9.4 C
Paris
Wednesday, April 24, 2024

افشای دروغپردازی مریم رجوی در مورد حکم دادگاه اسپانیا و پایان اعتصاب غذا

radjavi-h-terrorism

دبیرخانه شورای رجوی طی اطلاعیه ای به تاریخ 17 دسامبر 2013 مدعی گردید؛”به دنبال قطعيت حکم دادگاه اسپانيا عليه فالح فياض، مشاور امنيت ملی مالکی، به خاطر مسئوليت مستقيم در کشتار اول سپتامبر 2013 و اعدام جمعی 52 تن از مجاهدان و به گروگان گرفتن 7 تن و به اتهام جنايت عليه جامعه بين المللی، مريم رجوي رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، مجاهدان ليبرتی و ايرانيان در شهرهای مختلف جهان را به پايان اعتصاب غذای جهانی که از روز اول سپتامبر شروع شده است فراخواند و پايان اعتصاب غذا را اعلام کرد.

بر همین اساس بهانه ای جور شد تا مریم رجوی وارد میدان شده، با تکیه بر یک دروغ بزرگ اعلام پیروزی نموده و خیمه شب بازی اعتصاب را پایان بخشد.داستان چیست؟ شرح ماوقع؛

مرحله اول

از سال 2010 ،با اوج گیری حضور خانواده های قربانیان و اعضای محصور در مقابل پادگان اشرف و بکارگیری بلندگو برای رساندن پیام های خانوادگی، رجوی از ترس اینکه خانواده ها با عبور از سیم های خاردار و پس زدن نیروهای عراقی،وارد اردوگاه شده و دست فرزندانشان را گرفته و با خود ببرند،یک شکایت فوری بر علیه نوری المالکی در دادگاه اسپانیا طرح می کند.با این عناوین که نیروهای عراقی با “بمب صوتی”(منظور صدای بلندگوهای پیام رسان خانواده ها در اطراف اردوگاه اشرف است)،محدودیت تردد پزشکی،جلوگیری از ورود نفت و غذا، قطع برق و امدادهای انسانی،موجب بیماری روحی و روانی ساکنان شده،تعدادی ازاعضای مجاهدین سکته کرده و جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر بیمار شده که امکان رسیدگی پزشکی به آنها وجود ند ارد.

دادگاه اسپانیا که صلاحیت درگیر شدن با نخست وزیر قانونی عراق را نداشت، این شکایت را نپذیرفته و پاسخ نمی دهد.

مرحله دوم

پس از درگیری های 8 آوریل 2011 که منجر به کشته شدن 35 نفر در پادگان اشرف گردید،مریم رجوی توسط وکیل اسپانیایی،یک شکایت دیگر به پرونده قبلی اضافه می کند.اما از آنجا که در هر دو پرونده متهم اصلی نوری المالکی بوده،دادگاه اسپانیا بررسی شکایت مجاهدین را نمی پذیرد.

مرحله سوم

پس از درگیری های یکم سپتامبر 2013 مجددا شکایت دیگری روی پرونده های قبلی اضافه می شود با این تفاوت که در پرونده جدید، شاکیان و متهم مشخص شده اند.یعنی شکایت توسط دو تن از اعضای مجاهدین بر علیه “فالح فیاض” رئیس کمیته اردوگاه اشرف صورت گرفته است.از آنجا که در این پرونده اصل و پایه شکایت روی “بمب صوتی”(بلندگوهایی که خانواده ها پیام می دادند) و روانی شدن برخی از اعضای مجاهدین و عدم رسیدگی های پزشکی تنظیم گردیده و مسئول عدم رسیدگی نیز”فالح فیاض” معرفی شده،دادگاه اسپانیا پذیرفته است که این مسئله را به همراه 87 کشته درگیری های دو سال گذشته را بررسی نماید.

این روند ممکن است بین دو تا ده سال طول بکشد.هنوز نه دادگاهی تشکیل شده،نه تحقیقی صورت گرفته و نه اینکه حکمی صادر گردیده !

اما متاسفانه سواستفاده رجوی از «بی خبری اعضای بدبختی که بین لیبرتی تا چند کشور دیگر مسئله را کمی جدی گرفته ، مقداری وزن کم کرده و فکر می کردند که اعتصاب غذای آنها در نهایت منجر به “سرنگونی رژیم” خواهد شد»، پوچ و بی محتوا نشان داده نشود، با اعلام یک “پیروزی بزرگ” دیگر، سروته قضیه را به هم دوخت تا آنها نپرسند که چرا برای هیچ نتیجه ای وارد چنین خیمه شب بازی شده اند؟

اما دنیای وسیع ارتباطات،رد و نشان ها و توان پیگیری،اسرار دوز و کلک های رهبران مجاهدین را افشا می کند.برآن شدیم تا واقعیت را مستقیما از دست اندرکاران دادگاه ملی اسپانیا جویا شویم.

متن زیر که از گفتگوی تلفنی به نوشتار تبدیل شده، حاصل تماس با چند تن از دست اندرکاران همان دادگاهی است که مریم رجوی به دروغ ادعا کرده ؛”به دنبال قطعيت حکم دادگاه اسپانيا عليه فالح فياض…  ”  حکم دادگاه اسپانیا است. دادگاه اسپانیا هیچگونه حکمی صادر نکرده.اساسا دادگاهی برگزار نشده. بلکه پذیرفته است پرونده شکایت دو تن از اعضای مجاهدین بر علیه “فالح فیاض” ثبت شود و در آینده ای نامعلوم به ادعاهای آنان رسیدگی گردد!

خلاصه متن شکایت طرح شده در دفتر دادگاه ملی اسپانیا

شاکی؛ دو تن از اعضای سازمان مجاهدین

وکیل شاکیان؛ خوان گارسز

قاضی مسئول پرونده؛ فرناندو آندرو

Fernando Andreu
فرناندو آندرو

دادگاه اسپانیا حملاتی را که منجر به کشته شدن 87 پناهنده در عراق گردید را بررسی خواهد نمود.

قاضی دادگاه اسپانیا بنام “آندره فرناندو”، پذیرفته است دو حمله ای که توسط نیروهای عراقی در مقابل اردوگاه اشرف در عراق صورت گرفته را بررسی نماید.

این شکایت مربوط به حملات 1 سپتامبر 2013 با 52 کشته و 8 آوریل 2011 با 35 نفر کشته می باشد.

دادگاه اسپانیا پذیرفته است پرونده شکایت وکیل “خوان گارسز” را به نمایندگی از دو قربانی و سازمان مجاهدین خلق بررسی نماید.

در تاریخ 21 نوامبر 2013 قاضی دادگاه به وکیل شاکیان فرصت داد تا شکایت موکلان بر علیه فالح فیاض مسئول اردوگاه پناهندگان را استماع نماید.

دو قربانی شکایت کننده ادعا می کنند که فالح فیاض از ماه می 2010 که ریاست کمیته اشرف در دفتر نسخت وزیر عراق را برعهده داشته از همه رویدادهای اردوگاه اشرف آگاهی داشته و ساکنان را ضمن بمباران صوتی(بلندگوهای اطراف اشرف)،از بهداشت و مواد غذایی محروم نموده و عامل مستقیم مرگ برخی از افرادی است که در آنجا به دلیل محرومیت های انسانی فوت شدند.

او در فاصله بین سال ها 2012 تا 2013 ، ساکنان اردوگاه اشرف را بر خلاف اراده و میل باطنی مجاهدین، مجبور به کوچ اجباری نموده و آنها را به کمپ لیبرتی که پایگاه نظامی متروکه بوده منتقل کرده است تا در معرض خطر قتل عام بیشتر قرار بگیرند.

شاکیان همچنین طرح نموده اند در حمله ماه سپتامبر 2013 ،نیروهای نظامی عراقی در قتل 52 نفر و ربودن 7 تن دیگر دست داشته اند.بدون اینکه از وضعیت 7 نفر مفقود شده اطلاعی در دست باشد.

به قاضی آندرو سفارش شده، شاکیان بر این باور هستند که وقایع صورت گرفته از ماه می سال 2010 می تواند نقض آشکار کنوانسیون ژنو،قتل عمدی،شکنجه ورفتار غیر انسانی را که تحت مسئولیت فیاض صورت گرفته را شامل گردد .

دادگاه ملی اسپانیا، تنها دادگاهی است که می تواند چنین وقایع و قتل هایی را مورد بررسی و پیگیری قرار دهد.

19 دسامبر 2013

امیر حسین پناهی

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط