13.4 C
Paris
Friday, March 29, 2024

سرطان تشکیلات مجاهدین!

mohammad_mohadesin

مسعود و مریم رجوی در نشست تعدادی از اعضای ارشد و دفتر سیاسی سابق: سرطان تشکیلات مجاهدین و شورا کیست؟!

محمد سید المحدثین از اعضای ارشد سازمان تروریستی مجاهدین خلق و رئیس کمیسیون سیاست خارجه شورا، از اوایل سال 92 تحت برخورد تشکیلاتی قرار داشته و همچنان مورد غضب رجوی است.

او که در مدار رده بندی رجوی، نفر شماره 3 سازمان مجاهدین و شورا محسوب می گردد، به دلیل برخی مخالفت ها، انتشار “گزارش 92 ” ایرج مصداقی و جدایی دو تن از اعضای فعال شورا (آقایان کریم قصیم و محمد رضا روحانی) در 15 خرداد 1392 ، مسئول جرائم تشکیلاتی شناخته شده و مورد خشم رجوی قرار گرفت.

بر اساس اخبار موثقی که در این باره رسیده، جرائم تشکیلاتی محمد سید المحدثین طی نشستی توسط مسعود رجوی ابلاغ شده و عبارتند از؛

1.عدم موفقیت و عدم توانایی در سیاست خارجی باند رجوی

2.عدم موفقیت در جاسوسی از سیستم هسته ای ایران

3.بی حاصل اعلام نمودن انقلاب ایدئولوژیک تحت عنوان “زخم غیر قابل ترمیم” و سرطان تشکیلات

4.مخالفت با برخی اهداف رجوی در عراق

5.مخالفت با استخدام برخی لابی های آمریکایی و سوری

6.مخالفت با دخالت و اداره امور سیاست خارجی توسط مریم رجوی

7.مخالفت با برخی اجتماعات بی حاصل باند رجوی در کشورهای اروپایی

تعارض آشکار و مخالفت های تشکیلاتی محدثین در بدنه اصلی فرقه رجوی، با استراتژی و راهبردهای تعیین شده از بالا، از او و سیستم تحت مسئولیت اش انبوهی عضو پاسیو و غیر کارامد تولید نمود.طوریکه شعبه کمیسیون خارجه شورا از سال 1391 تا کنون هیچ محصول بدرد بخوری برای رجوی نداشت.

با اعلام جدایی تعدادی از اعضای شورا و عناصر وابسته به مجاهدین در سال 92، مسعود و مریم رجوی طی نشستی با جمعی از اعضای ارشد که مهدی ابریشمچی و محمد علی توحیدی نیز حضور داشتند، شکست های خود را به گردن او انداخته و محدثین را از همه مناصب و رده های سازمانی خلع نمودند.

از آن پس او اجازه حضور در هیچ جمعی را نمی یافت.اما پس از درز این اخبار، مریم رجوی مجبور شد در برخی از جلسات، “محدثین” را در کنار خود بنشاند تا کسی از موضوع اختلافات درون تشکیلاتی در بالاترین سطح مجاهدین مطلع نگردد.شرکت او در جلسات فرمایشی نیز تحت کنترل ابریشمچی،رضایی و توحیدی قرار دارد.

مسعود و مریم رجوی از اینکه اخبار درون تشکیلاتی به بیرون درز کند و سایر اعضای مجاهدین مطلع گردند، به شدت به هراس افتاده و به سایر اعضای ارشد دستور داده اند با هر گونه نقل اخبار در این زمینه برخورد جدی شود.

3 آوریل 2014

محمد علوی

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط