7.4 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

هزار اشرف و سرنگونی با فتوشاپ!

maryam-et-massoud-radjavi-pmoi_terrorisme

بالاخره اطلاعیه رجوی برای یازدهمین گردهم آیی سالانه در ویلپنت و در سایت رسمی مجاهدین به نمایش درآمد.طبق مطالب درج شده در متن اطلاعیه، قرار است رجوی در 6 تیر ماه 1393 برابر با 27 ژوئن 2014  شو سالانه اش را در شمال پاریس به اجرا در آورد.

شعار اصلی این گردهم آیی که مضحک ترین جمله تزئینی است، “ساختن هزار اشرف” در فرانسه و اروپا می باشد تا از این طریق، “آزادی برای مردم ایران” رقم بخورد! چیزی که در اطلاعیه فرانسوی زبان به جملات دیگری باید تغییر یابد تا فرانسوی ها و اروپایی ها را از گسترش پایگاه های مجاهدین در اورسوراواز و سایر نقاط فرانسه یا اروپا به وحشت نیاندازد.

از خودسوزی های اعضای مجاهدین در سال 2003 تا کنون، این یازدهمین تجمع سالانه رجوی است که قرار است اجرا گردد. محتوا و کیفیت نفرات شرکت کننده تفاوتی نکرده است.تعدادی لابی جنگ طلب آمریکایی و اروپایی، میهمانان همیشگی مریم رجوی در این گونه تجمعات می باشند. همان هایی که در کشورشان به دلیل گرفتن پول های کلان از مجاهدین تحت تعقیب یا زیر فشار افکار عمومی می باشند که در جلسات رهبر یک فرقه تروریستی با دریافت پول به سخنرانی پرداخته اند.

اما اصلی ترین دروغگویی باند تروریست رجوی در سوءاستفاده از نام “مردم ایران” و “آزادی” می باشد. هم رجوی و هم شرکت کنندگان جلسه به خوبی می دانند که از طرف مردم ایران طرد شده اند.اما ناچارا بر این طبل پر درآمد می کوبند تا شاید مورد لطف و محبت سازمان های جاسوسی و لابی های جنگ طلب قرار گیرند.

“آزادی” مورد ادعای رجوی را نیز باید از اعمال گذشته او دید. نحوه برخورد با منتقدین، جداشدگان، خانواده ها و حمله به تجمعات افشاگرانه منتقدین در فرانسه و اروپا، میزان اعتقاد رجوی به واژه “آزادی” را نشان می دهد.

radjavi-france-terrorism

ساختن “هزار اشرف” نیز گوشه ای از پیام رهبر تروریست و فراری مجاهدین می باشد که پس از فروپاشی دردناک “قرارگاه اشرف” و برای دلداری نیروهای سرخورده در کمپ لیبرتی ارائه شد.

استفاده از این پیام برای گردهم آیی آینده مریم رجوی نشان می دهد که او هیچ کاره است و همه کارها توسط مسعود رجوی سامان داده می شود. این پیام اثبات می کند که مریم رجوی در تشکیلات تروریستی مجاهدین بازیچه ای برای پیش برد اهداف سرکرده اصلی تروریست ها است. کسی که باترس و دلهره در 11 سال گذشته همچون بن لادن به زندگی خفت بار در مخفی گاه تن داده و جرات حضور و خودنمایی برای مردمی که به دروغ از آن نام می برد نداشته است.

جعلیات مضحک رجوی در این گونه گردهم آیی ها:

1.استفاده از دانشجویان و بی خانمان های اروپای شرقی برای پر کردن محل جلسه با راه اندازی سفر و سیاحت مجانی در پاریس.

سال گذشته و سال های پیش از آن، تلویزیون فرانس 24 فرانسه، رادیو فردا،رادیو بی بی سی و دیگر مطبوعات بین المللی و معتبر از حضور دانشجویان و بی خانمان های اروپایی در  جلسه مریم رجوی  خبردادند. آنها گفتند که بیش از نیمی از سالن خالی بوده و بخش زیادی از تجمع کنندگان را افراد دانشجو و اهالی کشورهای اروپای شرقی تشکیل می دادند. این افراد در مصاحبه های خود افشا نمودند که با “تور مسافرتی مجانی” مجاهدین به پاریس آورده شده اند تا با حضور چند ساعته در جلسه مریم رجوی، هزینه گردش در پاریس از حساب آنان واریز گردد.

*گزارش تلویزیون فرانس 24 از شیادی باند رجوی در سالن ویلپنت.کلیک کنید و بخوانید.

*گزارش رادیو فردا از افراد خارجی شرکت کننده در جلسه ویلپنت مریم رجوی.کلیک کنید و بخوانید.

*گزارش نشریه لوموند فرانسه از شیادی باند رجوی در جلسات مشترک با لابی های آمریکایی.کلیک کنید و بخوانید.

*گزارش رادیو فردا از شیادی باند رجوی در مقابل سازمان ملل.کیک کنید و بخوانید.

2.مهدی ابریشمچی قاتل،بازجو،شکنجه گر و زندانبان جداشدگان در قرارگاه اشرف که هم اکنون کارچاق کن مریم رجوی در فرانسه می باشد، به همراه دیگر سران دروغگوی مجاهدین، سال گذشته و سال های قبل تلاش کرده اند به یمن “تور های مسافرتی مجانی” و حضور اجباری اهالی کشورهای اروپای غربی با ترفند مسافرت مجانی به پاریس، رقم شرکت کنندگان را بالای 100.000 نفر اعلام نمایند.درصورتیکه بر اساس گزارش افراد جداشده و ملاقات حضوری با صاحبان سالن ویلپن، ظرفیت بزرگترین سالن ویلپن که رجوی هیچ وقت از آن استفاده ننموده، ماکزیمم 15000 نفر می باشد.سالنی که همه ساله رجوی از آن استفاده می کند سالن ب بوده و ماکزیمم ظرفیت آن 7500 نفر می باشد.با اینحال رجوی حتی 7500 نفر نیز نتوانست فراهم نماید و به شو سالانه اش بکشاند. افشاگری تلویزیون فرانس 24 ، رادیو فردا و مدیریت سالن های ویلپنت، دست رجوی را در دروغگویی رو کرد. اطلاعات دقیق و ظرفیت سالن ها در سایت رسمی نمایشگاه ویلپن وجود دارد ونیازی به اثبات آن از طرق دیگر نیست.

ghasim_rohani_ex_mek_radjavi2013

3.رجوی مدعی است که افراد تجمع کننده، نمایندگان مردم ایران می باشند. در صورتیکه همه ایرانیان و گروه های سیاسی ایرانی، از دروغگویی آشکار آنها اطلاع دارند. در این باره حتی اعضای معترض و جداشده شورا نیز که از نزدیک با رجوی بوده و در اکثر برنامه های آنها شرکت داشته اند، اعتراف نموده اند که حتی بخش کوچکی از مردم ایران در چنین شوهایی شرکت نداشته اند. این ادعاها فقط برای بازارگرمی غربی ها و تشویق لابی های جنگ طلب کاربرد دارد.

*گزارش شهردار سن دیاگو و دریافت پول از مجاهدین.کلیک کنید و بخوانید.

*گزارش بی بی سی و … از لابی های مجاهدین و پرداخت پول به آنان برای شرکت در جلسات مریم رجوی.کلیک کنید و بخوانید.

radjavis-money

4.سرنگونی با فتوشاپ

باند مفلوک، مطرود و ورشکسته رجوی، همه ساله تلاش می کند از واژه های فریب دهنده استفاده نموده و با ریف نمودن دروغ های بزرگ و استفاده از ابزار فتوشاپ، افکار عمومی غرب را فریب بدهد. یکی از این نوع دروغ بافی ها در اطلاعیه گردهم آیی امسال منعکس گردیده است.

radjavi-ville-p-1

تصویر منتشر شده در متن اطلاعیه مربوط به سال 2013 می باشد. این تصویر با فتوشاپ ادیت و بزرگنمایی شده تا سالن ویلپنت پر نشان داده شود. برای اثبات این موضوع کافی است عکس را دانلود نموده و با استفاده از ابزار فتوشاپ رزولوشن آن را به بالای 5000 پیکسل برسانید. سپس با ابزار عصای فتوشاپ، روی قسمت های مختلف تصویر کلیک کنید، آنوقت خواهید دید که بیش از ده تصویر مختلف برش خورده و در همان عکس چسبانده و ادیت شده است تا تجمع 3000 نفره، به اندازه 100.000 نفر نشان داده شود. و به این شکل وعده جایگاه مردمی رجوی و تعداد شرکت کنندگان در جلسه مریم رجوی حداقل در فتوشاپ محقق گردد!

رجوی از این صنعت در بسیاری از تصاویری که در سایت های رسمی منتشر میکند، استفاده کرده است که نمونه های آن را پیش از این ایرج مصداقی طی انتشار مطلبی در سایت پژواک افشا نموده است.

پیام اصلی شو رجوی در ویلپنت:

نمایش سالانه رجوی در ویلپنت، بدون جایگاه مردمی و تنفر گسترده مردم ایران از باند رجوی، نمی تواند حاوی پیام به ایرانیان و مردم ایران باشد.اما این نمایش با استفاده از آخرین جمله رجوی پس از فروپاشی دردناک قرارگاه اشرف، دو پیام جدی و خطرناک به فرانسوی ها ، اروپایی ها و دولت ایران دارد که اگر هشیار باشند باید آن را درک نمایند.

1.پیام اول، هزار اشرف

این پیام می گوید که پس از فروپاشی قرارگاه اشرف و در صورت اخراج از کمپ لیبرتی، کشورهای فرانسه و اروپا را جایگزین عراق خواهند نمود. افراد خود را بصورت قاچاق یا هر وسیله دیگری به فرانسه خواهند آورد تا با تشکل در انجمن های قبلا اعلام شده، عاملی برای تشدید فضای امنیتی در کشورهای اروپایی و بخصوص در فرانسه باشند. به عبارتی فرانسه بعنوان نقطه پایان و گام آخر انهدام یا زندگی خفت بار انتخاب شده است. مسئله با اهمیتی که تا کنون از چشم و هوش فرانسوی ها دور نگه داشته شده است!

2.پیام دوم، تغییر زمین بازی و استراتژی شوخی سرنگونی با حکومت ایران

وقتی رجوی نتواند در عراق به خون بازی با  حکومت ایران ادامه دهد، چه جایی بهتر از فرانسه و غرب؟ پس هم  اروپایی ها و هم حکومت ایران باید آماده تبعات چنین تغییری باشند. پیام این است که وقتی آنها نتوانند امنیت و ماندگاری خود را در عراق تامین نمایند، امنیت دیگران را در بازی سرنگونی با حکومت ایران در زمین بازی فرانسه و کشورهای اروپایی با حکومت ایران به خطر خواهند انداخت.

وقتی رجوی در نقطه بود و نبود نهایی قرار بگیرد، هر دو پیام خطرناک و برای کشورهای اروپایی و ایران شرارت انگیز است.در دل این پیام ها آتشی نهفته است که سرنوشت نهایی آنها در کمپ لیبرتی ، تحولات آینده و حضور جمعی و احتمالی  آنان در اروپا مشخص و رقم خواهد زد. پیامی که پیشاپیش باید جدی گرفت و نباید گذاشت رجوی گام آخر انهدام را خود بردارد!

22 اردیبهشت 1393 برابر با 12 می 2014

محمد علوی

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط