگی را از سالها پیش به جان خریده به میدان آمد تا به برادرش مسعود خدابنده کمک رسانی نماید.
او با نوشتن مطلبی افتضاح در قالب حمایت از یک انجمن، نسبت به افراد جداشده ای که استقلال فکری دارند، چنگ و دندان نشان داده و پیشاپیش آنان را در خط و خطر مغزشویی رجوی قرار داد تا به این شکل در آینده بتواند راحت تر به افرادی که از سنخ آنان نیستند انگ و مارک بزند و آن را توطئه رجوی نامید و خطری که در کمین جداشدگان است. او در تیتر مطلب خود همه حرف هایش را زده است و بقیه بهانه می باشد:
«در برابر توطئه قرار دادن “نجات یافته در مقابل نجات یافته” هوشیار باشیم»
اما جناب ابراهیم خدابنده فراموش کرده است تا همین چند وقت پیش باند برادر گرامی شان دست اندرکار مغز پرانی و بازگرداندن جداشده به دامان رجوی بود نه رجوی و نه دیگران!
زندگی در ذلت همین است. حیات خفیف خائنانه ای که امثال ابراهیم خدابنده و مسعود خدابنده در آن غرق هستند، چیزی بیشتر از اینگونه فرافکنی ها و اتهامات واهی زیر پرچم هشدار در چنته ندارد…
بگذریم که بعدها درباره جانورانی مثل ابراهیم خدابنده و مسعود خدابنده بیشتر خواهم نوشت!
اما برگردیم به تازه ترین خبر جعلی خدابنده ها
قبل از هر چیز باید روشن کنم که هر فرد جداشده از تشکیلات رجوی از نظر من آزاد است، حق دارد هر وقت و هر طور که دلش می خواهد نسبت به سرگذشت و اتفاقات ناعادلانه و در بسیاری موارد مجرمانه، لب به انتقاد گشوده و حرف هایش را بزند یا مستند نماید، دیگران را به نقد بکشد یا اساسا فراموش کند و این موضوع ربطی به زالوهای بی صفنی مثل خدابنده ها ندارد.
باند اینترلنک به سرکردگی مسعود خدابنده جاعل، در خبری به زبان فارسی و انگلیسی مطلبی را با استناد به تسنیم سایت وابسته به سپاه پاسداران که از یک سایت آلبانیانی منتشر کرده که گویا دو نفر از افراد رجوی به جرم قاچاق مواد مخدر، قاچاق انسان و پولشویی در آلبانی دستگیر شده اند:
«دستگیری اعضای مجاهدین در آلبانی به جرم قاچاق انسان و مواد مخدر»
این خبر از پایه و اساس دروغ و جعل است. انتشار یا بازتاب آن از هیچ کسی مسئله ای حل نمی کند مگر از خدابنده ها که با این شیرین کاری ها سر دیگران را کلاه می گذارند و برای اینگونه جعلیات پول می گیرند.
منبع اصلی این خبر بر می گردد به سال ۲۰۱۵ یعنی ۶ سال پیش که مسعود خدابنده برای اولین بار آن را جعل کرد و در یک سایت انگلیسی زبان بی اصل و نسب منتشر نمود.
حال که باید مسعود خدابنده گزارش کار ماهانه بدهد تا مزد ذلت خود را بگیرد، همان خبر جعلی ۶ سال پیش را ابتدا در یک سایت بی نام و نشان که شاید خدابنده نیز در چرخاندن آن دست داشته باشد، به زبان انگلیسی از قول یک خبرنگار پرستوی خوش خط و خال انگلیسی در آلبانی منتشر می کند. سپس فارسی همان مطلب که خود او منبع جعل آن می باشد را به خورد خبرگزاری تسنیم سپاه پاسداران می دهد.
خبرنگار پرستویی که از انگلستان به آلبانی رفته و در آنجا مشغول کارهای خلاف قانون بوده، برای روسیه جاسوسی کرده، دستگیر و زندانی شده و تا مدتی اقامت نداشت. خبر مورد نظر را ابتدا از وب سایت حذف کرده
و سپس امروز رفته سراغ فیس بوک همان سایت و همان مطلب را امروز ظهر از فیس بوک نیز حذف کرده است.
مطلبی که جاعل آن از ابتدا مسعود خدابنده بوده و اکنون همان مطلب استناد شده را نه در سایت مذکور و نه در فیس بوک سایت دیگر نمی توانید ببینید و کاملا حذف شده است. اما خبر همچنان در سایت های داخل ایران و سایت خدابنده وجود دارد و هیچ وقت هم نمی گوید که داستان این جعلیات چه چیزی بوده است.
برگردیم به خانم خبرنگار. این پرستوی زیبا که از نزدیک با مسعود خدابنده همکاری دارد در متن انگلیسی و در معرفی خود اعتراف کرده است که در سال ۲۰۱۵ حتی ۱۰۰ یورو هم برای امرار معاش نداشته است. پس مشخص می شود که با چتر خبرنگاری به چه کار شریفی مبادرت ورزیده است!؛
آلیس تیلور نویسنده و روزنامه نگاری است که به مدت 2.5 سال در تیرانا زندگی می کند. او قبل از کار در دو شرکت حقوقی بزرگ فناوری در مالت، در انگلستان حقوق خوانده است. در سال ۲۰۱۵ او شغل خود را رها کرد تا نویسنده شود. او هیچ پس‌اندازی نداشت، کمتر از ۱۰۰ یورو در حساب بانکی‌اش داشت و فقط یک آی‌پد با صفحه‌نمایش شکسته برای نوشتن داشت. در سال ۲۰۱۷ او خود را در آلبانی یافت و برای اولین بار در زندگی خود احساس کرد که به آن تعلق دارد. او علاوه بر نویسندگی و روزنامه نگاری، به سخنرانی عمومی، دفاع از حقوق بشر می پردازد و مادر یک دختر، یک پسر خوانده و سه گربه است.
در این لینک که تازه مرجع آن هم خودش می باشد، راجع به این خبرنگار پرستو بیشتر می توانید بدانید؛
این مدل رفتارها، شگرد سالیان مسعود خدابنده و باند ایران اینترلینک است و با انواع ترفند ها قصد دارد جداشده ها هم از او حمایت کرده تا با نام و سوء استفاده از افراد جداشده که به این مسائل آگاهی و اشراف دارند، چهره سازی کرده و به نان و نوایی برسد.
طوریکه برادر ابله تر از خودش در مطلبی که اشاره کردم علاوه بر خط و نشان کشیدن به جداشده ها، واژه «باید» را هم استفاده کرده است.
یعنی اینکه جداشده ها «باید» دستوری را که صادر کرده است را اجابت نمایند و هم طویله ای او شوند.
بر گردیم به خبر جعلی.
خب، بنظر شما با این شارلاتان بازی ها و جعلیات امثال باند خدابنده ها چه باید کرد؟
مدتی پیش زیدی در انتقاد من از فروپاشی اخلاقی و انسانی امثال خدابنده نوشته بود؛ رجوی می گفت با کاه کوه بسازید… و آن را به سر رجوی بکوبید و در جایی دیگر رهنمود داده بود که تنها راه همین است که او می گوید….
کاری با آن زید ندارم که او هم بدبخت و مفلوکی است از همان جنس!
اما اشاره من به موارد فوق به این دلیل است که امروز یک باند بسیار خطرناک با سوء استفاده از نام و حیثیت جداشده ها و خانواده ها می خواهد خود را بر دیگران تحمیل کند تا رسم و نام وحیثیت دیگر افراد مستقل را لکه دار نماید. همانگونه که تا کنون کرده اند و دیگران را با انواع روش ها سرکوب نموده اند.
این خاطرنشانی به این دلیل است که به حضراتی مانند ابراهیم خدابنده و مسعود خدابنده تاکید نمایم؛ خیر هنوز هستند افرادی که به اخلاق مداری، انسانیت و عدالت اعتقاد عمیق و راسخ دارند و مطمئنا از نظر انسانی آنقدر والا هستند که به هرزه گی آنان آلوده نشوند!
جواد فیروزمند – يکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ – ۶ دسامبر ۲۰۲۱
AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط