10.4 C
Paris
Thursday, March 28, 2024

نیمه پنهان یک گروه خطرناک

 

Rajavi-OMPI, Mensonges, haine et violence à Villepinte 2014

مجاهدین خلق؛ دروغ، نفرت و خشونت در ویلپنت 2014 ؛ نیمه پنهان یک گروه خطرناک

فیلمی که ما از آنان تهیه کرده ایم، و در راه مبارزه برای صلح است.به تحولات ما بپیوندید!

اعضای سازمان مجاهدین خلق و چند هزار خارجی که با پول به جلسه آورده شده اند، به تاریخ 27 ژوئن 2014 در ویلپنت جمع شده اند تا یکی از رویدادهای سالانه خود را به نمایش بگذارند.

انجمن صلح که در فرانسه علیه خشونت و فرقه گرایی فعالیت می نماید، توسط یک انجمن بریتانیایی که برای مجاهدین خلق کار می کند به این جلسه دعوت شده است.

این دعوت نامه پس از آن به دست ما رسید که ما در اورسوراواز علیه فرقه مجاهدین خلق تظاهرات کرده بودیم. جایی که مجاهدین خلق به ما یورش بردند و ما را متهم به همکاری با سازمان اطلاعات و امنیت ایران نمودند!

ما دیگر فعالیت هایمان را موقتا متوقف نموده و به دعوت آنان پاسخ مثبت دادیم تا به آنجا برویم و چهره واقعی سازمان مجاهدین خلق را از نزدیک ببینیم.به این شکل به وعده منتقدانمان پاسخ مثبت دادیم و به ویلپنت، محل جلسه مریم رجوی رفتیم تا منتقدانمان را از نزدیک مشاهده کنیم.

ما نا امید نیستیم!

انجمن صلح اینجا در ویلپنت ، در کنار منتقدان اش است. تا نمایش دروغین سازمان مجاهدین خلق را از نزدیک پیگیری نماید.

انجمن صلح، در روز 27 ژوئن 2014 به این مراسم دعوت شده بود تا منتقدین اش را از نزدیک ملاقات نماید.

البته این یک تله بود. آنها ما را با فریبکاری به آنجا کشاندند تا علاوه بر شناسایی اعضای انجمن، به ما یورش آورده و ما را تحت ضرب وشتم قرار دهند. اما ما موفق شدیم دروغ هایشان را آشکار نماییم.

عجب ساپورت خوبی!

خانم باکینگهام دعوت کننده ما کیست؟

آیا او یک فرد واقعی است؟ یا دعوت کننده می خواست ما را به دام بیاندازد؟

pea.fr-27j-2014-2

با اینحال اعضای انجمن صلح در محل حاضر شد.همانطور که می بینید،اینجا پر از افراد خارجی است. افراد اروپای شرقی، بی خانمان ها، عرب، چینی، پناهنده و … ایرانیان خیلی کمی در اینجا به چشم می خورند.البته ایرانیانی که ظاهرا عضو یا هوادار مجاهدین هستند. به جرات می توان گفت، اکثر افرادی که در این فیلم می بینید خارجی هستند.

 

چه ایده بدی… ؟ ابتدا ما را به محل جلسه شان دعوت می کنند و سپس ما را تحت تعقیب قرار می دهند!

بله، این کار از طرف مجاهدین خلق امکانپذیر می باشد.

قسمت اول: بالماسکه بی ارزش

سرکوب مهمانان یک کار اشتباه است. ما فریبکاری و عدم تعهد آنان را محکوم می کنیم.

pea.fr-27j-2014-4

همانطور که در فیلم می بینید بیرون و داخل سالن پر از توریست هایی است که به اینجا آورده شده اند.دعوت برای نمایش، دعوت برای فریبکاری و دروغ، مسئله ای که بیش از هر چیز دیگری در این نمایش می توان مشاهده کرد!

در داخل سالن،صندلی هایی که مشاهده می کنید هنوز خالی است. اما در خارج از سالن توریست هایی را می بینید که با فریب به اینجا آورده شده و در ایستگاه اتوبوس قفل شده اند. آنها قبل از مراسم اجازه ندارند برای گردش به پاریس بروند. آیا این یک قرار و یک قرارداد است؟

pea.fr-27j-2014-3

pea.fr-27j-2014-1

صندلی های خالی با تی شرت های زرد رنگ طوری آراسته شده اند که از دور شبیه آدم دیده شوند.

وقتی به ویلپنت رسیدیم انتظار داشتیم ده ها هزار نفری که گفته می شد را در این طرح نمایشی مشاهده کنیم. اما آنها کجا هستند؟

آنها فکر می کنند ما کمتر می گوییم، اما همانطور که می بینید همین میزان است.

فیلم؛ عکس هایی از اعضای انجمن صلح را در داخل سالن نشان می دهد.

انجمن صلح بدون خطا، در محل گردهم آیی است تا مخالفت خود را با این فرقه مسخ کننده نشان دهد.

فیلم؛ قسمتی از نمایش های تکراری مجاهدین ؛ نمایشی غمگین با بازیگرانی بسیار بد در این مکان.

فیلمی از ماجرای حمایت مالی و دوجانبه بن علی دیکتاتور سابق تونس و خانم میشل الیوت ماری (یکی از وزرای سابق در دولت سارکوزی) پخش می شود و نقشی که الیوت ماری در ارتباط با حکومت سابق تونس داشته است. و حالا در تکمیل اینگونه ماجرا ها، خانم الیوت ماری از مجاهدین خلق حمایت می کند. اینگونه کارها برای مجاهدین نقش بهترین مکمل را دارد.

اما در این رابطه خانم الیوت ماری تنها نیست. مجاهدین لیست بلند بالایی از برخی فرانسوی های برکنار شده دعوت داشته اند. مانند آقای برنارد کوشنر وزیر خارجه سابق فرانسه در کابینه سارکوزی.

ما همچنان در اینجا هستیم و می خواهیم ببینیم برنارد و میشل چه سهمی از مجاهدین دارند و برای آنها چه کاری انجام خواهند داد.

در این کارناوال هر کدام از اینها برای خودشان پادشاه و ملکه هستند. مانند مریم رجوی. اما حالا وقت نمایش و فعالیت دوستان است.

ورد و شروع یک رقص، برای اجرای کارناوالی که ملکه می خواهد. کارناولی برای آتش، کارناوالی برای دروغ و فریب

 

بخش دوم: نمایش و واکنش ها، وقتی سروصدای خشمگین آنها بلند می شود.

سازمان مجاهدین خلق، نه یک سکت فریبکار و نه تروریست است!؟

در حالیکه فیلم صحنه هایی از افراد خارجی و توریست های حاضر در جلسه را نشان می دهد؛ این است آنچه که آنها می خواهند.

اگر باور ندارید، بیایید از اینها بپرسید، چهره هایی که ظاهرا نه تروریست هستند و نه سکت. اما ما برای افشای همین مسئله اینجا هستیم.

فیلم صحنه هایی را نشان می دهد که اعضای انجمن صلح در داخل سالن و بین جمعیت مشغول به افشاگری علیه مجاهدین و پخش اعلامیه هستند.تعدادی از اعضای مجاهدین که حفاظت داخل سالن را بعهده دارند متوجه شده، به سمت گروهی که علیه مجاهدین شعار می دهند حرکت نموده و مشغول برخورد با اعضای انجمن صلح می شوند.

pea.fr-27j-2014-5

ماموران حفاظتی مجاهدین، در حین داد و فریا و فحاشی، یکی از اعضای انجمن صلح را هل می دهد.او بر زمین می افتد. گوینده فیلم می گوید؛ این است چهره پنهان مجاهدین خلق!

همه باید بدانند که این چهره واقعی سازمان مجاهدین خلق است. کسانیکه از آزادی و آزادی بیان زیاد حرف می زنند، اما خودشان اهمیتی به آن نمی دهند.

مگر ما چه گفتیم؟ ما فقط گفتیم که اینها یک گروه تروریست و سکت هستند و مشغول فیلم برداری از توریست ها بودیم. ما دلمان می خواست آزاد باشیم و آزادانه حرف مان را بزنیم. اما ظاهرا با این حرف ها خودمان را به خطر انداخته بودیم.

اعضای سازمان مجاهدین در داخل سالن ما را محاصره کردند و ما را به زور از سالن خارج نمودند. این است معنای آزادی در سازمان مجاهدین خلق . کسانیکه می گویند برای آزادی مبارزه می کنند!

آیا سازمان مجاهدین خلق، نه یک سکت فریبکار و نه تروریست است!؟

حالا ما در بیرون سالن هستیم. همه با هم در کنار درب اصلی جمع شده ایم. نیروهای امنیتی فرانسه و اعضای مجاهدین ما را محاصره کرده اند.

pea.fr-27j-2014-6

پس از مدتی نیروهای امنیتی فرانسه ما را به سمت پارکینگ خودروها هدایت کردند تا از آنجا خارج شویم. اما حدود 12 تن از زنان و مردان اعضای سازمان مجاهدین نیز همراه با داد و بیداد به دنبال ما آمدند تا ما را تعقیب نمایند. سپس به ما حمله ور شدند. دوربین هایمان را از دستمان قاپیدند و ما را مورد یورش قرار دادند. کتک مان زدند و شیشه ماشین مان را شکستند.آنها 4 تا از ماشین های ما را خراب کردند.حدود ده هزار یورو به ما خسارت مالی وارد کردند. به راستی که ما همه قربانی هستیم.

این است چهره واقعی سازمان مجاهدین خلق ایران!

فیلم های مرتبط در همین رابطه؛

 

لینک به قسمت اول در همین رابطه کلیک کنید و بخوانید

منبع؛ انجمن صلح فرانسه

24 ژوئیه 2014

ترجمه آریا ایران

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط