18.1 C
Paris
Friday, October 25, 2024

سوزش مجاهدین از مصاحبه آقای رضا پهلوی برای چیست؟

این که مجاهدین در سایت خود به خاطر مصاحبه آقای رضا پهلوی به ایشان توهین کرده اند این اصول و منطق مجاهدین از دیر باز است، اما این سازمان که خود را از همه برتر می داند و گوش فلک را چند دهه است که کر کرده که تمام ملت ایران هوادارش هستند یا ادعای تآسیس کانون های شورشی در درون ایران را هم دارد و هزاران ادعای پوچ دیگر،چرا با یک مصاحبه ارکانش به لرزه می افتد و شروع به هزیان گویی میکند؟
چرا با یک مصاحبه آقای پهلوی بند شلوارشان شل می شود؟ترسشان از چیست؟ از کدام قسمت مصاحبه به کرنش افتادند؟
واقعیت این است که وقتی سازمانی با ادعاهای گنده گنده با چند کلمه مصاحبه خودش را خراب می کند و به دست و پا می افتد دقیقآ بیانگر بی محتوا بودن خود و ارکانش را به نمایش می گذارد،خط باطل بر تمام ادعاهایش می کشد و نشان می دهد که در برابر هر کسی که به عنوان آپوزاسیون ظهور کند نمی تواند بی تفاوت بماند مگر آنکه مدعی آپوزاسیون رهبری این فرقه منحوس را بپذیرد، زهی خیال باطل.

اما مجاهدین بابت اینکه رهبر واداده شان پس ازاعدام بنیانگذاران سازمان زنده ماند به خاندان پهلوی بدهکار هستند، وگر نبود محمد رضا شاه پهلوی که رهبرتان فاتحه اش همان وقت خوانده می شد.

بخواهیم یا نخواهیم آقای رضا پهلوی فرزند شاهی است که خاندانش پنجاه سال در ایران حکومت کرده، شما چی؟ از کجا آمدید؟ آقای رضا پهلوی نوه همان رضا شاه است که هم دانشگاه و هم خط آهن را برای ایران به ارمغان آورد شما چه چیزی به ایران و مردم ایران ارزانی داشته اید؟ به غیر از پاشیدن تخم نفاق و به باد دادن جوانان کشور مگر کار خیری هم از شما سرزده به غیر از جاسوسی برای دشمن؟ آقای پهلوی قبل از انقلاب جوان شانزده ساله ای بود که در پرونده اش نه خیانت هست و نه جنایت، شما چی؟ نگاهی به خودتان بیندازید،به عمل کرد همین چهار دهه اخیر، از همان سی خرداد سال 1360 را میگویم، همان روز اعلام خائنانه جنگ مسلحانه آنهم زمانی که ارتش کثیف صدام خاک ایران را اشغال کرده بود، در همان سی خرداد باعث قفل شدن نیرو در درون ایران شدید و ارتش پلید صدام توانست مواضع خود را در مناطق اشغالی محکم کند، باعثش شما بودید، آقای پهلوی به درستی گفته اند که مردم ایران شما را نخواهند بخشید، چون در زمان جنگ هشت ساله به حمایت از صدام چهارنعل به عراق رفتید وبا کمک رساندن به ارتش صدام پلید باعث تلفات بیشتری از جوانان ایرانی شدید، در همان زمان جنگ ایران و عراق بود که آقای رضا پهلوی با صدور اصلاعیه ای اعلام کردند که آماده است تا به عنوان خلبان در جنگ شرکت کند، اما شما چی، با حمایت از صدام نامرد ضد ایرانی نیش زهرآگین خود را به تن مردم ایران فرو کردید، مگر فراموش کرده اید که در نشست های درونی شما درعراق رهبرتان بدون شرم نه تنها آقای پهلوی را که تمام کسانی را که در خارج از ایران به عنوان آپوزاسیون عمل میکردند به سخره می گرفت؟ مگر با عناوینی مثل، نیم پهلوی و بچه شاه ازهمین آقای رضا پهلوی نام نمی برد؟ حالا توقع دارید که ایشان در مصاحبه هایشان از شما حمایت کنند یا نگویند که مجاهدین بد هستند،البته توجه داشته باشید،آقای پهلوی در مصاحبه خود با ادب کامل از مجاهدین یاد کرده و گفته مجاهدین بد هستند، انتقادی که به ایشان دارم این است که چرا محکم و رسا نگفته اینان خائن به کشور و مردم ایران هستند، بایستی با صدای رسا می گفتند که مجاهدین دیروز تحت امر صدام ضد ایرانی بودند و امروز مزدور سعودی و اسرائیل هستند، بایستی می گفتند که مجاهدین منافع ملی کشور و اطلاعات سری کشور را درز داده اند، بایستی می گفتند که مجاهدین از صبح تا شب ملتمسانه دنبال جنگ طلبان امریکائی می دوند تا شاید بتوانند جنگ خانمانسوز در درون ایران بپا کنند، بایستی میگفتند دونالت ترامپ رئیس جمهور امریکا جدا کردن فرزندان پناهندگان مکزیکی را از والدینشان از مجاهدین آموخته، باسیتی می گفتند که مجاهدین پایمال کننده پایه ترین حقوق افراد خود در درون تشکیلات هستند، و هزاران چراها و باید های دیگری را که به زبان نیاورده اند اما شماها با کمال روداری طلبکار هم هستید.
آقای رضا پهلوی بایستی از این پس بسیار مراقب باشند چون مجاهدین تمام تلاش خود را خواهند کرد که بتوانند در درون سیستم ایشان نفوذ کنند و از درون ضربه بزنند، چرا که مجاهدین این فرقه خطرناک هیچگونه انتقادی را بر نمی تابد و همیشه در پی انتقام گیری از منتقدین خود بوده و هست

ادوارد ترمادو – وبلاگ ادوارد

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط