7.2 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

نگاهی به آخرین وضعیت فرقه رجوی در آلبانی

همانطور که همه شما در جریان هستید سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی  سرش در خمره کمپ آلبانی بد جوری گیر کرده است که حتی دیگر ترامپ رئیس جمهور آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه نظیر عربستان سعودی و اسرائیل نمی توانند سرش را از خمره کمپ آلبانی بیرون بیاورند و خلاصه اینکه اکنون تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده رجوی در آستانه فروپاشی کامل قرار دارد و در این رابطه نگاهی مختصر به وضعیت همه جانبه تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده این واقعیت را ثابت می کند. حال برای روشنتر شدن این موضوع نکاتی را در رابطه با وضعیت اسف بار تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده فرقه تروریستی رجوی ب عرض می رسانم.

یکم  ) بدلیل نامعلوم بودن وضعیت رجوی و مفقودالاثر بودنش و عدم صلاحیت مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی ؛  این فرقه عملا  فاقد  رهبری می باشد و این به اصطلاح مقاومت بی سر می باشد.

دوم ) ارتش به اصطلاح آزادی بخش که بقول خودشان بال نظامی این مقاومت بود اکنون به خانه سالمندان در کمپ آلبانی تبدیل شده است و دیگر حتی برای تبلیغات هم فرقه تروریستی رجوی نمی تواند از آن استفاده کند و خلاصه اینکه دیگر مصرف تاریخی اش به پایان رسیده است.

سوم) شورای دست ساز رجوی تحت عنوان شورای ملی مقاومت که بقول خودشان بال سیاسی مقاومت بود اکنون چیزی به جز چند نفر پیر و پاتال مثل هزار خانی و مهدی سامع ازش باقی نمانده است و عملا دیگر هیچ کارآیی ندارد و تبدیل به یک کارت سوخته شده است .

چهارم ) تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش که بدنه این به اصطلاح مقاومت را تشکیل می دهد ؛ هر روزی که از آن می گذرد بیشتر آب رفته و ما هر روز شاهد خبر هایی از ریزش نیرویی و مرگ و میر نیروهای سالمند و بیمار هستیم و تا کنون مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی علی رغم همه تلاش های مذبوحانه اش برای مهار و حفظ تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش با شکست مواجه شده است . تلاش های مذبوحانه ای از قبیل انتصاب مسئول اول فرمایشی و انتقال نیروهای سازمان به زندانی دیگر تحت عنوان اشرف سه و رفت و آمد مستمر مریم عضدانلو به تیرانا و برگزاری نشست های بیشمار برای نیروهای سازمان و برگزاری مراسم به مناسبت های مختلف با حضور مریم عضدانلو در کشور آلبانی و آوردن سناتورها های جنگ طلب از حزب جمهوری خواه آمریکا مثل مک کین به کمپ تیرانا و ایجاد محدودیت های بیشمار برای نیروهای سازمان ؛ نه تنها نتوانسته بدنه در حال آب شدن را نجات دهد بلکه روز به روز به فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش نزدیکتر می شود .

پنجم) انقلاب کذایی مریم هم که ریشه و مغز این به اصطلاح مقاومت بود و توسط آن به بهانه ضرورت سرنگونی و ضرورت رهبری اقدام به سرکوب و سانسور و خفقان شدید در مناسبات استالینی اش می کردند اکنون دیگر کارآیی اش را بطور کامل از دست داده است و این ریشه فرقه گرایی در حال خشک شدن است .

ششم) نیروهای جدا شده بطور خاص نیروهای جدا شده در کشور آلبانی با افشاگری های مستمر شان و پیروزی بزرگ جدا شدگان در کشور آلبانی بخاطر اینکه دیگر قرار شده از این به بعد حقوق ماهیانه پناهندگی شان را مستقیما از مقامات کمیساریای عالی پناهندگان تحویل بگیرند و  ترس و وحشت شدیدی را به جان سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی انداخته است و مریم عضدانلو از اینکه این پیروزی بزرگ جدا شدگان در کشور آلبانی باعث ریزش بیشتر نیرویی و فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش گردد حسابی وحشت زده شده و از عواقبش می هراسد.

هفتم) تلاش های خستگی ناپذیر و شبانه روزی خانواده های قربانیان هم که این روزها در تلاش هستند تا مقامات کشور آلبانی تسهیلاتی برای گرفتن ویزا و ملاقات با عزیزان گرفتار شان در تشکیلات قرون وسطایی سازمان هم خواب راحت را از چشمان سران فرقه تروریستی رجوی و بطور خاص مریم عضدانلو سرکرده فعلی فرقه تروریستی رجوی ربوده و آنها را نگران کرده است.

بنابرین ملاحظه می کنید که این به اصطلاح مقاومت اکنون بی سر و بال گشته  و بدنه و ریشه اش هم کرم خورده و بطور کامل  در حال خشک شدن و پوسیدن می باشد  و از طرف دیگر جدا شدگان با افشاگری های مستمر شان و پیروزی های شان و خانواده های قربانیان هم با تلاش خود از بیرون این سازمان فرقه گرا و تروریستی را تحت فشار قرار داده اند و به دلیل مشاهده می کنید که سر خانم مریم عضدانلو حسابی در باتلاق کمپ آلبانی گیر کرده است و دیگر هیچ راه برون رفتی ندارند و هر روز به فروپاشی کامل تشکیلات قرون وسطایی و پوسیده اش نزدیکتر می شوند.

علی جهانی – وبلاگ آیینه

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط