10.6 C
Paris
Friday, April 19, 2024

نامه سرگشاده علیرضا نصراللهی به احمد شهید

alireza_nasrolahi

جناب آقای احمد شهید

از شما به عنوان گزارشگرویژه حقوق بشر، درخواست دارم.

رسیدگی به وضعیت اسفناک نقض حقوق انسانی اسرای اردوگاه لیبرتی ، را از شما دادخواهی می کنم.

کسانی هستند در روی این کره خاکی ، در زندانی بنام لیبرتی که کمتر توجهی به وضعیت آنها در سطح بین المللی شده است.

تنها سخنی که از آنان به میان میآید، بحث اخراج آنها از عراق و انتقال آنها به کشور ثالث است و بس.

از اعتصاب غذای اجباری تحمیلی، گرفته تا هزاران ریز و درشت دیگر که یا کسانی که از آنجا موفق به فرار می شوند افشا میکنند یا گاهاً دور از چشم سران به خارج از اردوگاه درز پیدا می کند، انعکاسی در جامعه بین المللی پیدا نمیکند.

حقایقی که از درون اردوگاه لیبرتی و آنچه که بر اسرای آن میگذرد، بسیار تلخ است، و تلخ تر از آن عدم توجه عوامل دست اندرکار بین المللی به آن است.

آنها، بیش از سی و اندی سال از عمرشان را درون سازمان به سبب اهداف مجاهدین سپری کردند. حالا که سازمان مجاهدین به این شکل امروزی تغییر کرده و هیچ گونه قدرتی ندارند و عملاً سازمانی باقی نمانده، سران آن با ترفندهای مختلف، با تهدید، ارعاب، فحاشی و … افراد را درون لیبرتی نگه داشته اند.

این افراد که حالا سنی از ایشان می گذرد چیزی جز آرامش، بازگشت به آغوش پر مهر خانواده هایشان و آزادی نمی خواهند. ولی سران سازمان، به طمع سوء استفاده تا آخرین نفس، آنها را زندانی کرده و حتی اجازه تصمیم گیری را به آنها نمی دهند.

جدیداً هم که وعده انتقال به کشور آلبانی به افراد لیبرتی ، داده اند به شرط!؟!؟!؟

عمداً افراد سازمان را طی سالیان متمادی، از دنیا منزوی کردند. آنهایی که درون لیبرتی هستند نه می دانند تلفن موبایل چیست؟ اینترنت یا کامپیوتر چیستند؟ ماهواره و … چه چیزهایی هستند؟ و هر پیشرفت علمی و فناوری که طی سی و چند سال گذشته به دست آمده و در اختیار همه اقشار اجتماعی در همه جای دنیاست را آنها نه می دانند و نه دیده اند.

و چون سران مجاهدین می دانند که برای این موضوع انگشت اتهام به سویشان است، حالا با نیرنگ به صورت فشرده همه اینها را میخواهند به آنها یاد بدهند.

به اسرای لیبرتی گفته اند که اگر دوره های آموزشی را با موفقیت پشت سر بگذارند به اروپا می روند، ولی فی الواقع می خواهند خود را از اتهام نقض حقوق انسانی افراد سازمان خود مبرا کنند.

من به عنوان کسی که سالها در اسارت این فرقه رجوی محور بوده ام و کابوس تلخ اسارت تا همیشه با من است، از شما به عنوان کسی که قدرت اجرایی دارید، تقاضا میکنم به وضعیت افراد لیبرتی که هر روز بازیچه دست سران فرقه رجوی برای سودجویی قرار میگیرند، رسیدگی کنید.

آنها حق دارند بدانند که چه چیزی حقشان است؟

جق دارند دنیای آزاد خارج از سازمان مجاهدین را ببینند!

حق دارند که اجازه ندهند عده ای سودجو، بیمار قدرت و خودبزرگ بین هایی در قالب سازمان مجاهدین، شیشه عمرشان را در دست بگیرند!

من و تمام جدا شده گان از این سازمان، از شما عاجزانه تقاضا میکنیم که به وضعیت حقوقی اسرای اردوگاه لیبرتی توجه و رسیدگی بیشتری فرمایید.

علیرضا نصراللهی

انجمن یاران ایران- پاریس

 

 

AriaNews
AriaNewshttps://aria.ariairan.com/
اخبار اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، علمی از سراسر جهان در Aria News | آریا نیوز
آخرین خبرها
اخبار مرتبط