15.6 C
Paris
Friday, March 29, 2024

دو زن برهنه هوادار رجوی در تظاهرات پاریس

maryam-rajavi_womens-day_Adults Only

روز هشتم ماه مارس، هفت زن که خود را به عنوان مبارزان کشورهای عرب و مسلمان معرفی میکردند، بصورت برهنه در برابر موزۀ لوور، در شهر پاریس، دست به تظاهرات زدند. تظاهرکنندگان که پرچم های تونس، ایران و همچنان پرچم رنگین کمان فرانسوی را با خود حمل میکردند، خود را در مقابل موزه “لوور” برهنه کردند؛ این حرکت آنان البته شباهت بسیار به عملیات “فمن”های روسی دارد. توریست‌های زیادی که درمحل حضور داشتند از آنان که شعار «آزادی، سکولاریسم و مساوات» را سر میدادند عکس برداری کردند.

یکی از شرکت کنندگان این تظاهرات غیرمعمولی، به خبرنگاران می گوید که هیچکسی هیچ حقی در مورد جسم من ندارد.

یکی دیگر از آنان به یکی از پلیس‌هایی که برای کنترل آنان آمده بودند میگوید که امروز روز بین المللی زنان است؛ و شخص پلیس در جواب میگوید که این نمیتواند دلیلی برای برهنه شدن باشد.

روزنامه “مترو” چاپ پاریس به نقل از شاهدان عینی نوشته است؛ از میان 7 زن تظاهر کننده، دو زن ایرانی بودند. آنها از چند سال پیش در میتینگ های مریم رجوی شرکت فعال داشته و به هواداری ازاین گروه تروریستی شهرت دارند.یک منبع موثق دیگر در همین رابطه افزود، مریم رجوی در حال تشکیل یک گروه  «فِمِن» ایرانی از بین اعضای جوان وهوادار سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت است. او برای گروه «فِمِن های مجاهد» ، فعالیت هایی را سازماندهی نموده و قرار است در مذاکرات و جلسات اروپایی که طرف ایرانی شرکت دارد، تظاهرات اعتراضی برگزار نماید.

این انگیزه موجب شده است در آینده بسیار نزدیک، شاهد رقابت وسیع مریم رجوی با  «فِمِن های اوکراینی» در پاریس و دیگر نقاط اروپا باشیم.گزینه ای که شاید بتواند او را بیش از گذشته در رسانه های اروپایی مطرح ساخته و شهرت اش در دفاع از “آزادی زنان” را تا کاخ سفید گسترش دهد!
به دلیل غیر اخلاقی بودن عکس ها از انتشار آن خود داری می گردد.

٩ مارس ٢٠١٤
نیما

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط