13.3 C
Paris
Thursday, April 25, 2024

دسیسه های مجاهدین علیه سایت ها ی منتقد

secte de radjavi

مجاهدین خلق برای از میدان بدر کردن سایت های منتقد، مخالف و جدا شدگان فقط به فحاشی و چماق کشی نیروهایشان د ر شبکه های اجتماعی ، اینترنت اکتفا نمیکنند بلکه به انواع وا قسام رفتار سرکوبگرانه دیگر هم روی میاورند مانند حک کردن ، نامه نگاری به شرکت های سرویس دهنده به سایتهای منتقد .

دوستی تعریف میکرد که روزی به آنها دستور تشکیلاتی از طرف یک خواهر مسئول دادند به این شکل که خواهر مربوطه به دوست ما زنگ زده است البته اشتباهی ظاهرا -چون دوست من مدتها بود که با آنها همکاری نمیکرد ولی بعضی مواقع این خواهران زینب رجوی گاف میدهند و لیست هوادار را بر میدارند و یا میدهند دست یک تازه کاری که به هواداران تلفن بزند و خطی را به پیش ببرد .ظاهرا به دوست ما هم اشتباهی زنگ زده بودند و رله کرده بودند که به فلان شرکت اینترنتی که به “مزدوران رژیم “خدمات میدهد و سایت آنها در این شرکت میباشد تلفن بزنید وشکایت کنید که چرا به این “مزدوران ” خدمات میدهید . البته ا زدوست هم خواسته بودند که فاکس هم بزند . البته دوست تعریف میکرد که به او گفتم خواهر فکر نمیکنید که اشتباهی گرفته اید . یک بار دیگر اسم مرا نگاه کنید من جزو همان “منتقدین “هستم که شما “مزدور “مینامید . خواهر مربوطه که جا خورده بوده است به یکباره تلفن را قطع میکند !

Dark Red Wooden Wall

با این دا ستان میبنیم که رجوی ها تنها به چماق کشی اکتفا نمیکنند حتی شنیده شده که به دستگاههای امنیتی هر کشوری به منتقدین خود اطلاعات دروغی میدهند تا زندگی منتقد خود را در این کشورها سخت نمایند.
بارها خواهران اقبال و دیگران نیز از حک شدن ویا حتی کنترل خانه های خود توسط چماقداران رجوی شکایت کرده اند .

از شیوه های دیگر رجوی ها در مقابل منتقد ین خود در شبکه های اجتماعی نامه نگاری وشکایت در نزد مثلا فیس بوک میباشد ویا ارزیابی دادن منفی به فیس بوک تا طرف مربوطه را فیس بوک حسابش را ببندد. حتی شنیده شده در بعضی موارد به حمله فیزیکی به منتقدین خود در خیابانها داشته ویا حتی وسایل نقلیه آنها را مورد حمله قرا ردادند.

یک دوستی تعریف میکرد که یک مخالف را در شهری دراروپا نشان کرده بودند که حسابی مجاهدین ورهبری ش را مگسی کرده بودند چند نفر از هواداران ایدئولژیک خود را تیز کرده و آنها را به این شهر میفرستند و این شخص را تهدید میکنند ویا در کشور دیگری منتقد خود را مورد ضرب وشتم قرار میدهند و فرار میکنند. این دوست تعریف میکرد که خود شاهد گفتار مجرمین دستگاه سرکوب رجوی که با آب وتاب تعریف کتک کار ی وتهدید جدا شدگان رجوی را بعهده داشته اند ،بوده است .
بهرروی رجوی ها برای منتقدین خود اگر ترس از خشونت گرایی ووضعیت خود در اروپا نداشتند میتوانستند تا حد مرگ خطرناک باشند . حالا با این اوضاع واحوال رجوی در مقابل منتقد و جدا شده خود میتوانید حساب کنید که اگر این ر جوی در حکومت بود چه وضعیتی منتقد ، مخالف میداشتند؟

 

منبع؛ فراخوان مستقل  برای خروج انسانی ساکنین لیبرتی از عراق

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط